כשמעסיק מציין שהוא מחפש עובדת זמנית

איה1974

New member
כשמעסיק מציין שהוא מחפש עובדת זמנית

למשרה של X חודשים (לרגל חופשת לידה) למה הוא מתכוון? היום הייתי בראיון במקום מסויים שפירסם במודעת הדרושים שהוא מחפש עובדת זמנית ל-X חודשים. זה מאוד התאים לי, מאחר ויש לי תקופת בחינות בעוד מספר חודשים, ומתאימה לי עבודה זמנית. אך בראיון (שנמשך לכל היותר 5 דקות), הובהר לי שמחפשים עובדת רק לעוד חודשיים וגם אז זה לחודשיים יותר ממה שצויין (בקיצור תקופה כפולה ממה שצויין בהודעת הדרושים). המסקנה שלי היא בעצם, שגם מעסיקים שמחפשים עובדים לתקופות קצובות, מעוניינים ליתר ביטחון שהעובד הפוטנציאלי יהיה זמין למקרה שהעובדת לא תחזור מחופשת הלידה או תאריך אותה. אז שאלתי היא, האם זה תקין לפרסם מודעה עם תוכן מסויים ובראיון לציין תנאים אחרים? דבר שני, האם יש באמת כאלה שמחפשים לתקופה מסויימת ולא מעבר? זה היה מאוד מתסכל לנסוע מרחק של כשעה הלוך ושעה חזור בשביל ראיון של 5 דקות..
 

beky1

New member
התשובה היא כן


לשלושת השאלות שלך היא כן.
חופשת חל"ד יכולה לנוע בין 6-9 חודשים, יש פעמים שהעובדת לא חוזרת מהחל"ד ולכן הם יעדיפו להשקיע בעובדת שיש לה אפשרות ופוטנציאל להשאר, זה גם הגיוני.
וכן , בהחלט יש עבודות זמניות הקצובות בזמן ע"י המעסיק, רק צריך לברר את תאריכי העבודה , תחילה וסיום, כדי שלא יהיו הפתעות מיותרות.
בהצלחה בלימודים
 

איה1974

New member
תודה:)

המעסיק רשם בהודעה 4 חודשים למשרה *זמנית*. בראיון פתאום אמר שזה בעצם חצי שנה והתחלה רק בעוד חודשיים מהיום, אבל משום מה חזר אליי יום אחרי שפירסמתי קורות חיים באתר מסויים. המסקנה שלי היתה שהוא מחפש באופן דחוף.. מה שלא הגיוני לי זה שהוא רשם במפורש שנדרשת מישהי ל-4 חודשים..נו מילא:)
 

guya72

New member
גם אם המעסיק

רשם 4 חודשים, אחרי 5 דקות יכול להיות שינויים בנתונים, ואז הוא מוסר פרטים אחרים.
 
למעלה