כרית כף הרגל

Lihi a

New member
כרית כף הרגל

לאחר טיול די ארוך ברחוב ובכביש, טיול שטימו לא רגיל אליו בדר"כ, שמתי לב שבאחת הכריות ברגלו האחורית חתיכה קטנה מהכרית ממש מתקלפת לו... אני מניחה שזה מההליכה ומהשתוללות שלו.. לא נראה שיש דם או פצע, אלא זה פשוט תלוי לו. איך ניתן לטפל בזה? מה כדאי לעשות? האם זה יחלים ויתחאה?
 

Lihi a

New member
שכחתי לציין..

טימו הוא כלב. בולדוג צרפתי בן שנה וחצי
 

enbalush

New member
לנקות במי מלח 6 פעמים ביום

לא לחבוש ולא פלסטר, המקום צריך להתאוור ולהתייבש. אם הפצע גדול ומדמם או עם מוגלה או יש חשש שנכנס לשם משהו, הוא צריך וטרינר.
 

Lihi a

New member
שאלה,

אם לא נחבוש, איך זה יחלים? הרי זה בא במגע כשהוא הולך כל היום.. ואין פצע.. זו פשוט חתיכה קטנה ודקה שממש התקלפה לו.
 

enbalush

New member
הכי טוב, לכי לוטרינר, הוא יחליט מה לעשות

כשיראה את הפצע
 

Lihi a

New member
פשוט מאוד מים עם מלח?

עם צמר גפן? נשמע לא נעים במיוחד..
 
כואב לו?

הוא צולע? או ששמת לב לזה במקרה? כי אם לא כואב לו בכלל והוא לא צולע - אז יכול להיות שמדובר במשהו שלא מצריך התערבות כלל אם כן כואב ורואים צליעה או שמירה על הרגל - אז כדאי לגשת לוטרינר ברוב המקרים פציעות בכריות הרגל לא חובשים ואם לא חייבים גם לא תופרים. כמו שכתבה ענבלוש, חשוב לשמור את המקום נקי ולכן עושים שטיפות במי מלח. את העור שתלוי סביר שיהיה צורך להסיר (הוא כבר לא יתאחה ואם תחכו שיפול לבד זה יציק), וההמשך תלוי בחומרת המצב שירגיש טוב ארז
 

Lihi a

New member
ממש לא

או לפחות לא נראה ככה. אם משהו היה מציק לו, או כואב לו, הייתי שמה לב ישר.. ראיתי את זה לגמרי במקרה כשנכנסו לאוטו. גם אח"כ כשיצאנו שוב, הוא הלך נורמלי לחלוטין. הוא גם נותן להסתכל ולגעת, וזה בכלל לא מובן מאליו. מה לגבי טיולים בחוץ? זו לא בעיה שזה ימשיך להשתפשף לו? זה לא ימנע מזה להחלים? ותודה רבה, אני אמסור לו :)
 
למעלה