כשנגמר מה להגיד

חתולית

New member
כשנגמר מה להגיד

אז זה מבאס. אי אפשר לכתוב הודעות חדשות ואם אין הודעות ביניים חדשות משעמם. רציתי לספר לכם על זה כי זה מה שקורה לי עכשיו. אני יודעת, אני יודעת, הפורום זה לא צ`אט. סורי, פרקתי רגשות. לא בשביל זה נועד הפורום? חוצמזה, לא הייתה לי הודעה חדשה אחרת לכתוב....... ג`סט קידינג!
 
חתולית, ברצי.

ההודעות שלך מתחילות להיות ממש מיותרות ואם הן חסרות פואנטה, פשוט אל תכתבי אותן כי זה באמת פורום, ולא צ`ט אמנם זה מעלה את מס` ההודעות הממוצעת כאן, אבל זה מוריד את רמת האינטיליגנציה.
 

חתולית

New member
נכון ב 100%

לקויה ע``י הירח, את חוזרת על עצמך. נכון, אני יודעת שזה לא צ`אט אבל פרקתי רגשות. אני יודעת שזאת הודעה ברמה נמוכה אבל מי אמר שתמיד חייבת להיות רמה גבוהה/פואנטה (ע``ע הפואנטה שבקצפת)?
 

לונה

New member
יש בשכבה שלי

אחד שאני לא סובלת. הבנאדם מאלה שמעריצים את עצמם באופן חולני, וכדי שגם את תרגישי לגביהם אותו דבר, כל רמז לכך שטעית שלו בפירוש המשפט שלו (את טעית. הוא לא טועה.) חייב להיות מובהר מיד, ולכל דבר יש לו תשובה, מה שגורם שימאס לך לדבר איתו אחרי דקה.
 

לונה

New member
ואני כ``כ רציתי להגיד את זה בעדינות

אל תכתבי אם אין לך מה להגיד! ואל תאשימי אותי שזה חסר כל טאקט, אני ניסיתי!
 
תקשיבי, חתולית

כשאין מה לכתוב אני אישית הייתי מציעה לא לכתוב כלום, אבל אם בכל זאת חייבים לכתוב (למרות שאין מה לכתוב) אפשר לכתוב הודעה אחת, לא ביג דיל. אבל סדרה של 4-5 הודעות ראשיות ללא פואנטה, כל זה כשאין מה לכתוב? לא קצת מוגזם? אולי כשאת כותבת את חושבת רק על הרגע המסויים ועל העניין שלך - ``כרגע אין הודעות בפורום, ומשעמם, אז נכתוב קצת`` אבל את חייבת להבין שבגלל שכתבת היום סדרה של 4 הודעות ראשיות, 4 דיונים שלמים עברו לעמוד הקודם. מתוכם סביר להניח שיש לפחות 2 דיונים שמעניינים את האנשים כאן (אפילו אם לא אותך באופן אישי). אמרו לך את זה כבר. קורט אמר לך. אני רוצה שתביני שהדיון בפורום אינו דיון רגעי כמו בצ`אט, ושאנשים מעוניינים להגיב גם על דיונים מאתמול ומשלשום, בלי שיבוא מישהו ויעביר אותם לעמוד הקודם בגלל שכרגע משעמם לו ולא נכתבו הודעות בשעתיים האחרונות. בבקשה, בבקשה קחי לתשומת ליבך.
 

חתולית

New member
ענית - עכשיו ששש

מנלטי (לא זוכרת את השם), אז אם יש נושאים חשובים, אפשר גם לעבור עמוד בשבילם. אני לא מפוצצת בהודעות ראשיות. שמתי לב להודעה של עומר (קורט קוביין), התייחסתי והפסקתי לעשות את זה. חוצמזה, את לא חושבת שזה טיפ-טיפה חוצפה להגיד לי אם לכתוב הודעות או לא? ואם ההודעות חשובות בעיני ולא חשובות בעיניך? אז הגיוני שאני אכתוב אותם, לא? נעל הוא המנהל. תתנו לו לעשות את השיקולים שלו. ביקשתם פעם אחת, בסדר, שמעתי, קלטתי, עכשיו תרגיעו. בעיני זה לגמרי חשוב ההודעה ``כשנגמר מה להגיד``, תראי, אפילו הגבת עליה. אם היא לא הייתה חשובה בעיניך לא היית מגיבה, ואל תגידי שאני טועה. חתולית.
 

Panther

New member
לא נכון, פשוט לא

תלמדי לפרוק רגשות בדרך אחרת. חוץ מזה שאני בספק אם זה עזר לך לפרוק את הרגשות. תשיגי חיים.
 

חתולית

New member
שואלת עונה

פנתר מותק, אני לא חושבת שאני שואלת אותך איך לפרוק רגשות. אתה בספק? יופי. אתה יכול להמשיך עד מחר. ואני - בשלי. לא שואלת אף אחד. רק את נעל.
 

נעל

New member
מכיוון ורצית את תשובתה

של נעל, או לפחות רמזת שהיא כן מעניינת אותך, הנה מעין תשובה. נעל רואה את הפורום כמקום לדיונים, תקשורת בין אנשים. כלומר, על מי שכותב בפורום מוטלת האחריות להעלות דברים שהוא חושב שיכולים לפתוח דיון (כל עוד זה לא עובר על התקנון). לכן הגיוני שתתענייני במקצת גם בקהל היעד, לדעת על מה אפשר לשוחח איתו. בין פורום וצ`אט יש גם איזה מאפיין או שניים דומים - יש כאן תקשורת בין אנשים. לא תדברי עם מישהו בצ`אט על משהו שלא מעניין אותך, נכון? גם הוא לא ידבר איתך אם תנסי לדבר על משהו שבכלל לא מעניין אותו. עד כמה שזה קשה, הפורום נועד לאגד תחתיו אנשים שיש להם דברים במשותף שעליהם הם יכולים לשוחח בפורום, לכן צריך להתחשב בזה ולנסות למצוא הנושאים המשותפים לשיחה, ואותם להעלות לדיון. את חושבת שסדרה של 3-4 הודעות חדשות לדיונים יכולות לפתח 3-4 דיונים חדשים? בבקשה, פרסמי. אבל אם את יודעת שאין לך מה להגיד, עדיף פשוט לא להגיד את זה. לפחות הנימוס מחייב לא להפריע לאחרים באמצע השיחה. נעל ;-)
 

סול

New member
הצדקה

חתולית יקרה כל הכבוד לך, אני לא חושבת שאת צריכה להתחשבן אם אף אחד, זכותך לרשום מה שבא לך ומה שבראש שלך ואפילו רגשות!! ואם למישהו זה מפריע או לא מעניין אותו שפשוט לא יכנס לפורום או לא יקראה את ההודאות שלך!! אותי למשל זה דיי מעניין.. תמשיכי כך לונה
 

לונה

New member
לא הבנתי

בראש המכתב כתוב סול.... ולמטה כתוב משהו קצת לילי יותר, שמזכיר לי באופן מוזר משהו. אנחנו משתמשות באותו שם?
 

חתולית

New member
רוב תודות

תודה סול, אבל למה אתה חותם בשם לונה? נו, שיהיה. בכל מקרה רוב תודות, הייתי צריכה את החיזוק הזה בגלל קורט קוביין שמתרגז על כל מה שאני אומרת ועל כל הודעה חדשה שאני מכניסה, כדוגמת ``שיר שכתבתי``, פורקן, אז מה אם העברתי הודעות חשובות אחורה? וזה לא חשוב? יאללה. לא צריך.
 
תוציאי את הרגשות שלך בשירשור

ולא בהודעות חדשות כל פעם והעברת דיון מעניין אחורה...
 
למעלה