כשלא מרגישים טוב בצבא

ZINGER777

New member
כשלא מרגישים טוב בצבא

לפני שבועיים ביום רביעי, כנראה נכנס לי איזה וירוס - התחלתי להשתעל ועזבתי את המקום שהיה בו ריח קצת מוזר היו לי שיעולים קטנים כאלו שאפילו לא חושבים עליהם יותר מדיי. למחרת התעוררתי עם חולשה כללית, שיעולים חזקים יותר (הרבה יותר), שריר בגב תפוס וכנראה שחום (לא מדדתי על הבוקר). אני, זה שאף פעם לא קר לו מרגיש שהמצב לא משהו וישר מחליט ללבוש מעיל (ביום שמשי לגמרי). בדרך לבסיס נהיה לי מאוד חם אז הורדתי את המעיל. ואז נהיה לי קר, אז שמתי את המעיל. ושוב ושוב. הגעתי לבסיס, הלכתי למרפאה ונתקלתי באטימות שכזאת: אני לאיזו חיילת שהייתה שם: "איפה כל האנשים?" היא: "במסדר" אני: "מתי הם יבואו?" היא: "כשהמסדר יגמר" אני: "מתי המסדר יגמר...?" היא: "לא יודעת" אני: "בערך?!" היא: "5-10 דקות" הלכתי לצוות שלי בממר"ם, אמרתי למפקדת שאני לא מרגיש טוב ואני רוצה ללכת לחובש. היא אמרה למישהי אחרת שם להדפיס טופס שמאפשר לי ללכת למרפאה. אני חצי הולך, חצי מת, מנסה לשתות כמה שיותר כדי שלא יחברו לי אינפוזיה בטעות או לא בטעות, מגיע למרפאה. כמה נפלא! הם חזרו מהמסדר... אני מביא לפקידה שם את הטופס. אבל היי? למה שהמצב יהיה טוב? כנראה שקבעו שביום הזה אני צריך לסבול: הפקידה: "אתה צריך שהמפקדת תחתום לך על הטופס" אני לעצמי: "מפקדת $#%@&" חוזר כמעט מת לצוות (ועוד הבסיס הוא עם הרבה שיפועים ומדרגות) אומר למפקדת שהיא צריכה לחתום על זה. המפקדת האשימה את ההיא שהדפיסה... אחחח.. איזה כיף זה להיות חולה בצבא... אם חשבתם לעצמכם שזה סוף הסיפור - טעיתם, הוא רק התחיל. הלכתי לחובשת בשעה טובה ומוצלחת, החובשת כעסה שנכנסתי לחדר בלי ליווי של אף אחד (למרות שחובשת אחרת אמרה לי להכנס..). בדקה לי לחץ דם וחום - גבוה וגבוה. היא קבעה לי תור לאותו יום (עדיין יום חמישי) לרופאה כדי שהיא תמשיך את הטיפול. עוברים להן כמה שעות ואני כבר מרגיש טוב יותר. מגיע לרופאה - מספר לה את מה שעובר עליי. היא בדקה אותי עם ה...איך קוראים לו? זה שנגמר בסקופ.. ההוא ששמים באוזן ומקפיאים לי את החזה בזמן שאני נושם עמוק.. נראה לי שכבר הבנתם.. אחרי שסיפרתי לה שיש לי כאבי ראש, חולשה כללית, שיעולים חזקים יותר וכאבי בטן היא הביאה לי 2 כדורים: אקמול וכדור לא מוכר. אה כן, וגימל לא רציני. חזרתי הביתה, נכנסתי למיטה, נחתי כמה שעות תוך כדי שתיית תה ולקיחת אקמול. כשאמא חזרה הביתה היא בדקה לגבי הכדור ההוא, הוא נ"ג - איזה יופי! אה כן, אבל מה שהוא עושה זה להעלות את לחץ הדם. נכון שהרפואה בצה"ל מתקדמת? נחשו מה התופעות לוואי? חולשה כללית וכאבי בטן. הידד! אמא כבר טפלה בי כמו שהיא יודעת, בצורה הטובה ביותר. ואחרי כמה ימים זה עבר, היום אני מרגיש הרבה יותר טוב אם כי היום באוטובוס שוב היו לי שיעולים קטנים..
 

טליאמתי

New member
נשמע חלם במיטבו../images/Emo4.gif

זה לא מעודד אבל חייבת לומר שאני מכירה את זה מהשירות של הבן שלי. למרות שעברו כמה וכמה חודשים מאז האבחון שלי, עדיין לא קבלנו תוצאות שלו לצליאק. זה התחיל בכחודש עד שקבל הפניה לבדיקות, המשיך בכך שלמרות שהוא משרת ברמת הגולן, את הבדיקות הוא צריך לעשות כשהוא חוזר הביתה לשבת. לסוע לבאר שבע (!). זה לקח עוד חודש. הבדיקות שנרשמו לו היו לא נכונות. עוד חודש עד שקבל תוצאות (של הבדיקות הלא נכונות). בסופו של דבר התבקשתי לשלוח את השם של הבדיקות כדי שיעביר לרופא. עוד חודש עד שהגיע שוב הביתה וקבל אישור מיוחד להגיע רק בערב לבסיס כדי לסוע שוב לבאר שבע. ועכשיו, לאחר חודש נוסף... 'המחשב לא מעביר תוצאות של בדיקות'. תקלה. כך עברו 5 חודשים ותוצאות אין. (יש לנו סיבה ללחץ מתון מכיוון שהבת אובחנה ללא שום סימנים חיצוניים ובמצב שכבר היה ממש לא טוב). לא נותר לי אלא לקוות שהן שליליות (גם אם רק המחשב נהנה מזה
). תרגיש טוב ופשוט תשתדל... לא להיות חולה
ואין כמון אמא
 
נשמע משעשע, חבל שכך

איזה טרטור בשביל דבר יחסית פשוט ואיזה מזל שיש את אמא מאחלת לך שלא תזדקק יותר לרופאים בצבא (ובכלל, אם כבר...)
 
זינגר תרגיש טוב

אי אפשר להוציא עוד גימלים לשכב אצל אמא. מכירה את הבולשיט של הצבא בנושאים כאלה. תחזיק מעמד,מחזיקים לך אצבעות ותדווח מה עובר עליך. הרבה מנוחה וכוס תה ירוק.
 

מתי11

New member
אתה מה זה לא בסדר ../images/Emo8.gif

איך אתה מרשה לעצמך להיות חולה?הרי זה לא תואם את תדמית החחיל הישראלי. החיילים שלהו הם ברזל. זינגר חמודי, תרגיש טוב,אני בטוחה שאחרי כמה מנות מכובדות של צ'יפס שאמא הכינה לך אתה מרגיש טוב יותר.
זכור לי כשהגדולה שירתה,לקח חודש שבו היא ירדה במשקל משהו פחד והיו לה כאבים כאלו שלא יכלה לאכול ,רק לשתות,עד שמישהו יתייחס אליה.ועוד התקשרתי לכל מפקד/ת שרק היה איתה במגע. איזה סיוט... חג שמח ,אתה בא למסיבה? מתי
 

net the jet

New member
רפואה שלמה. באמת אסור להיות חולים בזמן השירות

הצבאי. אסור היה כשאני הייתי חיילת ואני רואה שהם ממשיכים במסורת. סיוט.
 

ZINGER777

New member
בתמיכה והטמעה

וכן, אני מנהל רשת. כל השאר - תודה. (וזה שאסור להיות חולים - ספרו לי על זה..)
 
למעלה