כרטיסים לפסטיבל אייקון ב-

כרטיסים לפסטיבל אייקון ב-../images/Emo43.gif

רוצים כרטיסים לפסטיבל אייקון? אתר
מחלק 20 כרטיסיות לפסטיבל אייקון: מבעד למראה, שיתקיים בחול המועד, 28-26 בספטמבר. רוצים להיות בין הזוכים? השיבו על חידון בנושא מד"ב ופנטזיה בפורום מד"ב ופנטזיה ואולי תהיו שם: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=161&MessageId=145066281
מחר בשעות הבוקר תתארח אסנת סגל - קלינאית תקשורת ודוקטורנטית העוסקת במחקר בנושא תפיסת דיבור- השלבים הראשונים ברכישת שפה. סגל תשיב לשאלות גולשי פורום התפתחות תינוקות ופעוטות על שאלות בנושא גמגום, היגוי משובש, התפתחות שפה בקרב תינוקות ופעוטות ועוד: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1633&MessageId=145027540
יש לכם תמונה ממיסה של הילד והכלב המשפחתי? העלו תמונה מתוקה של הילד עם בע"ח לפורום הורים לפעוטות ואולי תזכו בכרטיס זוגי ל"חיי כיף"! http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1934&MessageId=144890016
בא לכם לקבל DVD לילדים לחג? ספרו לנו בפורום הורים וילדים מבלים על חוייה מיוחדת של הילד עם בע"ח ואולי תקבלו את ה-DVD "לג'ירפה נתפס הצוואר": http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1903&MessageId=144889935
 

LeRanch

New member
../images/Emo207.gifהעשב של השכן 6 - החל מה-18/10../images/Emo70.gif

העונה השישית של "העשב של השכן", שמשודרת בימים אלו בארה"ב, תגיע לערוץ yes Drama החל מה-18/10 (במקום קוגרטאון). 3 הפרקים הראשונים היו מעולים, אני בטוח שגם שאר העונה מצוינת
 

liranru

New member
חדשות מצוינות

אני שמח לשמוע שהיא חוזרת. סדרה מצוינת.
 

TaMiRMo

New member
נחמד! ../images/Emo13.gif אבל קצת מאוחר מכרגיל

תודה על על הידיעה!
 
למעלה