כרטיסי מסך..אשמח אם תוכלו לעזור

AgentOrange

New member
כרטיסי מסך..אשמח אם תוכלו לעזור

שלום. שאלה... רציתי להחליף את כרטיס המשך שלי כי המשחקים כיום כבר לא כל כך רצים עליו. יש לי מחשב טוב כך שרק זו הבעיה. יש בידי GFORCE FX 5200 128 זכרון תהיתי... מה הכרטיס הכי טוב כיום בשוק שאני יכול לקנות? או איפה אפשר לראות מה הכי טוב? הבנתי שסדרת רדאון הולכת חזק עם משחקים כיום נכון? ואיפה אפשר לפרסם פריטים למכירה? תודה רבה!
 

maphisto324

New member
תשובה../images/Emo26.gif

קודם כל, כדי לעזור לך אנחנו צריכים לדעת את אפיק הכרטיס מסך בלוח. לשם זה צריך לדעת את דגם הלוח אם. ולא הבנתי, אתה רוצה לקנות את הכרטיס מסך הכי טוב שקיים היום? אני לא חושב.. אלא אם כן יש לך 4500 ש"ח לבזבז סתם.. עדיף שתתן את התקציב לכרטיס מסך, כמו גם את דגם הלוח אם ונבחר עבורך כרטיס טוב.
 

AgentOrange

New member
אוקיי...אממ

תקציב עד 1000 שקלים... אבל בכל זאת רציתי לדעת איך אפשר לדעת מה הכי כדאי לקנות...ואם יש יותר טובים רק שאני אדע מה זה:) לוח אם: ABIT IS 7-E2 intel 865PE לוח אם טוב?
 

ocean666

New member
../images/Emo26.gif

אתה צריך לקנות כרטיס מסך בחיבור AGP*8 בתקציב שנתת, GEFORCE 6600GT יהיה הכי מתאים עבורך הוא יריץ לך משחקים חדישים בלי בעיה אי אפשר להגיד שהוא הכי חזק בשוק, שכן יש עוד הרבה יותר טובים ממנו אבל הוא סביר בהחלט ואתה תהנה ממנו מה שכן, אתה תראה שיפור מדהים בינו לבין הכרטיס שיש לך עכשיו כדאי לקנות את הכרטיס מחברות כמו XFX, GIGABYTE, LEADTEK הלוח אם טוב יחסית לפעם, היום הוא כבר דיי מיושן אבל סביר
 

AgentOrange

New member
המון תודה!עוד שאלונת

תגיד מה זה הAGP 8? זה זה כאילו חיבור יותר חזק למשחקים? איך יודעים מה בדיוק הכי כדאי להריץ משחקים?יש כל כך אותיות...:)
 
למעלה