כרטיס זכרון ל-6230i

einatvi3

New member
כרטיס זכרון ל-6230i

קניתי כרטיס זכרון של 1 ג'יגה והכל הלך חלק ,העברתי שירים לכרטיס וכשהגעתי ל-594 מגה הוא אומר לי שאין יותר מקום בכרטיס. אין מקום גם להעביר שירים או אפילו תמונות מהטלפון,כמובן שאי אפשר לצלם ישירות לכרטיס זכרון ואי אפשר אפילו להכניס עוד שירים מהמחשב. בתמיכה של סלקים אמרו לי שכנראה יש בעיה בכרטיס והבעיה היא לא במכשיר ושהם בכלל לא יכולים לעזור לי כי הכרטיס לא נקנה אצלם.(איך אני יכולה לקנות אצלם כשיש להם כרטיס מקסימום של 32 מגה?!)
 

GiDo

New member
קח אותו לחנות שממנה קנית

ואל תשכח לקחת איתך את תעודת האחריות\קבלת קניה. כרטיס של גיגה אמור להספיק ל950-960MB ולא ל-594
 

einatvi3

New member
הבעיה היא

שעשיתי שוב טעות וקניתי דרך האינטרנט מחנות שנמצאת בחדרה ואני בכלל גרה ברחובות. פעם כבר אכלתי אותה בקניה כזאת אך בעל החנות שיכנע אותי לקנות שוב דרך האינטרנט ובאמת הכל הגיע מהר דרך הדואר. אני מקווה שעכשיו כשהכרטיס תקול אזכה לאותו היחס שזכיתי לו בזמן הקניה. החנות היא מהאתר e line ואשמח לדווח על ההתפתחויות לטוב ולרע,מקווה שלטוב!
 

GiDo

New member
החנות שממנה קנית...

דווקא ידועה לטובה, אני מניח שלא תהיה לך בעיה להחליף את הכרטיס אם הוא פגום
 

einatvi3

New member
עדכונים:

הסתדרתי עם הכרטיס-נציג החנות התקשר אלי וגם שלח לי מייל שבו פרט מה עלי לעשות, כרטיס הזכרון הסתדר וכל הכבוד לשירות שהאתר הזה -eline-מספק גם אחרי הקנייה.
 

GiDo

New member
שמח לשמוע

כפי שציינתי, החנות הזו ידועה לטובה
 
מה קשה להבין?

קראת את הנתונים של המכשיר? הרי בפירוש רשום שהטלפון תומך באופן מלא רק בכרטיס עד 512MB. אחר כך אתם באים למרכזים ובוכים למה הטלפון נתקע\עושה ריסטרט\ומגיע רק ל594 מגה..
 

einatvi3

New member
אז זהו:

שבמרכז שירות לא יכלו וגם לא רצו לעזור לי בגלל שלא קניתי את הכרטיס אצלם (בטח שלא קניתי-הוא עולה יותר מכפול) וגם דיקלמו את השטות שאתה אמרת עכשיו-שהמכשיר תומך בעד 512 מגה-מה שלא נכון. קניתי באיליין דרך האינטרנט והם אלו שהסבירו לי בדיוק מה צריך לעשות אחרי שבהתחלה לא הצלחתי,בחור בשם איגור היה מקסים ועזר לי בכל צעד גם אם לא ממש הבנתי משהו,היידע שלו גדול פי כמה וכמה וכל הילדים שעובדים במרכזי שירות של סלקום!!! עובדה שהבעיה נפתרה ויש לי מלא שירים ומלא דברים בזכרון שמגיעים כבר כמעט לג'יגה אחד והכל פועל כמו שצריך. אז בבקשה לא לזרוק סיסמאות לאויר שלימדו אתכם בקורס של יומיים! (הכרטיס עלה כ-350 ש"ח-לא זוכרת בדיוק כי קניתי גם אוזניית בלו טות' יחד עם זה והוא עוד עשה לי הנחה ומשלוח חינם.בכל מקרה במרכז שירות כרטיס של 512 מגה עולה יותר יותר ממה שעלה לי כרטיס עם נפח כפול.)
 

MaD-d0g

New member
למה אתה קובע שזה לא נכון ../images/Emo35.gif

נוקיה (החברה שייצרה את המכשיר) קבעה שהמכשיר יכול לתמוך באופן מושלם (או כמעט מושלם) ב 512. זה בגירסאות מסוימות אפשר להפעיל כרטיסים מחברות מסוימיות ולקבל או לא לקבל תופעות לוואי זה לא אומר שהמכישר תמיד יתמוך בג'יגה.
 
האם היית ממליץ לא לרכוש 1G למכשיר.

אני עומד בפני התלבטות בנושא בדיוק מהסיבות שציינת (יש לי כבר 4G בכרטיסי זכרון למחשב כף היד כך שכנגן אני משתמש בו אך אני זקוק לזכרון המכשיר לתמונות ולקטעי וידאו). אגב איך הם טוענים לוידאו של עד שעה אם יש אפשרות להכניס למכשיר רק 512Mb?
 
רק 512!

המהנדסים של נוקיה קבעו חד משמעית-6230 תומך באופן מלא וללא בעיות בזיכרון 512MB.
 
למעלה