כשהיוזרית מאתגרת את חרוב. מיט שוס

יויו13

New member
Y Y Y

שיגעת לי את בלוטות הטעם . שאלה למומחים בנושא הנ"ל : בדוריס קצבים ידוע לי שנתחים עבים הם מכניסים תחילה לתנור מיוחד שיש בו חום גבוה (600) ולאחר מכן צולים על הגריל . מה עושים בבית ,תנור רגיל יחסית וגריל טוב . תודה מראש למשיבים .
 
פריים ריב של קילו

חתך לאורך העצם, שני חתכים לרוחב, למרוח בקצת חרדל ועל הגריל. ראה הודעה נוספת שלי לחרוב בענין. אנחנו עושים בקיץ על מתקן ברבקיו פחמים ויוצא מופלא. ברוך מרפא חולים.
 

ח ר ו ב

New member
יש עיסקית טובה . במיט שוס .../images/Emo62.gif

ואני לא ידעתי . בשיטוטי במטעמים [ האתר נהדר ] נכנסתי לאתר הבית של מיט שוס. וגיליתי שיש עיסקית . עיסקית כדאית ביותר .תמורה מצויינת . כולל שישי .
 

ח ר ו ב

New member
נכון.

מעופף שכמוני. אולי האתר לא מעודכן.... הפריים ריב 750 עלה לנו 169 לעומת האתר 199 ?
 
לא חבל?

פריימריב מיושן, מזן שארולה, כל יחידה קילו, אצל בני ממעדני עופר, נכון ללפני 6 חודשים 70 ש'ח לק'ג. גם אם המחיר עלה מאז, עדיין הרבה יותר משתלם והבשר היה מעולה. עשינו בבית על האש, אך גם מצוין בגריל בתנור,
 

ח ר ו ב

New member
צריך לעזור לצפונים לא ? ../images/Emo8.gif

עופר לוקח 70 שח למנה מוכנה לאכילה במסעדה ? סתם. זה מחיר לקצביה . וזה למסעדה . והכי חשוב , צריך לזכור , ההשוואה היא לא מדוייקת . עד שלא אוכלים ראש בראש . יש הבדלים ענקים באיכויות הבשר הנמכרות . אצלי מאוד חשוב , מי האדם ? שמאחורי הדברים . ושאלה , באיזה בקר עופר משתמש , מהארץ או מחול .? הוא קונה ממגדל בקר, או מבית המיטבחים כמו כולם .?
 
אתה עוד לא סומך עלי?

קודם כל שמו בני. לעסק קוראים מעדני עופר מקדמת דנא. הוא קשור עם מגדלים בגולן עם עדר שארולה. לכן, לא תמיד יש לו. חוץ מזה, גם כשיש לו הוא לא מוכר עד שזה לא מיושן כדת וכדין. יש לי איתו סידור, בקיץ, כשיש שארולה מיושן ומוכן הוא מצלצל ומודיע. השארולה הזה כל כך טעים, שאנחנו מחסלים צלע של ק'ג (נטו בשר 800 גרם, ללא העצם), כל אחד , ולא נודע כי בא אל קרבנו. כולל כאלה שהם בדרך כלל אכלנים קטנים, נבהלים כשרואים את חתיכת הפרה על הצלחת, טוענים שבחיים לא יתגברו על זה ואז משתררת שתיקה בשולחן, כולם בולסים ומתפלאים איך זה נגמר. החוכמה זה לאכול את זה רק עם סלט בלי תוספת פחמימנית ואז גם לא קמים כבדים. לדעתי, מסעדה זה מוצדק למנות מורכבות, עתירות עבודה ופרודוקטים, או לבילוי חברתי. אבל להנאת בשרים גרידא, אם יש בבית מנגל גדול, זה מעולה.
 

ח ר ו ב

New member
אין עיסקית. מבירור טלפוני האתר לא

מעודכן. חבל ביותר. העיסקית נראית שווה .
 

ח ר ו ב

New member
כרמייה ?

מישהו מכיר ? רחוב בילו ת-א. פינתית ונראית מקסימה , יש מישקל ישן על המדף . נראה מקום עם אופי. הכצעקתה... סליחה על הצילום הלא איכותי .
 

ח ר ו ב

New member
המעדניה מול כרמייה .....

לא היה אף אחד מאחורי המכונית, אז הרשתי לעצמי לעצור, צילום לימין ואחד לשמאל. מישהו יודע על המעדניה ?
 

ו שתי

New member
מנצלש"ת אותך- מרינדו ברמה"ש

חברים רכשו שם לרגל אירוע על-א-אש בשר ושיבחו עד מאד. חישוב גס מוכיח שהמחירים אטרקטיבים. בקיצור- מחזקים את המלצתי.
 

ח ר ו ב

New member
כשביקרתי אותם בקצביה שלהם,בצפון.

הם עשו עלי רושם חלש מאוד. למרות השם הטוב שלהם.[ והיו היועצים לרושפלד בספר .[ לזכרוני , התמחותם בטלה בעיקר. מחירים את יודעת ? ואת ניסית ?
 

ו שתי

New member
ניסיתי יותר מפעם אחת

עוד לפני שנפתחה החנות ברמה"ש (יש להם אחלה שירות משלוחים) וגם אח"כ. יש רק מקום אחד בו האנטריקוט טוב יותר לטעמי. כל היתר איכותיים באותה מידה כמו הקצביה שלי בראשון, שבזכותם חהברים שלנו עומדים בתור לברביקיו שלנו.
 

ו שתי

New member
אני קונה

בקנקון ברחוב ישראלי בראשון. אמנם עכשיו החנות סגורה לרגל משהו (שיפוצים, מעבר, לא ממש יודעת) אבל אפשר להתקשר אליהם ולשאול למי הם מוכרים. דבר טוב אחד יצא מהשרשור הזה- שני סטייקים לארוחת צהרים
 

ח ר ו ב

New member
לבריאות. מה אכלת ?

מניסיוני מלפני כמה שנים בקנקון. הם עוסקים בבקר מיובא שנחשב פחות טוב. עיקר עיסוקם הוא מכירות למיגזר המסעדות, שאצלם הכי חשוב להוריד את העלויות = איכות. אם עשית השוואה יסודית בינם לבין לימוזין למשל. אשמח לדעת , אנסה שוב אותם . תודתי מראש .
 
למעלה