כרטיסיה משונה בקריות

מצב
הנושא נעול.
כרטיסיה משונה בקריות

כרטיסיה משונה בקריות
מצורפת סריקה של כרטיסיה שמצאתי היום באוטובוס בחיפה (קו 103 לכיוון חוף הכרמל). האם תדעו להסביר לי למה עמיתיי בקריות משלמים עבור כל נסיעה בקט 3 כ-2.5 שקלים בעוד שבמרחק דקות ספורות משם הנסיעה הכרטיסייתית הזולה ביותר היא במחיר 4.3 ש"ח?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה