כרטיס מעבר בנסיעה בינעירונית

מצב
הנושא נעול.

eyallsviva

New member
כרטיס מעבר בנסיעה בינעירונית

כרטיס מעבר בנסיעה בינעירונית
שלום שלום,
לא ברור לי כל כך הנושא של כרטיס מעבר בנסיעה בין עירונית.
עד לפני כמה ימים לא ידעתי שיש אפשרות כזאת בכלל, ואז שנסעתי מירושלים לחיפה נהגת האוטובוס הציעה לי כרטיס מעבר. כמובן שהסכמתי, ובנסיעתי הבאה בתוך חיפה (עירונית), הצגתי את כרטיס המעבר, ונדרשתי מהנהג גם לשים את הרב קו, ונסעתי בחינם. אבל כשנסעתי למחרת מירושלים לת"א, הנהג אפילו לא ידע מה זה כרטיס מעבר...
אז יש לי מספר שאלות:
1. האם אני אמור לקבל כרטיס מעבר בכל נסיעה בינעירונית?
2. אם כן, למה לא כל הנהגים יודעים את זה?
3. למה אני צריך לדרוש את זה מהנהג? זה לא יכול לצאת אוטומטית?
4. למה בכלל אני צריך לקבל את אותו כרטיס מעבר באופן פיזי אם גם ככה הנסיעה מופיעה לי על הרב קו? (ולראייה, כשקיבלתי את אותו כרטיס המשך הנהג בחיפה לא הסתפק בכרטיס שנתן לי, וביקש גם לראות את הנסיעה בקרב קו)

כשחיפשתי על זה מידע באתר של אגד, דן ומשרד התחבורה, ראיתי שהמידע לא מופיע בצורה ברורה, אם בכלל, אז אשמח אם תעזרו להבהיר לי את הנושא.
תודה רבה!
 
יש כרטיסי מעבר רק במספר מוגבל של איזורים

כרטיס מעבר בנסיעה בינעירונית
שלום שלום,
לא ברור לי כל כך הנושא של כרטיס מעבר בנסיעה בין עירונית.
עד לפני כמה ימים לא ידעתי שיש אפשרות כזאת בכלל, ואז שנסעתי מירושלים לחיפה נהגת האוטובוס הציעה לי כרטיס מעבר. כמובן שהסכמתי, ובנסיעתי הבאה בתוך חיפה (עירונית), הצגתי את כרטיס המעבר, ונדרשתי מהנהג גם לשים את הרב קו, ונסעתי בחינם. אבל כשנסעתי למחרת מירושלים לת"א, הנהג אפילו לא ידע מה זה כרטיס מעבר...
אז יש לי מספר שאלות:
1. האם אני אמור לקבל כרטיס מעבר בכל נסיעה בינעירונית?
2. אם כן, למה לא כל הנהגים יודעים את זה?
3. למה אני צריך לדרוש את זה מהנהג? זה לא יכול לצאת אוטומטית?
4. למה בכלל אני צריך לקבל את אותו כרטיס מעבר באופן פיזי אם גם ככה הנסיעה מופיעה לי על הרב קו? (ולראייה, כשקיבלתי את אותו כרטיס המשך הנהג בחיפה לא הסתפק בכרטיס שנתן לי, וביקש גם לראות את הנסיעה בקרב קו)

כשחיפשתי על זה מידע באתר של אגד, דן ומשרד התחבורה, ראיתי שהמידע לא מופיע בצורה ברורה, אם בכלל, אז אשמח אם תעזרו להבהיר לי את הנושא.
תודה רבה!
יש כרטיסי מעבר רק במספר מוגבל של איזורים
בנסיעה לחיפה יש כרטיס מעבר
בנסיעות מגוש עציון לירושלים
בנסיעות לנתבג (המשך בקו 5)
בנסיעות לכרמיאל

וכן, אתה צריך לבקש. למרות שמעולם לא היה מובן לי למה אם אין הבדל במחיר, הכרטיס לא יוצא אוטומטי.

מה שתופס זה מה שמוטען על הרב קו, במידה וגםן קיבלת על נייר. זה לצורך ביקורת עצמית בלבד.
 
לא כרטיסי מעבר אלא כרטיסי המשך

יש כרטיסי מעבר רק במספר מוגבל של איזורים
בנסיעה לחיפה יש כרטיס מעבר
בנסיעות מגוש עציון לירושלים
בנסיעות לנתבג (המשך בקו 5)
בנסיעות לכרמיאל

וכן, אתה צריך לבקש. למרות שמעולם לא היה מובן לי למה אם אין הבדל במחיר, הכרטיס לא יוצא אוטומטי.

מה שתופס זה מה שמוטען על הרב קו, במידה וגםן קיבלת על נייר. זה לצורך ביקורת עצמית בלבד.
לא כרטיסי מעבר אלא כרטיסי המשך
כרטיס מעבר שעתי זה כרטיס למעבר בנסיעות עירוניות בתוך ירושלים, גוש-דן והשרון הדרומי או חיפה וכרטיס מעבר רגיל למעבר בין נסיעות בינעירוניות מסויימות.
שילוב של כרטיס לנסיעה בינעירונית והמשך בנסיעה עירונית או להיפך נקרא כרטיס המשך.
 

eyallsviva

New member
כרטיס המשך...

לא כרטיסי מעבר אלא כרטיסי המשך
כרטיס מעבר שעתי זה כרטיס למעבר בנסיעות עירוניות בתוך ירושלים, גוש-דן והשרון הדרומי או חיפה וכרטיס מעבר רגיל למעבר בין נסיעות בינעירוניות מסויימות.
שילוב של כרטיס לנסיעה בינעירונית והמשך בנסיעה עירונית או להיפך נקרא כרטיס המשך.
כרטיס המשך...
ולמה בעצם יש כרטיס המשך רק בחיפה, כרמיאל, גוש עציון-ירושלים ונתבג?
אני יודע שהיגיון זה לא בהכרח הצד החזק של משרד התחבורה, אבל יש לזה אולי איזשהי סיבה הגיונית?
 
בחיפה הסיבה היא שבמקום תחנה מרכזית בבת גלים

כרטיס המשך...
ולמה בעצם יש כרטיס המשך רק בחיפה, כרמיאל, גוש עציון-ירושלים ונתבג?
אני יודע שהיגיון זה לא בהכרח הצד החזק של משרד התחבורה, אבל יש לזה אולי איזשהי סיבה הגיונית?
בחיפה הסיבה היא שבמקום תחנה מרכזית בבת גלים
הוקמו שתי תחנות מרכזיות בכניסות הדרומית והצפון-מזרחית לעיר.
בנתב"ג הסיבה היא שאוטובוסים של אגד לא נכנסים יותר לתוך נמל התעופה, מלבד קו 5.
 

olli3

New member
מנהל
כמעט כל כרטיס המשך, נועד לפצות על קישור שבוטל

כרטיס המשך...
ולמה בעצם יש כרטיס המשך רק בחיפה, כרמיאל, גוש עציון-ירושלים ונתבג?
אני יודע שהיגיון זה לא בהכרח הצד החזק של משרד התחבורה, אבל יש לזה אולי איזשהי סיבה הגיונית?
כמעט כל כרטיס המשך, נועד לפצות על קישור שבוטל
כך למשל, מכיוון שקו 433 המקשר בין ראשל"צ לירושלים - צומצם במספר נסיעותיו לטובת קו 431 הישיר. נוצר מצב בו בוטל הקשר בין המרכזית הישנה בראשל"צ אל ירושלים בשעות רבות מן היום. לכן, ניתן כרטיס המשך לקו 431 בלבד לנסיעה פנימית אחת בראשל"צ. את הנסיעה ניתן לרכוש באוטובוס העירוני, תוך ציון בפני הנהג כי אתה זקוק לכרטיס המשך לקו 431 וכמובן בכיוון ההפוך, מירושלים לראשל"צ, מבקשים את כרטיס ההמשך מהנהג של קו 431.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה