כרגיל הבובלילים דופקים את המשימה

DjXtrem

New member
אתה עדין לא קולט

זה שכולם קלטו שיש משימה רק מראה כמה שפרה עינב ויוני הם אלה שדפקו את המשימה אסור ששאר הדיירים ידעו שיש משימה כל אחד שקלט שיש משימה יורד 10% מהתקציב זה שיוסי לא קלט משאיר 10% מהתקציב מה יוסי אשם שהוא ער שעה לפני כולם ומחכה למקלחת שעה לפני כולם זה לא שהוא נדחף או לקח להם תמקום הם לא היו שם עינב באה בשניה האחרונה איפה יוני ושפרה היו? בשביל להצליח שלושתם היו צריכים להתקלח ראשונים שפרה ויוני בכלל לא קמו להתקלח תחשוב מה שבראש שלך תגיד מה שבראש שלך תמשיכו להגיד כמה שיוסי טיפש בנתיים אתם יוצאים יותר טיפשים ממנו
 

jaycom

New member
חחח מה יש פה להאשים?

חחח איזה פוץ אתה... הוא לא יודע שהוא במשימה בכלל... אגב, איפה היית במשימת התולעים?
 

DjXtrem

New member
bla אוהדת שפרה

אז היא רוצה להגיד שיוסי דופק כמו ששפרה רנין צבר ולאון חיבקו את שי אבל הם ידעו שזה ידפוק תמשימה ויוסי לא יודע שזו משימה ככה שהיא סתם מחפשת תרוצים לרדת על יוסי אבל גורמת לזה להיות ירידה על שפרה (ואחרי זה אנשים טוענים שמעריצי שפרה חכמים)
 

jaycom

New member
ואם כבר מי שדפק את המשימה

זאת שפרה שלא קמה בכלל כי זה לא עניין אותה.. לא ככה? אז חלאס עם ההשמצות המפגרות האלה...
 

zplazma

New member
אני חושב שזה הטקטיקה שלה לנסות לשבור את בובלי

בובליל בלי סיגריות.
 
אם עינב לא יכולה על אבא שלה אז שיפרה כן?

מה בדיוק היא הייתה עושה, קופצת על יוסי או רבה איתו? חכמה. יודעת שאין לה השפעה חיובית על יוסי....
 

DjXtrem

New member
היא אפילו לא קמה לראות אם המקלחת תפוסה

גם אני יכול להגיד יוסי רצה לתת לשפרה והיא לא באה
 

noga104

New member
הוא ממש רע האיש הזה

בלי קשר לשום משימה, יודע או לא יודע הבת שלו ביקשה שייתן לה להתקלח והוא סירב, אמר לה לא בכזו רישעות, אני לא חושבת שלאדם כזה מגיע "משהו".
 

DjXtrem

New member
מזל שלאף אחד לא אכפת מה את חושבת

גם אם יוסי היה נותן לעינב להתקלח שפרה ויוני עדין ישנו ולא כמו בכלל לעשות תמשימה אז מי דפק תמשימה זה שלא ידע עליה או אלה שידעו ולא קמו לעשות אותה?
 
ומדברי הגנה שלך ליוסי העריץ שלך,איכפת לנו?

אתה חושב? חחח,נחשפת, DJ, אם לפני כן עוד חשבתי שאתה די נייטרלי ורק "צוחק" מהשטויות של בובליל, עכשיו הוכחת לכולם כמה אתה מעריץ עיוור שלו, בטח שלוח את מיטב כספיך בSMS פתטיות לשמה..
 

DjXtrem

New member
בגלל זה לא שלחתי SMS אחד לאף אחד

ממשיך לצאת טיפש אה אני צוחק מיוסי כל יום אבל אתה לא קולט משהו אני מגן על יוסי שהוא לא אשם שהוא קילל את שפרה לא הגנתי עליו שהוא אומר משהו מגעיל אני לא מגן עליו שאתם מאשימים אותו במשהו שלא באשמתו ברור שאני אגן עליו מה אשמתו שהם לא מצליחים במשימה שהוא לא ידוע עליה הוא לא אמור לשרת אותם הם אמורים לגרום לו לשרת אותם כנראה שלא הבנתם את המשימה (חכמים חכמים אבל עד גבול מסויים)
 
הערה לא במקום ../images/Emo46.gif

למה לבטל דעותיו של אדם אחר? לא יפה די ג'יי. כולם זכאים להביע דעתם פה, וגם אם אתה לא מחשיב אותה, עדיין.... סייג לחוכמה....
 

DjXtrem

New member
לא ביטלתי תדעה שלה

היא עדין חושבת ככה ויש עוד אנשים שחושבים ככה אבל הרוב חושבים אחרת וזה מה שחשוב במשחק הזה למי יש רוב
 
מעניין אם ככה הוא גם בבית

עזבו רגע משימה, עזבו רגע האח הגדול. נניח שאחד הבנים/בנות מבקשים ממנו וללתר על משהו בשבילם. אוכל / סיגריות / מקלחת / רכב , כל דבר שהוא. הוא ישר מסרב בלי לנסות לברר למה הם מבקשים ממנו לוותר? אני לא אומר שהוא חייב להיות הוותרן הניצחי לילדים שלו. אבל לפחות תשאל למה, לראות אולי מוצדק לוותר. טוב, יש גם הורים כאלה..
 

DjXtrem

New member
אם היית מקשיב לפעמים לעינב היית יודע תתשובה

עינב אמרה שבבית לא אומרים לה לא כל מה שהיא רוצה היא מקבלת פה זה סיטואציה אחרת שהוא לא שולט בכמה כסף יש ובכמה סיגריות יש ובכמה אוכל יש עינב גדלה שלא חסר לה כלום היא סיפרה שאבא שלה קנה לה אוטו חדש ממש לפני שהתוכנית התחילה אז לא נראה לי שהתאוריה שלך ממש הגיונית
 

DirrtyShay

New member
הלוואי ועינב בכוונה תעשה שהוא לא יקנה הרבה

שיתפוצץ וייחנק מאוויר! הוא חרא של בנאדם וחרא של אבא (אני לא אשכח איך הוא צועק עליה בתקציב.. איך בשבת האחרונה ממש רב איתה ואמר לה למה את צריכה אוכל תקני סיגריות ואם לא תקני אני אקח מהסיגריות שלך.. אבא מניאק! ושבוע לפני כמעט הלביש לה סטירה פשוט איכסססססססססססס מסכנה עינב לאון צדק שחייבים להעיף אותו שהיא היתה שונה..)
 

ishba

New member
רק את המשימות?

מה עם החינוך ששנים מנסים להכניס למערכת? מה עם תרבות הדיבור? מה עם ההופעה החיצונית? ומה עם הבורות כלפי היהדות? מה עם המחלה של הסיגריות שלהם? לא איכפת לי שדופקים משימות, איכפת לי באמת מכל מה שציינתי. שיילמדו משפרה קצת על תרבות, חינוך, יהדות, הופעה חיצונית וכו' .
 
למעלה