כשלא הולך אז לא הולך

ליאת 888

New member
כשלא הולך אז לא הולך

חשבתי על זה הרבה והחלטתי - לזרום, לקבל את מה שהיקום רוצה. והיקום רוצה כנראה שאני רק הוציא כסף בתקופה האחרונה ולא אקבל כסף, אני צריכה לקבל פיצויים משני גורמים - הביטוח = משום מה מכתבים שאני שולחת או שהם שולחים - לא מגיעים!! הבנק = הפקידה לא טיפלה בטופס יותר מחודש ועכשיו כבר חודש שהם כל פעם נזכרים בטופס אחר שחסר להם, ואם ניקח בחשבון שגם ברגע שהטפסים יגמרו זה לא עובר אלי תוך יום אלא תוך חודש אז... יש לי עוד זמן. ביטוח לאומי - כאן חסר טופס, כאן לא מילאתי משהו, כאן תקלה וגם.... מישהי שחייבת לי כסף - נסעה לחו"ל ותחזור בנובמבר.... וכו' וכו'... בקיצור - על הנייר יש לי ממה לחיות בחודשים הקרובים, בפועל - זה נתון לטוב ליבו של מנהל הבנק. אז החלטתי שבמקום להתרגז, במקום לכעוס, במקום להלחם אני פשוט אשב לי בשקט, אחייך, ואפעל - אתקשר כל יום לבדוק שכלום לא חסר, אבדוק כל יום מה קורה, ואתכנן על הכסף שיהיה לי בנובמבר!!!
 

gils33

New member
כשלא הולך זה כבר...

סוג של שליליות מסוימת,כנראה שלא חשבת מספיק להצליח. תני עוד פוש חזק של הדמיית מציאות,ראי את הגברים בעיני רוחך והכל יסתדר. את יודעת בתת המודע שלך שההתעסקות עם הממשל (בנק,ביטוח לאומי וכולי..)צורכת סירבול וזמן. תדמייני שזה עובר ממש מהר,תזרזי את זה בראשך וזה ימשיך לבד. ד"א מכתב רק ביני ובינך מכתב תלונה לביטוח לאומי עוזר.
בהצלחה!
 

ליאת 888

New member
../images/Emo13.gif אולי....

אולי זילזלתי בעניין בהתחלה וציפיתי שהדברים יסתדרו, כפי שזה תמיד קורה.... הפעם כנראה הייתה דרישה גדולה יותר למעורבות האישית שלי.... בלי סמוך על סמוך..... וזה מה שהתחלתי לעשות - באיחור מה אמנם, אבל התחלתי והדברים אכן זזים, אני מתחילה לראות את האור.... וגם אם זה יהיה רק עוד שבוע - שבועיים לא נורא, כי השלמתי עם העניין וקיבלתי אותו ועכשיו תיכנתתי את עצמי למציאות חדשה ואני עובדת לפיה. תודה!!!
 
נשמע שמתחיל ללכת

ברגע שלקחת את הדברים לידיים וגילית אחריות ויוזמה נשמע לי שהדברים התחילו ללכת בדיוק כפי שאת רוצה...
 

MAGIC39

New member
יקרה שלי,

אפשר להתחיל ממשהו מאד אנושי ופשוט, עיברי אחד לאחד על כל מילותייך ורק, ממש רק היי מודעת למה שמתרחש ברגשותייך תוך כדי כתיבת המילים, מתעוררות רגשות של אכזבה? של כאב? של פחד?, אז היי מודעת להם, שימי אליהן לב, ...... כשאת מזהה אותם, מיד תתחילי לרכך את עמדתך, שני את מחשבתך לרגע, וראי איך אט אט מבצבץ לו איזה רגש חמוד ,שימי חיוך קטן על הפנים, ברגעים אלו נסי להזכר בטוב שיש, ו... ישש ויש בגדול, תעוררי את הדברים הטובים, תני לזה להציף אותך, וראי, באמת הדברים עוברים טרנספורמציה מבפנים, את תרגישי את עצמך מחוברת למחשבה ורגש נינוחים יותר, ומתוך שלא לשמה בא לשמה, כלומר, כשאת במצב רפוי יותר, נינוח יותר, אופטימי יותר, תראי כיצד יגיעו אלייך פתרונות, והפתרונות יכולים להגיע בצורה של כל דבר, איני מתכוונת למטה קסם שיפיל עלייך מהשמים את הכסף, הרכות והאופטימיות שבך ייצרו מאליהם וימגנטו אלייך את הדברים והקשרים והאנשים הנכונים שיגיעו לקראתך, ומכאן תתחיל רק שרשרת אירועים של דברים טובים. כל מה שנכתב כאן נוסה על ידי, בדוק ומועבר אלייך בחן והמון אהבה.
 
למעלה