הבעיה היא עם אנשים כמוך, שמראים להם "הדמיות"
הזויות של איך שהחשמול "ייראה". הבעיה היא עם אנשים כמוך ששופטים את כולם לפי קנה המידה שלהם. זה שאתה מר לוי מתלהב ממצגות, לא אומר שאחרים מבססים את דעתם באופן דומה על לוקשים שכל מיני אינטרסנטים מוכרים להם. תבינו כבר שלא כולם כמוכם! לא כולם מתבססים רק על תחושות בטן, יש גם ידע וניסיון אמיתי להבדיל מכל מיני ספקוצליות ואנלוגיות עם מחלפים בשרון.
"חובבי רכבות" הם אנשים מסוגו של מר דוזטס שמבחינתם תוחזר הרכבת ל"נוסטלגיה" של שנות ה-70, ויהי מה. חוץ מכאלה שבעיקר מתלהבים מצילומי "המלך" בסלולרי, יש פה אנשים מתחום התחבורה, מקצוענים ואפילו "סתם" אזרחים שאכפת להם שהתחבורה תתפתח. לא מפתיע שהרוב מחזיקים בדעה מסיימת, שהיא מבוססת על עובדות ועל ניסיון הן מחו"ל והן מהארץ.
הכותב לא כתב את מה שכתב "בצניעות" אלא בניחוס דמגוגי, מתפתל, מעורפל, שמציג מצג שווא כאילו שהחישמול לא תוכנן בקפידה, לא נבחן בשבע אלף עיניים וכאילו שאינו הכרחי לחלוטין לפיתוח התחבורה במדינה הזאת. לרוע מזלכם, יש פה יותר ויותר אנשים שמבינים את זה, ושום הצפה בתגובות באמצעות גיוס טוקבקיסטים כבר לא תעזור.
הכותב מוכר כאן היטב, והפגין לא פעם חוסר הבנה בסיסי בנושא קטרים חשמליים. מה לעשות, בתחום הזה הוא לא רכש לעצמו מוניטין טוב. אז בנושא הספציפי הזה, הוא לא יכול ללמד אותנו שום דבר. ולכן דעתו של הכותב, בהיותה לא מבוססל על
שום עובדה, בהחלט ראויה לזלזול. מה לעשות שלא כל הדעות הן שוות-ערך.
תתמודדו עם זה. זה עניין של זמן עד שיעלה מאמר-נגד, שייכתב על בסיס עובדות ולא תחושות בטן, ולא מתוך אינטרסים אישיים, להבדיל.