כשהיוזרית מאתגרת את חרוב. מיט שוס

ח ר ו ב

New member
כשהיוזרית מאתגרת את חרוב. מיט שוס

ביקור התרשמות בלי טעימות? .ציטוט של היוזרית על הביקור במיטשוס. זה היווה לי טריגר לבקר שם היום. במיוחד בתקופה שהכל ירוק,ירוק ופורח. ועושה מקסים וטוב בלב . מיט שוס . בקצרין ,בקצה א.התעשייה מתחבא לו , כנראה, מקדש הבשר הטוב בארץ. המסעדה יפהפיה , העיצוב משדר מכובדות ונעימות רבה. קווים נקים וחלל פתוח ומרווח . התפריט יכול להבהיל בפעם הראשונה במחיריו . הבקר צפונה מה 100 שח, הרבה למעלה . אבל יש דרך וכוונה כאן. המנות גדולות ,בנתחים גדולים ועבים ,כנראה לשמור על עסיסיות רבה . העיקריות מגיעות עם לחם שאור ומיטבלים .פתיחה מצויינת ,מגוונת ואיכותית לחמות ,מדליוני פרגיות טעימים - 68 שח . לחמ חזה עוף ,טעים - 45 שח . לחרובית ולי, פריים ריב 750גרם 169 שח . החרובית שידועה, באנינותה ועדינותה נתנה למנה
והכתירה אותה גם
. כאנטרקוט הטוב שאכלה מימה . השרות , יש לי הערות רבות ,אבל זה ניונאנסים שניתן ללטש . *מיים רק לפי בקשה. ומולאו רק לפי בקשה . *מנת הפתיחה לאדם ולשישה הוא אותה מנה .[למרות שהיה מספק ] *זמן ארוך מידי בין הפתיחה לעיקריות. *פריים ריב הוזמן מ.ו. והגיע כמעט רייר, הוחזר פעמיים לאסכלה. *החזה היה טיפה יבש . *הפרגית הוחזרה לאסכלה לעוד דקותיים. *המלצרית לא הייתה קשובה לשולחן. *פינוי שולחן כשהחרובית עדיין אוכלת בפיגור, בגלל דרגת העשייה . *ויכול להיות שאני דורש מידי ,ממסעדה שעובדת בעיקר בשבת ,ונמצאת בצפון הארץ. אבל העיצוב המקסים והמהודר מה . האוכל המצוין והתימחור הגבוה , דורשים ששאר החלקים יישרו לקו הגובה . ומילה לתפריט ,לנסות ולחשוב איך לעשות אותו ידידותי יותר. הסה"כ מצוין. הנאה גדולה . 5 תחתוניות מלאות. בדירוג של ענת . שמח מאוד שנסעתי . ותודה ליוזרית . וטיפ קטן . לחלוק מנה בקר .יוצאים שבעים ומסופקים מאוד, גם כך.
 

ח ר ו ב

New member
לחם השאור והמיטבלים .

*שום עם יין לבן *פלפל קלוי. *קוביות חציל קלוי ,בטחינה. *לבנה . *חומוס. *פטרוזיליה ושום. *חמאה יופי של פתיחה ,רמה גבוה של ביצוע . מוגש כפתיחה כשמזמינים עיקרית .
 

אחשל

New member
גררררררר ../images/Emo99.gif על הבשר , אבל...

רק דבר אחד מבאס אותי בדיווחים שלך - התמונות. לא חבל
לטעמי, את הסלולארי המציאו בשביל לדבר,תמונות מצלמים עם משהו שיכול לתת תוצאות קצת יותר טובות, במיוחד שכמדובר במשהו כ"כ חשוב כמו אוכל, על אחת כמה וכמה - בשר
. בכל מקרה, למרות ה"צהבת" התמונה מפעילה את בלוטות הרוק. חבל שזה כ"כ רחוק...
 

ח ר ו ב

New member
פרטי המשלוחים.

בימי חמישי . מהזמנה של 500 שח. משלוח חינם. הבשר נארז בוואקום ובאריזת הקרטון הנוכחית . שווה במיוחד . שריר 29 שח . צוואר לביף בורגיניון 39 שח . חזה לעגל ממולא 39 שח .
 

ח ר ו ב

New member
לפ'

בפוסט שלמטה יש תמונה של המחירון המלא . לזכרוני , סינטה -89 אנטרקוט -110 פריים ריב - 85 ותמסרי לפ' שהוא צריך לבוא אחתי לעווני. שבוע טוב.
 

ח ר ו ב

New member
טורבינת החשמל .

הידעתם... מספר טורבינות הרוח האלו ,מספקות את כל צרכי החשמל, ליישובי הסביבה. יפה .
 

Forum User

New member
../images/Emo9.gifאיזו זריזות!../images/Emo45.gif

מסכימה עם ההמלצה לחלוק מנת סטייק, ביחוד אם לוקחים מנת פתיחה בנוסף לקשקושים שלצד הלחם. מסכימה גם עם בעיית השירות שלא נראה לי שאפשר לפתור, גם בגלל הריחוק, גם בגלל השעות המוגבלות (גם הן תוצאה של הריחוק) - פריפריה אמיתית.
 

גסטרו

New member
חרוב - אפשר לקחת אותך לפרסומת

של אנרג'ייזר ! איזה מרץ ! כל הכבוד !
 
למעלה