כשבן הזוג לוחץ

enigomontoya

New member
כשבן הזוג לוחץ

לאחרונה נתקלתי בשתי נשים. המשותף להם הוא שהבעל קובע להן.. האחת, הבעל מסיע אתה לכל מקום, אומר לה מה ללבוש, מתי לבוא, בודק לה את הנייד. השנייה, קצת פחות לוחצים עליה אבל עדיין הבעל הוא זה הקובע בבית. לשתיהן יש עוד מן המשותף, שתיהן בוגדות בבעלים שלהם. מכירים את המשפט מפסח "כאשר יענונו כן יתרבה " ? גם אתם חושבים שככל שלוחצים מישהו, הוא יעשה דווקא ? וגם אצלי, ככל שאשתי לחצה עלי והציקה לי, רציתי יותר לבגוד בה ולעשות דברים מאחורי גבה. דווקא כשהיא נרגעה ולא לוחצת
ירדה המוטיבציה
 

פ ר ח בר1

New member
בהחלט

יש קשר בין שני הדברים הללו- רק שאחרת לא תעז בשל המורא שהוא מטיל עליה ובשל כל הקביחות שלו- ואחרת תעשה דווקא. אני יודעת כשיש לי עכשיו הרבה יותר חופש ואני יכולה לעשות כמעט כל מה שבא לי בכל שעות היום- דוקא אני לא מנצלת את זה. הידיעה שיש לי את החופש גורמת לנו פחות לפעול. אז כמו שאומרים- כמעט הכל נמצא בראש.
 
מסכים עם פרח אין חוקים ברורים

לא בהכרח מי שנמצא במסגרת נוקשה יותר ימצא את עצמו בוגד. בכלל אני לא מבין את הבעלים של הנשים שסיפרת עליהם..
מה פתאום הוא נותן להן סלולרי ? מה עם תחתוני צניעות...כשהוא כמובן מחזיק ת'מפתחות
אפשר גם להצמיד אליהן איתורן...
 
כשלוחצים

היא או הוא.....זה רע
לא חושבת שיש קשר ישיר לבגידה, אבל בוודאי שזה לא תורם לזוגיות טובה.
 
לחצ לא יכול להוביל למקומות טובימ.

אבל לחצ הוא בטח לא טריגר לבגידה. אני מכירה זוגות שהאשה או הגבר מסנגרימ את השני/ה ואין שמ בגידה. לחצ יכול להוביל לחיכוכימ, לאי הבנות, לחוסר קומוניקציה, לכעס, עצבימ, ולעוד המון דברימ רעימ, אבל לאוו דווקא לבגידה. לא חושבת שיש קשר בין הדברימ.
 

מתלהבי

New member
תני לי להמשיך קצת ממש שאת כתבת:

לחצ יכול להוביל לחיכוכימ, לאי הבנות, לחוסר קומוניקציה, לכעס, עצבימ, ולעוד המון דברימ וזה יוביל לבגידה.... אי שביעות רצון מובילה לבגידה. ככה זה אם החוקים במוסד נוקשים מידי
 
חיה ותן לחיות

כאשר בן הזוג(או בת) לא מכבד את הזולת ואת המרחב האישי שלו- סביר להניח שיהיו תופעות לוואי. אצל אחת תהיה אקזמה,השנייה אלרגיה והשלישית בגידה. אבל בתור מומחית לבישול, לסיר לחץ יש צ'ופצ'יק כזה-שסתום והוא או שיוציא את הקיטור או שהסיר יתפוצץ. עדיף להוציא את הקיטור.
 

מתלהבי

New member
השוואות

מעדיף בגידה בתור שסתום לשחרור לחץ מאשר אלרגיה. להינות בלי להתגרד
 
למעלה