לא בהכרח תמיד יש חינמי
OPASERV חיפשתי כבר בעבר. יש כל כך הרבה ורסיות לוירוסים האלה ובאתר של נורטון אתה יכול למצוא הדרכה (בדרך כלל דיי מסובכת) כדי להיפטר מאחד כזה. תעשה חיפוש בגוגל אחרי השם של הוירוס ותעבור שיטתית על פני ההודעות. אני דיי סקפטי. ומה לגבי AVG? הוא לא מצא כלום?