כשהפריט מעוכב במכס ולא שילמת עליו ל"מוכר"

The Experience

New member
כשהפריט מעוכב במכס ולא שילמת עליו ל"מוכר"

שלום לכם שבוע חדש וסוגייה חדשה להשבוע ביררתי לגבי חבילה שקיבלתי ממכר בחו"ל אשר נשלחה ללא תמורה אני ביקשתי מהמכר לציין סוכם על החבילה שלא עולה על 40$ על מנת שלמכס לא תהיה סיבה לגבות ולדעתי כך הוא עשה אבל כמו שהבנתי היא מעוכבת במכס ומחכה לבואי להצגת חשבוניות (שכאמור אין לי) דיברתי עם "ההגנה" ואמרו לי לשלוח פקס ולבקש להעביר את החבילה לסניף הקרוב לביתי להמשך טיפול (אה?) זה מה שאני הולך לעשות אבל מה שמעניין אותי מה בד"כ עושים במצב כזה כשיש חבילה (דיי גדולה) שנשלחה ללא תמורה ואין לך חשבונית להציג.
 

edansw

New member
יעריכו לך את השווי שם

יחפשו באינטרנט את הפריט ויראו כמה הוא שווה.. או שהמוכס יעריך לך אותו אם זה משוה שהוא מכיר..
 

The Experience

New member
אין את הפריטים הנ"ל באינטרנט.

ופיקססתי להם שהפריטים הולכים להמסר בחג לילדים חולים בבית חולים ספציפי. יעזור לדעתכם?
 

electros515

New member
או שיש כמות מעל 10(שזו כמות מסחרית), או ששווי

של הדברים מעל 50$, ככה סתם לא עוצרים במכס ולא מבקשים חשבוניות, תמיד אם צויין בחשבונית ששווי של סחורה פחות מ49.99$- מכס לא יעשה בעיות, הוא יעשה השוואה מול ערך המוצר דומה.
 

edansw

New member
אני לא אופטימי שזה יעזור יותר מדי

בסופו של דבר האנשים שאת מדברת איתם פועליםלפי הנחיות, תרומה או מתנה עדיין חייבת במיסים, ואני בספק אם מוכס יכול לשבור את הכללים.. בדברים כאלה אולי כדאי לדבר עם המנהל במכס בתל אביב, הוא עקרונית יכול לאשר הכל.. אני יודע שאם אין הסכמה לגביי הערך אז הולכים לדבר איתו. אז לדעתי הכי טוב יהיה לסוע לשם ולסגור את הענינים, פקס יקח זמן, ולא בטוח שיקבל את המשקל הראוי.
 

The Experience

New member
כן מכיר את הבחור שם שאחראי על הכל

והערך היה רשום 40$ בשביל שלא ישגעו את הראש אבל הקופסא כנראה גדולה מדי. טוב נראה אמרו להתקשר עוד יומיים. נקווה שיהיו התפתחויות טובות.
 

The Experience

New member
טוב נגמר הסיפור

אחרי אין ספור ריצות במכס ואין ספור נסיונות שכנעוים בצעד נדיר הממונה שם ביקש מהמוכס לתת הערכה לכל הקרטון ושילמתי מע"מ ויצאתי משם עם הקרטון.
 
למעלה