כרטיס מסך לא נכנס ללוח אם?!

azaria

New member
כרטיס מסך לא נכנס ללוח אם?!../images/Emo12.gif

יש לי מחשב עם לוח אם EPOX 8RGA. הלך לו הכרטיס מסך ON-BOARD, אז אני רוצה להוסיף כ. מסך רגיל. במקרה יש עימי כ. מסך 3dfx Voodoo3 להפתעתי לא נראה לי שיש מקום בלוח האם לחבר את כרטיס המסך הזה. האם זה יתכן? מה פיספסתי?! (אם צריך תמונות, רק תגידו.)
 

sb21

New member
בלוח ישנו חיבור AGP 8X.

כך שכל כרטיס מסך בתקן AGP 8X (או בגרסא קודמת של התקן) אמור להתחבר ללוח. צירפתי תמונה של הלוח שבה הודגש החיבור (הצילום נלקח מהאתר hardwarelux.de)
 

azaria

New member
זה אכן הלוח שלי.

ויש לו בדיוק חריץ AGP כזה. אבל.... כרטיס המסך שלי הוא בעל חיבור שלא נראה לי מתאים לשם! הנה תמונה של הכרטיס. תשווה את החריצים שבין קבוצות הרגליים לצורת הקבוצות שבחריץ. וכדברי הגששים: "זה יכנס בתוך זה?!"
 

BenjiMan

New member
אמממ...

בהחלט יתכן...יש לוחות אם ללא חריץ AGP שמיועד לכרטיס מסך...אתה יכול להתקין כרטיס מסך PCI שדי קשה להשיג אותם והם די מיושנים....או כמובן באין ברירה להחליף את לוח האם... ב.
 

BenjiMan

New member
אמממ..

SB21 צודק...חפש שוב על הלוח...חייב להיות חריץ AGP ב.
 

azaria

New member
יש חריץ, אבל הכרטיס לא נכנס אליו.

לפחות לא בדיים הבלתי מנוסות שלי. ראה תמונות שצירף הוא וגם אני. החריץ בלוח לא נראה תואם לרגליים בכרטיס.
 

frankthe

New member
נכון מאוד

הלוח שלך תומך בכרטיסי מסך בעוצמת חשמל של 1.5/0.8v ואליו הכרטיס של הוודו המיושן עובד במהירות 3.3v - כלומר המתחים שלו לא מתאימים! לכן גם המבנה הפיסי שלו לא מתאים! כדאי לקרוא את הקישור הבא: http://www.plasma-online.com/textual/almanac/acronym/agp.html
 

azaria

New member
תודה! חסכת לי לנסות את הבלתי אפשרי

חשבתי כבר שאולי אני לא מבין משהו, או שאני סתם טמבל. אז עכשיו שאני מבין שעלי לקנות כרטיס מסך, צריך להקפיד שיהיה בפורמט מתאים? או שכל מה שבחנויות היום יתאים לי על בליינד. (בטח צריך לחפש במוזיאונים משהו מיושן כמו הכרטיס הענטיקה שלי, מה? (דווקא כתוב עליו שיוצר ב1999)
 

qwazimodo

New member
טוב שלא ניסית בכוח ...

כל כרטיס בעל AGP X4 ומעלה יתאים לך. הכי טוב שתתאים לעצמך כרטיס בהתאם לצרכים. כרטיס משומש יהיה הפתרון המושלם עבורך (איכות במחיר זול).
 
למעלה