כשאתם עצבניים ?

שוKולד

New member
כשאתם עצבניים ?

אתם אוהבים להיות לבד ? ביחד ? אתם אוהבים שירדפו אחריכם ויתחנפו אליכם (בתוך תוכחם לא מה שאתם מראים כלפי חוץ). ואם מישהו בא ומתחנף, איך אתם ? נותנים לו פתח או מעיפים אותו מעליכם למרות שזה הדבר שאתם הכי רוצים בעולם ? אני כזאת, בורחת מהאנשים, משיחות, מהכל, גם אם אני נורא רוצה להשלים באותו רגע של כעס אני לא מסוגלת.אבל אני סערה בכוס תה. כמו שמתרגזת בקלות , באותה קלות ומהירות גם נרגעת. איך אתם ? מחזיקים בבטן חודשים ואז מתפוצצים עם הכל ? או כועסים ושוכחים ? אתם נוטרים טינה או "מחליקים" ? יש לי חברה (או יש לומר היתה לי) שהמוטו שלה בחיים הוא "אני לעיתים נדירות סולחת, אבל אף פעם לא שוכחת" היא תמיד ידעה לשלוף במריבה את זה שבכיתה ג' משכו לה בצמה... מאד לא כייף לריב איתה. בדיוק בגלל הסיבה הזאת. אבל איכשהו תמיד יש מישהו מהחברות שלה שהיא איתה ב"ריב תורן" תמיד היא ברוגז עם מישהו. מעייפת. אני ההיפך הגמור, סולחת ושוכחת. שונאת לשמור את הטינה לאורך שנים, זאת אנרגיה לחלוטין מעייפת רק לזכור כל מה שעשו לי. מה גם שרוב הפעמים כנראה לא "עשו לי" אלא עשו בכלל ואני פשוט נפגעתי.
 

Mנטה

New member
מהיר לכעוס ומהיר לשכוח - יצא

הפסדו בשכרו. גמני כזאת
 
../images/Emo13.gif שמח שחזרתם

הפורם התחיל לזחול בזמן האחרון כשאני עצבני
אני מעדיף להיות לבד ככה לפחות אני לא מוציא את העצבים על מישהו אחר שם מוזיקה מגביה עד הסוף ו-נ-ר-ג-ע
 

shonshon5

New member
חופשי זה לגמרי לבד.

ועצבני - על אחת כמה וכמה. מצד שני - למה לסלוח? אם יש מישהו שנכנס בי בזדון ובכוונה תחילה - חבל לו על הזמן. הוא מסומן אצלי לדורי דורות. ובהזדמנות הראשונה אשתדל לקרוע את האמ-אמא שלו. לפוצץ לו את הצורה. לקמט את הפרצוף שלו. לפרק לו את העצמות, לשסע את מעיו ולעקור את ליבו. זהו. נרגעתי. היה אחלה. בכלל לא גוזל אנרגיה. המידע נשמר בזיכרון לטווח ארוך ונשלף בפרוץ הסיטואציה המתאימה. שבת שלום, וצאו לטייל בנגב. נחל בשור, למשל. אם לא אהיה עצבני, אולי תראו אותי מחר שם, עם הכלניות, החומוס והסראפאן. סאלאמאת!
 

shonshon5

New member
נו, איך לא אהיה עצבני? הא?

היום ב-Ynet: משרד הביטחון: ישראל תפרק ממחר שמונה קילומטרים מגדר ההפרדה, שנבנתה באיזור בקה אל-שרקיה. עלות הקטע שייהרס: 40-30 מיליון שקל. גורם ביטחוני: "בניית הקטע היתה בלתי נמנעת". יענו - אתמול בנו - היום הורסים. אז אני שואל: מי הדפקט שמשחק ככה עם הכסף שלי? למה מה - זה של האבא שלו?
 

שוKולד

New member
נכון, מרגיז

אך עם זאת... יש פורומים מתאימים יותר לדיון הזה. אני מוכנה לקבל פה בפורום כל נושא, מלבד מה שקשור בפוליטיקה. בוויכוחים האלה נכוויתי בעבר.. טוב ?
 
למעלה