למה הניק החדש שלי לא נקלט במערכת למטה, ליד חברי הפורום? אנא, מחק את הישן והכנס את החדש, אם יש לך שליטה על זה. אם לא, אני מתחיל לשלוח הודעות ב- CAPS LOCK כל דקה!
הנה אני מופיע. כנראה שלאור החלפת הניק המערכת מכניסה רק כאלה שיש להם יותר מ- X הודעות לניק, ועכשיו, כשעברתי את המכסה, אני בפנים. ניצלת מהצפה של הפורום בהודועות CAPS LOCK! להבא שזה לא יקרה שנית.
אם הבנתי נכון...ויבואו הכרוב וצחיק כדי לתקן אותי.... אז ככה: הרשימה הזו כוללת את 40 (אני חושב) המשתתפים הפעילים ביותר בחודש נתון... וכל חודש המונה מתאפס ומתחילה ספירה מחודשת.... אז...להתאזר בסבלנות עד תחילת החודש הקרוב...ואז תוכל להשאיר חותם גדול יותר... קאפיש.... השדון...דואג לאגו הפגוע של רוכב האוטובוסים הייצוגי שלנו...
אל תיקח את ההמלצה ברצינות. אם לא תהיה פה אז מה יהיה לנו לקרוא? את מי נוכל להאשים ולהפיל את האשמה הגורפת עליו? על מי נוכל לצעוק? את מי נוכל להפליל בנסיעה ב 320 קמ``ש מצולמים (בעמידה)? DMX אומר לא לגמילה של מיצו
הרשימה מראה את 50 המשתמשים שכתבו הכי הרבה במהלך 30 יום אחרונים כאשר הרשימה מתעדכנת ONLINE כלומר בכל רפרוש של העמוד מתבצעת שאילתא לבסיס הנתונים שמבקשת את 50 המשתתפים יום טוב צחי