כרטיס סים לחו"ל

roiosdona

New member
כרטיס סים לחו"ל

שלום חברים , אני טס בקרוב לצרפת ומשם לאחר מכן לפרייבורג שבגרמניה לצורך לימודי גרמנית.. אני צריך דרך כלשהי שתיתן לי אפשרות לחייג וגם לקבל שיחות באזור צרפת גרמניה שוויץ וכמובן גם לארץ. אני מעוניין במשהו ממש התחלתי ללא כל התחייבות לצורך השבועיים שלושה הראשונים שלי בחו"ל , לאחר מכן אקנה מכשיר עם חבילה כבר בגרמניה. הבנתי שאני צריך סים לחו"ל , איזו חברה היא הממולצת ביותר ??? תודה רבה מראש לכולם :)
 
בכל מדינה ניתן לקנות pre-pay שזה רק סים

(או סים עם מכשיר). מכל מדינה, שיחות למדינה אחרת עולות כמו שיחות בינלאומיות (כי הן בעצם כאלה...). אם יש ברשותך סמארטפון עם אפליקציית סקייפ - אני מציעה להשתמש בה לשיחות בינלאומיות תוך שימוש ב wifi בלבד (בשום אופן לא להשאיר את אופציית ה celular data פתוחה ב prepay או במדינה שאין לך בה חבילת גלישה!)
 

roiosdona

New member
סמארטפון אקנה בגרמניה

במחיר זול בהרבה מבארץ :) אני מכוון על הגלקסי S2
 

roiosdona

New member
תגובה

יש לי איזה מחשב נייד של דל , אבל הסוללה שלו לא טובה... אני לא מתכוון לקנות עכשיו סוללה למחשב , כי סוללה זה יקר.. אני מעדיף לקנות נטבוק בגרמניה בחצי מחיר מבארץ. אין לי סמארטפון ,יש לי מכשיר ממש ממש פשוט של סמסונג, אין בו Wi-fi מה ההמלצה? האם אוכל להתחבר למקור חשמל בשדה תעופה ב Tolouse ? האם האינטרנט נגיש שם ? אותה שאלה לגבי Paris CDG ,וכן BSL airport תודה מראש
 
למעלה