כשהייתי בת 12 רציתי...

נתחיל בכך שבהכל אשמה

המדיה "הוורודה" בצורה "המרובעת" שלה
הלוואי והיה אפשר להעיף אותה לכל הרוחות הרבה היה נחסך מהם...הילדדוס וגם מאיתנו כולנו גמני לא יכולה להבין איך הוא משדרג אותם מעת לעת בהתאם לטונציה שהם יודעים להוציא מעצמם בכל הנוגע לרצונות שלהם, אבל זבשו" :)) איכשהוא גמני שודרגתי (ואפילו תעדתי ב"ספר הזכרונות שלי) ) ועדיין כל מה שבא לי שיהייה בפלא זה סנד אנד ואפשרות לשלוח אסמסיים מתפנקים אוהבים ואהובים... {ואולי זה כי כשהייתי קטנה כן היו לי אדידס רום ואחרי זה סטנסמיתומעליהן ליוויס505 ועם ה"מפגר"הלכנו הכי בכוונה בשבילי הקיבוצ מאוחר יותר..עם חולצות פלנל משובצות ופסנתר ומערכת סטריאו ומה שרק ביקשתי...} לא מבינה...מנקודת ראייתי, אלו גחמות גחמה="רצון שרירותי חסר סיבה מתקבלת על הדעת"(מילון ההווה) שכן כמו שאני רואה את החיים כשהסיבה שלהםהיא הרצון להיות כמו כולם היא ממני והלאה.מאז ומעולם. והם יודעים את זה יופי פה בבית הזה. לכן... הם ניגשים אליו.:)) מRאה אנטי "כמו כולם"
 
אומרת הלוואי...

אבל לא ממש מתכוונת...כי בנינו לא מחוברת היא הטלוויזיה לעמוד השדרה. אבל נחמד שיש תמיד את מי להאשים,אחרת, חלילה וחס,לא יהיה מנוס, מלקחת אחריות על חינו...
 

ב ד ר ך

New member
../images/Emo13.gif

איזה כייף לבת שלך שאמא שלה זוכרת שגם היא הייתה כך. מן הסתם גם את לא קיבלת כל מה שביקשת , אבל את לפחות מבינה את הצורך שלה לבקש את זה. זה הרבה יותר קל בהתנהלות בינכן.
 

ערסlight

New member
קלאסיקה

אנחנו מתרגזים כשבתוך תוכנו אנחנו מסכימים. ואת מתרגזת כי הבת שלך היא המראה שלך. ואת רוצה נימוקים? כאילו החלטה שכלתנית?... הצחקת אותי.
 

מצוטטת

New member
דדוקא

לא))))))))))))))) גם אני כמותך חושבת אפילו כך הגבתי רק בשונה לא הצחיקה לי רק גרמה לי להזדהות....... זה הכי אנושי שיש חושבת
 

n o g a1

New member
לא מדובר על יכולת כלכלית

כן או לא . כמובן שמדובר על סדר עדיפויות. מדובר על כך שמרגיז המרוץ הזה אחר הפלאפון המשוכלל שהוא סמל למעמד חברתי. מדובר על כך שילדים כל היום עם הפלאפון ביד , בכיס , בצוואר , בתיק , בגרב , בשולחן כאילו אוטוטו ראש הממשלה מתקשר להתייעצות מדינית בהולה. מדובר על כך שאם אין לך פלאפון דור 3 אתה כמעט לא קיים. מדובר על חברות הסלולריות שלא נותנות מנוח עם "המבצעים" המדליקים שלהם. גם אם היה לי ים כסף מיותר , זה מרגיז אותי.
 

d a n i e l s 5

New member
עזבי רגע את החברות

עזבי רגע את ה"לכולם יש" את....כמה פעמים שידרגת את הטלפון שלך ? איזה טלפון יש לך? את....... יכולה/מסוגלת היום להיות בלי טל' נייד בכיס, בצוואר, בתיק ? לי אין את הדור השלישי לבנות שלי גם אין אנחנו שורדות את העולם יפה :)
 

n o g a1

New member
גם אני שורדת את העולם יפה

ואפילו יפה מאד . בתחת שלי שלכולם יש. כולם מת. אין כולם. לא מזיז לי "כולם". אבל אני לא בגיל ההתבגרות , אבל אני מסוגלת להבחין בין צורך , למותרות , לפינוק , להגררות חברתית. מסוגלת להבחין בין צורך למותרות לבין צורך להיות חלק מכולם - אבל הכל צרכים .
 

מצוטטת

New member
גם שאני

עם יכולות ומסוגלויות להבחין בין לבין ....לבין חושבת האמת יותר נכון שוקלת ע"פ האפשרויות וסולם היתרון של מה זה בפועל מספק יש ואני מספקת המדד א3לי...יכולת!
 

n o g a1

New member
מסכימה איתך../images/Emo13.gif

היכולת להבחין בין לבין לבין.... זה מה שמספק.
 
הנער..

שהתחיל לעבוד קצת.. כל החברים הקרובים אליו עובדים..פיצה..<בורגר קינג..סופר סנטר..> לפני שבוע במשכורת האחרונה.. אמר לי.."אמא..אני הולך לקנות מכנס גינ'ס לי קופר ב550 ש"ח"... שאלתי "למה לבזבז כלכך הרבה על מכנס..שבמחיר כזה אתה יכול לקנות 3-4..ולא פחות טובים.." ענה.."אבל זה לי קופר..אין מה להשוות.." טוב..כסף שלך..תנהג בו כרצונך.. אחרי יומים..נסע עם חבר לתחנה מרכזית בת"א.. חזר מבסוט עם 3 מכנסי גינ'ס חדשים..כל אחד 150.. מאושר וטוב לב..כי נשאר לו עוד עודף.. מודד אותם לפניי..וכהרגלו..שאול אותי.. "..אמא..נכון יפים הם עליי"..
 

d a n i e l s 5

New member
השאלות שלי היו .....

סתם להראות לך שגם אנחנו משדרגים את עצמנו הם רק (הילדים שלנו ) בצעד אחד קדימה מאיתנו.... ומסכימה עם מצ'ו ואיתך, הכל בהתאם ליכולות . ובעיקר בהתאם לעקרונות
 

מצוטטת

New member
איזה שורדים

על מה את מEדבררת אנחנו שניימים עם אחת בלי........ תמיני לי לה החיים יותר קלים טוב הוא זו אופרה מהדור שעוד לא קם בכלל אני זו אופרה מהדור שכנראה גם לא יקום
 
למעלה