כרמלה מנשה

jackie111

Well-known member
כרמלה מנשה

הכתבת הצבאית של רשת ב' מטפלת כל הזמן בבעיות זיונים שיש לחיילות בצבא. אם לא היינו משרתים בצבא היינו חושבים שמדובר בבית זונות.
 

jackie111

Well-known member
ברזומה

העתונאי שלה ירשם: "בתקופת היותה הכתבת לענייני צבא של רשת ב חשפה הנ"ל 10 מקרים של נסיונות בעילה של מפקדים את פקידותיהן - בלבד." למי שיודע לקרא יבין ש"הבלבד" - זה כל מה שעשתה. רק זה מה שקורה בצהל. זה הדבר הכי חשוב והיחידי הקיים?
 
לא הכי חשוב אבל בין החשובים

ומאידך על אלה שלא עושים כלום מאשר לגרד בביצים זה יותר טוב. כל הכבוד לה על היוזמה ועל החוצפה ועל התעוזה שלה, אם הצילה חיילת אחת מניצול זה שווה הכל, ואני מבקשת לא להגמיד את העניין הזה כי כל אב ואם יאמרו לך שהעניין כשזה נוגע לביתם אין גדול ממנו!
 

shy-1

New member
אתה צודק, כרמלה מנשה מפריעה

למפקדים לזיין חיילות בשקט, יש להעיף אותה לש"ס!
 

ayb1

Well-known member
מקסימום נוחכתה שמחשבתי בענין היתה

מוטעת. אין בה להעיד מאומה על שלילה כל שהיא בפעולת החשיבה. טעויות בחשיבה אפשריות אבל החשיבה היא הכרחית להומוספיאנס אחרת אין קידמה וכולנו נשקע בחשכת ימי הבניים אם לא למטה מזה.
 

ayb1

Well-known member
שי את הראש שלך כבר הכרתי מזמן../images/Emo6.gif

וכך גם הבנתי את דבריך לכתחילה -גם תגובתי לגבי כרמלה היתה מבודחת ומעט צינית
 

אריאל5

New member
אני בדיעה הפוכה סוף סוף כרמלה

מתעסקת בדברים חשובים ולא בנסיון להמציא שערוריות ולהכניס פוליטיקה לצבא.
 

jackie111

Well-known member
זה לא הדבר החשוב ביותר

היא צריכה לטפל בעשרות נושאים שהם בנפשנו. זה כמו שהכתב לעיניני בריאות יספר מה עושים הרופאים והאחיות במשמרת.
 

אריאל5

New member
אבל היא לא תעסוק.

היא הולכת למחנות צה"ל ולוחצת על חיילים לספר משהוא מעניין ובדרך כלל הם ממציאים סיפורים רק בשבילה כך שעדיף שתטפל בהטרדות מיניות או פגיעה מינית מאשר בשטויות גדולות יותר בהם היא בדרך כלל מתעסקת.
 

bluestar 777

New member
על שערוריות פוליטיות

נבצר ממנה לטפל, מפני קדושת האתרוג... הרי מכל סבב ההדחות והמינויים שהיו בצבא לקראת ההתנתקות, היה אפשר לזעזע את המערכת, אם הדבר היה קורה בימי כהונתו של ביבי, הצונאמי היה משל לעומת מה שהיה קורה... לכן היא מחפשת סיפורים אירוטיים להצדיק את קיומה..
 

jackie111

Well-known member
אתה צודק

כשקבלה את התפקיד הלכה לבוס שלה ואמרה לו: "אני לא מבינה בזה כלום" אמר לה: "שנינו יודעים שבזיונים את מבינה אז ספרי על הזיונים בצבא"
 
למעלה