כשארז טל אמר לשי חי שבתוכנית צופים גם ילדים

רוב הזמן נח

Well-known member
בתוכניות האח הגדול בחול גם יש עירום

וגם סקס.

ככה שלאח הדול בישראל יש עוד הרבה לאן להתקדם, או בשביל חלק אחר, להידרדר
 
בראיון של שי חי, ארז היה מאוד עולב, ולחץ על שי חי בצורה מאוד

טיפשית, איך הוא לא מתבייש כשהוא רואה את כל האלימות וגם שותף ליורם בתוכנית, איך הוא לא ראה את כל האלימות כלפי שי
 

איציק3332

New member
שי חי ומעריציו חיים בעולם אחר וראו תוכנית אחרת

רוה הצופים ורוב דיירי הבית ורוב אנשי התקשורת ועובדי האח הגדול ראו מציאות אחת מלבד שי חי ומעריציו שראו מציאות אחרת והזוייה.
אלימות כלפי שי חי??? הדיירים רעדו ממנו ספגו ממנו איומים והשפלות ורוב הזמן שתקו,היה להם אומץ לקלל אותו רק מאחורי הגב
 
הדיירים רעדו מהדחות ואינטיליגנציה, לא מאלימות

כי ידע ואינטיליגנציה וזיכרון מעולה (בין התכונות הנהדרות של שי חי) - זה כח.
הם רעדו מחשיפת הריקנות, הרדידות והטיפשות שלהם מולו. הם רעדו מזה שאין בעצם תחרות.
&nbsp
והעובדות שאולי מדכאות את הקנאים, הן שהוא קיבל את הכי הרבה סמסים בפער ענקקק מהשאר, הכי הרבה צעקות מבחוץ, הכי הרבה מחיאות כפיים - בכל 3 הפעמים שהוא יצא מבית האח הגדול, והכי הרבה מסוקים.... זו המציאות. אני מבינה שהקנאים כ"כ היו רוצים אחרת, אבל כדאי, באמת כדאי להכיר במציאות.
&nbsp
נכון שהליהוק העונה היה: עדר של טיפשים, סתמיים, משעממים רדודים ומונוטונים, מול אחד ויחיד, חושב, מבריק, מרתק וכריזמטי, שהם לא יכולים עליו. אבל זה שהם חשבו לתומם שהם יכולים לרסק ולהשתיק אותו מלהשמיע את דעותיו החברתיות/פוליטיות כבר בשבוע הראשון בשיחת הג'קוזי, ע"י צעקות, צווחות, נהמות: "היידה ביבי, היידה שרה, קופסאת סיגריות ב 700 ש"ח גם נתמוך בך ביבי", החרמות: "מה אתה מדבר איתו בכלל?", לעג לאורח חייו: "מיסטר מיאגי סע ליפאן", וגילו לצערם שהם לא יכולים כי הוא נלחם בחזרה: "אל תגמד את אורח החיים שלי והמנטור שלי כי אז אתה תפגוש בשטן", להגיד על זה שזה איום?? הרי הם האלימים הבריונים! הוא בסך הכל השיב מלחמה לחבורת הבריונים האלו.
 
והוא גם היה צריך לומר שזהו "בית החרם"

בערוץ 22 לא שידרו את תהליך "היצירה" של בית החרם הזה אבל ב 26 כן.
הראו איך אור משייכת כל בובה לאחד מששת הדיירים, נוקבת בשמות של הבובות ובפירוש היה ניתן להבין ממילותיה את הכוונה המרושעת: ה"בית" הזה סגור, אטום ונעול! בפני הדיירים האחרים (שי חי, תני ואיציק). אם היו משדרים את זה, כולם יכלו לראות שזו קליקת חרם.
אבל את זה שי חי לא ידע... אז הוא לא היה יכול להגיד את זה לארז טל. הוא רק הרגיש את זה אבל לא היו לו הוכחות. אז עכשיו צריך ליידע אותו, שיגיד בכל משפט בראיונות שהוא בעט מתוך הגנה עצמית בסמל החרם נגדו, הלא הוא: "בית החרם".
 

איציק3332

New member
את היית מתקרבת למי שמשפיל אותך ומאיים עליך?

שי חי קנה ביושר את התרחקות כל הדיירים ממנו.
בפרק הראשון הוא איים על עומרי אמר לואם עוד פעם תקרא למסאטר שלי מיקאגי תפגוש שטן שלא פגשת...משהו כזה. כבר בהתחלה בזמן שהדיירים רק מכירים הוא מתחיל לאיים.למה? אם הוא היה אומר לעומרי בצורה יפה אני מבקש שתדבר יפה ולא תזלזל במאסטר שלי,עומרי לא היה מבין?איפה הוא חי? איפה אתם חיים?במלחמה? הכל באלימות?להשפיל ילדה צעירה כמו עומר למה? מה הוא ציפה? שדיירי הבית יאהבו אותו? מה אתם ציפיתם? ומה זה כל האמת בפרצוף? האמת היא רק גידופים וירידות? האמת היא רק מכוערת? אין דרך יפה להגיד את האמת בפרצוף? אין אמת יפה? מה שי חי רצה לעשות פינה כל האמת בפרצוף לעשות מעצמו גדול ומהם כלומניקים? שי חי אמר שאיך שהוא נכנס הוא לחץ יד לדודו ואז דודו אמר לו נעים מאוד אני דודו מעפולה ואז שי חי מספר שהוא אמר לעצמו בלב אוקי אז זה המצב...משהו בסיגנון.
מאיפה כל המעריצים של שי חי עכשיו? מרמת אביב? מסביון? ממש לא.
רוב המעריצים של שי חי הם מהמקומות כמו עפולה ששי חי מתנשא עליהם.
גם אני לא אוהב וסובל מזרחית אבל מה איכפת לי מה אנשים שומעים? שכל אחד ישמע מה שבא לו...אם מישהו אוהב מזרחית אז הוא פחות טוב? ממש לא.
 
אני הייתי נלחמת במי שמנסה לסתום לי את הפה בגלל דעותי

קודם כל זה היה בפרק השני, לא הראשון. (הראשון היה כניסת הדיירים). ודבר שני: לא רק עומרי היה שם... נא אל תעוות.
כי שיחת הג'קוזי התנהלה בשבוע הראשון בין:
שי
לבין:
עומרי
עומר (שאגב, היא לא ילדה. היא בחורה. כמו שתני בחורה וכמו שמיקה בחורה. אמנם רדודה, אמנם לא מפותחת כמו תני או אפילו מיקה, אמנם פרחה קלאסית מצויה - אבל כשנח אז כותבים "ילדה" – זה ה"דאבל סטאנדרט" הידוע).
ברק
ודודו
4 נגד שי.
היא החלה בצורה שקטה ונעימה, בין שי לבין עומרי, עומר וברק (הערס המתלהם), אבל ברקע, כבר אוטוטו, דודו (הבריון האלים) מתכנן כבר להפריע לה...(כי הוא לא יודע לנהל דיון אינטיליגנטי של יותר ממשפט אחד וכי המצלמות לא עליו – וכן, שי איבחן אותו נכון ישר על ההתחלה). השיחה התנהלה דקות ספורות בלבד בצורה עניינית, ובזמן היקר הזה ניסה שי להסביר את עמדתו ביחס לכיבוש ויחסי ישראל ערבים – מנקודת מבט עולמית – חו"ל, למשל: יפאן. הדעות הלא קונפורמיסטיות והלא דוגמטיות של שי לא מצאו חן בעיני המתלהמים. ואזזזזזזז התפרץ דודו האלים בשאגות, נהמות, חרחורים וגעיות, הכל כדי להשתיק את שי ולא לתת לו להמשיך להביע את דעותיו. בו ברגע הצטרף אליו גם ברק ושניהם המשיכו עם הצווחות המחרישות אזניים והפוגעות בעור התוף. הכל כדי להשתיק את שי. בתוך כל הרעש והנהמות שלהם, שי ניסה בכ"ז להכניס עוד משפט או שניים שישקף את הדעה שלו, (שכבר אז זה נראה כ"כ פתטי, הנסיון שלו לנהל שיחה אינטיליגנטית עם שני בריונים עילגים ובורים), אבל אז הנהמות שלהם גברו, ובין הנהמות היה גם אפשר לשמוע התלהמויות כגון: "היידה ביבי, היידה שרה, אנחנו איתך גם אם קופסאת סיגריות תעלה 700 ₪ נצביע לך"!. (זה משודר בפרק!!).
ואז רואים את שי בנסיון נוסף להגיד משפט אינטיליגנטי שמעניין את הצופים, ביחס למערכת החינוך בארץ, אבל אז פתאום:
עומר אומרת לעומרי: "עזוב, אל תענה לו בכלל". (זה משודר בפרק!).

כן! עומר התחילה את החרם על שי!

אז שי נלחם על זכותו להביע את דעותיו וניסה לנטרל את הרעש הגובר והמכוון ואמר לעומר שלא תתערב. היא קמה ונכנסה פנימה, הוא הצליח להגיד עוד משפט ענייני, על איך ישראל מסוקרת ביפאן ואז עומרי אמר לו בזלזול: "קח את מיסטר מיאגי שלך, וסע ליפאן!".... ודודו הצטרף בצהלות וגעיות. (זה שודר בערוץ 26).

בערוץ 26 ראו את כל ההתקפות האלימות שלהם עליו ורק בגלל הדעות החברתיות/פוליטיות שלו.

כך נוצרה לה טקטיקת ההשתקה המכוונת והבלתי פוסקת הזו, ע"י יצירת רעש מכוון איום, תמידי, ומחריש אוזניים.

ואתה מצפה ששי יתחנן לעומרי: "אולי תדבר יפה?"??? כאילו, איפה אתה חי??

מכאן הכל התחיל...

אגב, בהמשך, חבורת הבריונים עלו על זה שאפשר להעלות את דרגת האלימות כלפי שי ע"י החרשת אזניים בצרחות, צווחות וכפיים של מוסיקה מזרחית כי זה פוגם בעור התוף ונותן לשי הרגשה של ניסור אוזן. אז הם שיכללו את הרעש בתור טקטיקת השתקה. הם גם גילו שאפשר לעלות ולרקוד על כסאות ושולחנות, להשחית ואף לשבור שולחן, למה לא? אם ונדליזם, אז עד הסוף!
אני מאוד מעריכה את שי שהיה לו את הכח להמשיך ולהילחם מול חבורת הבריונים האלו ולא לוותר להם.

ושי עשה באומץ שבעט בבית החרם.
 

bdinib

New member
בקשר למיזרחית

גם אם אני הייתי שומעת את זמרי הבית שרים (דודו +גילי) היייתי אומרת שאני לא יכולה לשמוע את השירים המיזרחים שלהם
 


 

אליק 31

New member
תקראו, ותגידו אם מה שכתוב כאן אינו מגדיר את שי חי :

להלן הגדרה של מי הוא סוציומאט:
הפרעת אישיות אנטי- סוציאלית היא מקרה מובהק בו הפרט אינו חש מצוקה ממבנה אישיותו המופרע, אך סביבתו נפגעת מכך באופן קשה (אם כי הפגיעה בסביבה עשויה להוביל לפגיעה חוזרת בפרט). מאפיינים של סוציופאתיה:
בעלי אישיות אנטי חברתית מפגינים חוסר אכפתיות וזלזול מופתי באנשים אחרים. הם נוטים להיות אנטי-קונפורמיסטים ולבצע פעולות לא חוקיות רבות.
הם לא לוקחים כלל בחשבון את התוצאות האפשריות של מעשיהם, ולכן נוטים לסכן הן את עצמם והן את סביבתם. פעמים רבות הם חסרי אחריות, ולא מסוגלים לשמור על התחייבויות לאורך זמן, ולכן פעמים רבות מוצאים את עצמם נטולי עבודה. מעל לכל, סוציופאתיים לא חשים חרטה, אין להם ייסורי מצפון והם אדישים לחלוטין לכך שפגעו באחרים. יש לציין, ש"אחרים" כולל בהקשר זה את כולם- לבעלי הפרעת אישיות אנטי סוציאלית לא אכפת אפילו לגנוב ולרמות את אמא שלהם. רבים מהסוציופאתיים מפתחים גם הפרעת אישיות נרקיסיסטית – מרגישים שהם במרכז, מאוהבים בעצמם וחסרי אמפתיה לאחרים. באופן מעניין, בעלי האישיות האנטי- סוציאלית דווקא נוטים להיות מרשימים ביותר, וליצור רושם ראשוני חיובי מאוד. הם אלופים בליצור מראית עיין של רצינות, מחויבות ויחסי אנוש מעולים. הם מדברים באופן קולח ומשכנע, הם מעיזים להשתמש במידע שטחי שהשיגו על מנת להרשים, ובאופן כללי- הם פשוט מקסימים. כל זאת, על מנת שיכלו לפגוע עוד יותר באנשים שסמכו עליהם והאמינו בהם. לבעלי הפרעת האישיות הזו יש מחסור באמפתיה- הם פשוט בזים ומזלזלים בכל אחד אחר.
 
לפי ההגדרה שכתבת שי לא עונה לקריטריונים של סוציאומאט/פאט/אגו

איסט.
&nbsp
כל מה שכתבת מתאר אישיות של בנאדם ללא אמפתיה, ללא רגש, חוסר איכפתיות, אדישות, אין יסורי מצפון, זלזול באנשים וכו'. כלומר אדם, שההתנהגות שלו מונעת מתוכו ולא כתגובה לסביבתו. אין קשר בין ההתנהגות של הסוציופאט לבין מה שקורה בסביבה. כי הוא לא מתייחס לסביבה. בשפה פשוטה: חושב רק על עצמו ואין בו יכולת או רצון לפרש את הסביבה.
&nbsp
אבל העניין הוא שכל המהלכים של שי, כולם! היו בתגובה למה שהדיירים עשו לו.
הכל מצידו היה בכוונה. בכוונה תחילה ועם תכנון מחושב. כל פיפס שהוא עשה היה מחושב ומתוכנן מראש.
אני חושבת שתגובה וחישוב זה אומר אמוציות! רגשות, אמפתיה, איכפתיות, מצפון, כוונה, לעשות דווקא.
הוא חשב 17 מהלכים קדימה וידע להגיב בדיוק בזמן, בעיתוי הנכון, על כל התנהלות שלהם, שלא נראתה לו, או שפגעה בו. הוא הוביל מהלכים בכוונה ודווקא:
* מתוך איכפתיות (להכריח אותם להקשיב לו).
* מתוך תשומת לב מירבית- הקפיד מאוד לא לשטוף כלים, לא להשתתף בתורניות ולא לנקות - ממש הוציא אנרגיות גבוהות בלקיים את ההקפדה הזו כדי למחוק להם את החיוך מהפרצוף.
* מתוך רגש (נקמה וכעס) גמר להם את המים החמים במקלחת ולא ניקה אחריו בחצר על כל פעם שהם טינפו את הבגדים שלו, או קיללו אותו.
* מתוך רגש (תרעומת) על כל שתיקה רועמת מצידם, או עיקום פרצוף מצידם, הוא הקפיד לעשות את עצמו ישן במיטתו בבקרים ולא לקום (למרות שהוא היה ער) ולספק קנסות לרוב, במיכסה שהוא ראה לנכון.
* מתוך מצפון ורגשות צדק - פתח חבילות פאסטה חדשות על כל הפעמים שהשתמשו באוכל כנשק נגדו.
* מתוך אמפתיה (הזדהות עם פלורי כשהיתה לבד ונסיון להחזיר אותה לקבוצה).
&nbsp
כלומר, בניגוד לאישיות הסוציאופטית המתוארת כחסרת רגשות, פועלת רק ממניעים אישיים נרקסיטיים ובלי ראיית הזולת, נראה שלשי יש דווקא המון אמוציות. יש כוונה, יש תגובה, יש תשומת לב מירבית לזולת ועמידה על קנקנו, יש תכנון ויש מהלכים הגיוניים.
&nbsp
שי נראה מאוד עירני לסביבה, מאוד מודע למה שקורה, ונראה שהוא דווקא לקח בחשבון את כל התוצאות של הפעילויות שלו ושהוא חשב עליהן טוב טוב מראש.
היו ימים שהייתי צופה בו עושה מהלך כלשהו ומחכה בקוצר רוח לראות איך הוא ישתמש בו בעתיד. ברור שהוא תכנן קדימה. לדוגמא: השיחה בינו לבין שי מיקה לאחר שבירת החומה, כשהוא היה הקיסר, והם שכבו על הגב על הריצפה בחצר האיכרים, רגע לפני המשימה של תני – התרנגולת, ידעתי שיש סיבה למהלך הזה, שהוא מתכנן להוציא ממנה משהו בשיחה הזו אבל לא ידעתי מה ואיך הוא מתכוון להשתמש בזה בעתיד... אני הייתי מרותקת וחיכיתי במשך ימים לתוצאה של השיחה הזו, והיא אכן הגיעה. סוף סוף. התוצאה. אחרי ההדחה הפומבית של איציק. שי השתמש בשיחה ההיא כדי להוכיח שהיה חרם. והוא הצליח בזה.
&nbsp
זו היתה רק דוגמא, אבל יש עוד המון דוגמאות למהלכים המחושבים שלו שבאו כתגובה ישירה על התנהלות העדר.
&nbsp
אז לא, לפי ההגדרות שלך, שי לא סוציאומאט/פאט/אגואיסט.
&nbsp
 

bdinib

New member
מחוץ לבית האח יש לשיחי מלא חברים

איך את יכולה להגיד שהוא סוציומט. עם כזה צבא שמוכן לעשות הכל בשבילו ??? יש לו הרבה מאוד חברים ויש לו כח רצון (למד הרבה שנים להתמקצע בקארטה) ולא נשבר באמצע. אז אני לא חושבת שהוא סוציומט. לגבי החבורה בבית האח הגדול אני מעדיפה לא לכתוב מה אני חושבת עליהם. הוא באמת זלזל בהם בגלל שזה מה שהם. צבועים שקרנים מסלפים אמירות..........והשתיקה יפה לכל היתר.
 
היי. גם אני פה. ואפרופו אלימות....

מילים מעטות
ממה שרשמתי בפורום האח המסכמות את דעתי:

(ראשית אציין שיש לי הרבה בקורת על התנהגותו של שיחי , ברור שאינו מושלם וטיפול מקצועי יעזור לו מאוד. ואני רואה בבסיס שלו טוב.)

בואו נגיד שלבעוט בקופסאת קרטון ששימשה לריפוי בעיסוק זו אלימות. באמת ,זה לא משהוא שצריך לעודד .
אבל איפה היו כל אנשי ההפקה והרשות השנייה שהזדעזעו עד עמקי נשמתם ממעשה האלימות הזה כשהתחוללו מעשי אלימות קשים יותר שחצו קוים אדומים עבים יותר:
- חרם הוא אלימות וגם פחדנות . כבר נכתב על כך רבות . קרה יום יום שעה שעה.
- החבאת אוכל, התנייה של מתן אוכל כפרס על התנהגות טובה, לא לכלול אדם במניין הסועדים תוך שימוש בחלקו במצרכים. התממות וגלגול עניים כשלא אכל ומאידך להסתכל ולחשבן למה שיש לו בצלחת.
זו אלימות. היה רעב הרבה פעמים ורז בכמה ק"ג. (פה אני לא מבינה אותו. היה צריך לאכול כריכים וחביתות ולא לאכול מהאוכל שבושל רק כדי לרצות את תני )
עד היום חקוק בי המראה של כולם מסבים לשולחן,כולל שיחי, מייקי ועוד מישהוא מגישים ליושבים צלחות עם אוכל שמילדרד רטשד (האחות האחראית מקן הקוקייה) מחלקת. היא אוסרת על מייקי להגיש לשיחי. כולם יושבים ומתחילים לאכול ושיחי מבין שאין מנה בשבילו. משפיל מבט , קם והולך.
(פה אני יכולה לקבל את התנהגותה איכשהוא: לא חייבת להגיש לו אחרי מה שאמר לה , נגיד. אבל הנורא היה התנהגות הדיירים שסובבו מבט והתעלמו ממנו כאילו לא הבחינו בדבר. פחדנים ועלובים.)


- הקללות והגידופים ואיחולי המוות והחולי לו, לאביו ובתו בת השנתיים, כמובן מאחורי גבו - זו אלימות.
- השחתת בגדיו, לירוק ולרקוד עליהם - זה לא פגיעה ברכוש פרטי? כמו קופסאת קרטון שהפכה ליצירת אמנות עלאק? זו לא אלימות?
- מילא הדיירים ברמה אפסית, אבל איפה האח הגדול והרשות השנייה שנתנו לכל מעשי האלימות האלה להתרחש יום יום שעה שעה? אז לא חסו על הנוער והילדים שרואים?
להפקה לא היה אכפת מהבידוד הניכור ןהקושי המתמיד של שיחי. סחטה אותו עד תום, זה הביא הרבה אסמסים מקהל האוהדים העצום והזועם.
אין ספק שלשיחי חלק נכבד בחרם נגדו, אבל החרם התעצם בעיקר בגלל אטימות הלב והמוח של הדגים המתים הצפים עם הזרם והקנאה והשנאה בעקבות גילויי האהדה העצומה כלפיו.
אז זה מעשה האלימות החמור שההפקה לא יכלה להתעלם ממנו? או נסיון להציל משהוא מהכבוד שאין להם שהכוכב שכמוהו לא נראה בריאליטי בועט בהם ומותר על הפרס....
אני שמחה שעזב, מי היה עומד במצבים כאלה?
ואני שמחה שהגמר לא הוקדם וההפקה תקועה איתם ותמשיך להפסיד כסף עוד סוף העונה.

קן הקוקייה: אמנם הספר נכתב כבקורת על שלילת זכויות חולים פסיכיאטרים במוסדות הרפואיים והטיפולים הקשים שעברו (חשמל וניתוחי מח) . מה גם שלא לריפויים אלא לריסון התנהגות ושליטה בהם.
אבל הספר והסרט נתפסו גם כבקורת על החברה והממסד, היחס לשונה והחריג-אפס סבלנות וסובלנות .צביעות והתחסדות, הקשחת הלב ואדישות לסבל וקושי.

וזה מה שראיתי שקרה העונה שם בנווה אילן.

מי שמכיר את " כמעיין המתגבר" של איין ראנד. הגיבור מזכיר מאוד את שיחי. בטוטאליות שלו לחיפוש אחר האמת והנכון, מה שגרם לחברה המסואבת להקיא אותו ולהשפיל אותו. אבל הסוף טוב, יש תקווה.

דיי חפרתי מספיק...
 

גונריל

New member
אחח איזה ספר נהדר של איין ראנד


הזכרת לי נשכחות!
ומזדהה עם מה שתיארת
היו לי רגעים שהתקשתי לצפות.. נחמץ לי הלב מכאב
 
וואלה, באמת מזכיר את רוראק מ'כמעיין המתגבר'


קן הקוקיה זה אנדרסטייטמנט...

אני אוהבת את החפירות שלך
 
דיברתי על זה עם דאגני מהפורום. ואמרה שנקראה על שם הגיבור

הגיבורה לצד רוארק בספר.
גמני אוהבת את שלך.
אבל איפה את לאחרונה???
 

dorit916

New member
אני חושבת שאם תניה לא היתה נכנסת למקלחת באותו ערב של הבעיטה.

שמתם לב שבערב העזיבה בדיוק ברגע הקריטי תניה נכנסה למקלחת ושי חי היה עם איציק בחדר ,אוליי אם תניה היתה נמצאת גם בחדר ולא במקלחת באותו זמן היא היתה עוצרת/מרגיעה אותו והוא לא היה בועט בקרטון ,היה עובר לו והוא היה עדיין איתנו בתוכנית...לא? איי איך נפלו גיבורים...למה עזבת אותנו שי חי!!היית הכוכב של התוכנית אבל יותר מכל נשארת נאמן לעצמך...
 

gay55

New member
היא לא היתה עושה זאת , כזכור לכם היא עודדה אותו לעשות זאת

זו אחת מיני רבות מהסיבות שאני לא בוטחת בה ולא אוהבת אותה כמו רבים.
 

bdinib

New member
שיחי היה מאוד רגוע באותו רגע ממש לא עצבני.

תניה לא היתה עוצרת אותו , הוא רצה לצאת מהבוקר. בהפקה ניסו למנוע את זה והצעקות עם איציק הביאו לרגע של "עכשיו אני אעשה את זה, ככה אני אצא החוצה לא יוכלו להשאיר אותי". (אני אישית לא חושבת שזה יפה לבעוט בקרטון. לאור וברק זה לא היה סתם קרטון. )
למרות שהגיע להם . היה צריך לחשוב על פתרון אחר . ותניה עודדה אותו וצחקהאיתו על זה ככה שלא היתה עוצרת אותו.
 
למעלה