כרטיס נסיעה סמיסטריאלי

כרטיס נסיעה סמיסטריאלי ../images/Emo73.gif

האם אפשר כבר לקנות? כמה זה עולה לסמסטר ואיפה קונים? האם אפשר לנסוע לא לסמינר אבל באותו מחיר של נסיעה רגילה ולהשתמש בכרטיס הזה
 
אני..

אני מתחילה השנה בלוינסקי, ואני מגיעה מראשון לציון, ואגד אמרו לי שאין אצלהם הנחה לאיזור ההוא, ויעלה חופשי חודשי.. 250 שקל..
 

shay4442

New member
אני לא מבין על מה ההתלהבות

קודם כל מדובר על אותו מבצע של השנה שעברה אין חידושים(וכל הטענה הזאת שביטול האבטחה של התחבורה הציבורית איפשרה לשלם על המבצע הזה הוא מעצבן כי זה היה גם שנה שעברה) קיוויתי שירחיבו את המבצע שיכלול גם את אגד ולא רק את דן ולצערי לפי מה שהבנתי הוא לא כולל!!! חוץ מאלה שגרים בחיפה או בירושלים אבל מה עם המרכז? נראה לי יותר הגיוני שבאוניברסיטאת תל-אביב או בר אילן לומדים יותר סטודנטים מהמרכז(תל אביב ,חולון,ראשון לציון,בת ים)
 
תשובות

אפשר לקנות את זה בשבוע-שבועיים הראשונים של הלימודים במוסדות להשכלה גבוהה - אני לא יודעת אם בכולם אבל לפחות בגדולים שבהם (אני קניתי שנה שעברה באוני' ת"א). בשנה שעברה זה עלה לסמסטר משהו בסביבות 550 ש"ח וזה לחמישה חודשים. לשנה זה היה קצת פחות מ-1000. אני מניחה שהמחירים השנה יהיו דומים. וכן, בהחלט אפשר לנסוע בזה לא רק ללימודים - זה בעצם כרטיס פלסטיק שהוא כמו חופשי חודשי ואת יכולה לנסוע איתו לכל מקום בכל שעה (כמובן בתחום האיזור שקנית). אני אישית מאוד ממליצה על זה - בשנה שעברה זה כל כך הקל לי את החיים שבמשך כל הסמסטר יכולתי לשכוח טוטאלית מבעיות של תחבורה ונסיעות... השנה אני אהיה חכמה יותר ואקנה על ההתחלה אחד שנתי.
 

Musi© Gi®l

New member
סליחה שאני אומרת את זה

אבל לשלם פחות זה פריוילגיה, אומנם מבאס שאת לא יכולה להינות ממנה, אבל אף אחד לא חייב לך כלום.
 

shay4442

New member
שטויות!!! למה מי החליט על המחיר, אלוהים?

המחירים לא חקוקים בסלע וזה שאיזה רואה חשבון בכיר בחברות אגד ודן בשיתוף פעולה עם פקידים בירוקרטים במשרד האוצר והתחבורה החליטו שחופשי חודש יעלה ככה ולא ככה זה לא אומר שאסור לנו להתלונן. מותר ותמיד צריך לשאוף לשלם פחות ולנסות להציל את המינוס שיש בבנק למרות שבנאדם עובד ב-3 עבודות ומנסה לשלב את הלימודים בהם.וזה שמודיעים בראש חוצות שהוזילו את מחירי הכרטיסים בכמעט 50% ומקבלים על זה את הפירסום משר התחבורה ועד ראשי ארגוני הסטודנטים אבל שוכחים להזכיר שכל מי שגר במרכז ובדרום וחברת דן לא מגיעה לפתח ביתו לא יוכל להנות מהטבה הזאת זה מקומם
 

Musi© Gi®l

New member
אין לך שום קו של דן באיזור?

גם באיפה שאני גרה זה אגד, אבל יש פה קו אחד של דן שמגיע לתל אביב ואני די בונה עליו, גם אם אני אצטרך להשתמש בעוד אוטובוס. ברור שזה מבאס שאי אפשר להשתמש אבל אל תשכחו שלפני שנתיים-שלוש סטודנטים שילמו מחיר מלא על הנסיעות האלה. כל הסטודנטים.
 

M o n a L i s a

New member
בטח שיש למרכז ../images/Emo2.gif

לכל מי שלומד איתי בבר אילן יש כזה, סמסטריאלי או שנתי. בתחילת כל סמסטר חברת דן מגיעים לאגודה ומנפיקים את זה במקום.
 

botxf

New member
כמה שאלות

דבר ראשון : http://www.dan.co.il/template/default.asp?maincat=1&catId=2&PageId=544&id_site=1&show=1 דבר שני, איך אני יודע מה זה אזורי אדום? איזה אזורים? ועכשיו כמה השגות: כרטיס מרחבי (לבן) סמסטריאלי בעלות של– 697 ₪ במקום 1550 ₪. כרטיס מרחבי (לבן) שנתי בעלות של– 1512 ₪ במקום 3732 ₪. תוקף הכרטיסים: תוקף כרטיס חופשי סמסטר א' - 15.10.07 עד 14.03.08. סה"כ 5 חודשים. תוקף כרטיס חופשי סמסטר ב' - 15.03.08עד 14.10.08. סה"כ 5 חודשים תוקף כרטיס חופשי שנתי - 15.10.07 עד 14.10.08. סה"כ 12 חודשים. 1)לפי החישוב שלי מה 15.3.08 עד ל 14.10.08 זה שבעה חודשים. 2)לפי החישוב שלי 697.5 *2 =1395 שזה בהחלט פחות מ 1512. מה לעזאזל?
 

botxf

New member
השגה אחרונה -

לצורך רכישה יש להצטייד באישורים הבאים: · תעודת סטודנט בתוקף ואישור מוסד הלימודים. · סטודנטים עד גיל 27 בהצגת תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרקון המעידים על גיל הסטודנט. זה יגרם להרבה קשיים, למי יש דרקון ? :ם
 
למעלה