כשאהיה גדול אני רוצה להיות

  • פותח הנושא rega1
  • פורסם בתאריך

rega1

New member
כשאהיה גדול אני רוצה להיות

גיל ריבה, לא סתם בגלל המוחצנות הזו, בעיקר בגלל הראיון שהוא נתן אצל יאיר לפיד "אני מאה אחוז הצגה" אמר הפסבדו פייגלה והראה את האמת כשאהיה גדול אני רוצה להיות יעל בר זהר כי כשאני התחתנתי אפחד לא הוציא על זה ידיעה לעיתונות, מה שמזכיר לי לקחת יחצ"נית כי אני נגד גברים ההוא מהשיר שלנו, זה שתוקע את נינט על המסך, על הכורסא, על הדרך, על הדבש ועל העוקץ כבאי, סתם כי יש לי פטיש למדים בוגי יעלון ולהגיד "אני נועל נעליים גבוהות בקריה בגלל הנחשים" כשבעצם לא נעים לי להודות שיש לי פלטפוס מה אתם רוצים להיות כשאני אהיה גדול?
 
כשאני אהיה גדולה

אני רוצה להיות ביל גייטס. יהיו לי הרבה חלונות ומלא סוסים טרוייאנים להרבעה. בחייאת. קפט צודקת. למדת לפסק אבל אתה צריך עדיין להתאמן על ניקוד.
 
כשאני אהיה גדול

אני אהיה הרבה קישואים ממולאים. ואחר כך דלעת.
 

קפת

New member
איזה מפגרים אתם, בעיקר לריסה

הוא שאל מה אתם רוצים להיות כשהוא יהיה גדול, בכלל. אני בכלל לא רוצה להיות גדולה, כי אחרת אני אצטרך לנהל את פורום שמנות ויפות.
 

Ricca

New member
בחיים לא תוכלי לנהל אותו.

אל תיקחי את זה כמחמאה, אבל את פשוט יותר מידי אינטליגנטית. בכלל מפחידים אלה שם. איזה סמדר שיר כתבה ספר על דיאטה, והם החליטו להוקיע אותה. כאילו כבר אסור לשנוא שמנים בימינו.. הם לא מבינים שהם מייצגים את כל הרוע והגועל של המין האנושי?
 

rega1

New member
תאמיני לי קפת

אם לא היית כזו חושנית הייתי מחמיא לך על היכולת לקרוא את המסר להפנים ולא להתייחס אליו אבל אני מה לעשות אני עסוק בלחשוב על התחת שלך
 

קפת

New member
מותק, אתה הרי יודע

שאני לא מאמינה לך אפפם. איי נבר דיד. כאילו, מה יצא לי מזה? התחת שלי מוסר, שהוא גאה ומאושר להיות מושא המחשבות שלך, ואם כבר אתה מצליח לחשוב, טוב שזה יהיה על משהו ראוי. להפנים מסרים מבלי להתייחס אליהם זה השם השני שלי. הראשון זה, אגב, רק-קפת.
 
למעלה