כרגיל הבובלילים דופקים את המשימה

balbala5

New member
כרגיל הבובלילים דופקים את המשימה

פחחחחחחח יוסי חיכה עד שיתחיל השיר ורק אז נכנס למקלחת - עינב באה ביקשה ממנו שיתן לה להכנס לפניה - והוא כמובן לא מבין ולא מתחשב לא הסכים . עכשיו שיאשים את עצמו אם לא יהיו לו סיגריות השבוע.
 

DjXtrem

New member
לפחות זה לא במתכוון

הוא לא יודע שיש משימה אז הוא לא דופק בכוונה
 

balbala5

New member
כשבן אדם לא מתכוון פעם אחת סולחים לו...

אבל כשבכל פעם מחדש הוא דופק אחרים כביכול בלי להתכוון זה כבר גובל בטמטום ואין שום סיבה לסלוח לו ! יתרה מזו יוסי הוא הבן היחיד שם שמוכן לדרוס את כולם בשביל סיגריה.
 

DjXtrem

New member
לפחות הוא לא דופק בכוונה כמו רשל"צ

לרשל"צ היה אכפת רק מעצמם לא מהתקציב יוסי לא יודע שזה קשור לתקציב הוא היה שם שעה לפני כולם אז טבעי שהוא יחשוב שהוא נכנס ראשון ולא יעשה חשבון לאף אחד לא משנה מה יוסי עושה זה לא טוב לכם ואתם מחפשים סיבות ליפול עליו וזה רק מראה כמה אתם טיפשים וצובעים לשפרה מותר לפסול משימה בכוונה וליוסי אסור לפסול משימה בלי שהוא יודע שיש משימה מעפנה
 

דטין

New member
די כבר עם ה"בכוונה" הבובלילי הזה

מרוב שלראשלצ היה איכפת רק מעצמם עלק, תעשו חשבון בזכות מי זכו במשימות במשך חודשיים ומי תרם מה מבחינת יכולות אישיות ותיפקוד כקבוצה ! תעשו חשבון מי "הביא כסף" במשך חודשיים! ראשלצים או בובלילים?? איזה חוצפה וחוסר בושה בכלל לצייץ.אופייני ! את משימת 48 השעות,היו בכלל מצליחים להתחיל בלי ראשלצ?(וגם אשר).היו צולחים בלי האירגון והתמיכה והיכולות האישיות של ראשל"צ?? יוסי גם היה עם פטורים וגם אפס בכל משימה (חוץ מזו עם התולעים ,עליה קיבל פקט סיגריות אישי!). איזה חוצפה חסרת בושה בכלל לצייץ. הפראנוייה האנוכית של יוסי (כל העולם דרך פריזמת יש או אין סיגריות)באה לידי ביטוי גם בהאשמת ה"בכוונה" הזאת. ראלצ באותם רגעים עם שי העדיפו אותו על המשימה,לא כדי ל"דפוק" את יוסי! כי זה מבחינתם באותם רגעים היה חשוב מאוד (בלי לעשות חישובים).קבוצה נורמלית היתה צריכה לפרגן להם,מה עוד שגם אחרים נכשלו,ומה עוד שכולם עוד לפני המשימה (במיוחד יוסי!) אמרו שזו משימה שנועדה לכישלון. ואחד כמו יוסי שהיה אפס בכל המשימות חודשיים היה צריך לשבת בשקט! ראשלצים הביאו לו כסף חודשיים! עוד אבסורד חצוף ואנוכי ברמות שאין לתאר מבית המידרש הבובלילי ותומכיו. היו מעורבים רגשות אמיתיים חזקים במפיגש עם שי- ואלה שכל הזמן מצווחים "אמיתי" "אמיתי" פתאום לא מזהים כלום חוץ מהאשמה חצופה.
 

balbala5

New member
היום הוא ועוד איך דפק את המשימה

עינב כבר אתמול אמרה שהיא רוצה להיות הראשונה ויוסי התחיל להתנצח איתה , את לא תקומי וכו, עינב שרה לידו : "יש דברים נסתרים לא נבין לא נדע" אבל כמובן הוא החליט לעשות שריר ולהיות לפני עינב במקלחת כדי להוכיח לעצמו שהוא תמיד מתעורר ראשון - עינב קמה שניה אחרי שיר ההשכמה ותפשה את יוסי לפני שהוא סגר את הדלת של המקלחת ובקשה ממנו שיתן לה להכנס ראשונה - אבל הוא בחוסר רגישות בשום אופן לא הסכים לצאת ולתת לבת שלו להכנס לפניו , אין לבן אדם הזה טקט ,וטיפת שכל בראש - אולי היא במחזור ? למה שלא יעשה ג'סטה ויתן לה להכנס בלי להיות כל כך עקשן וכל כך פתטי?
 

ishba

New member
תגיד אתה קרוב משפחה של יוסי ועינב?

צורת הדיבור שלך מזכירה לי אותם
 

DjXtrem

New member
גם שפרה ויוני היו צריכים להתקלח לפניו

והם בכלל עוד ישנו אז יוסי היה צריך ללת לעינב ליוני ולשפרה להתקלח לפניו וכל זה בלי שהוא יודע למה בכלל מגיע להם להתקלח לפני שהוא שעה מחכה למקלחת והם רק קמו שפרה בכלל לא קמה לראות אם המקלחת פנויה יוני בכלל לא קם לראות אם המקלחת פנויה אבל יוסי אשם בהכל צודקים
 

jaycom

New member
אני שמח בשבילך שהתוכנית נגמרת בעוד 3 שבועות

שתחזרי לחיים שלך... השנאה שלך גובלת באובססיה.. מה לא ברור? הבנאדם לא יודע שהוא במשימה בכלל כמו במשימת התולעים.. ומה? במשימת התולעים שהוא כל הזמן ניסה לדבר על זה, זה היה בשביל לפסול את כולם? לא... זה כי הוא לא ידע שזה משימה.. אבל כמובן שתמשיכי לחרטט את כולם, נראה מי האידיוט שיאמין לך... הצעה שלי, תדפקי את הראש כמה פעמים בקיר ואולי משהו ישתנה..
 

trabelse

New member
יוסי הרס אותה קודם... והוא גם ידע את זה

ובגלל זה הוא התייאש כשראה שגם הם פוסלים - כי הוא ידע כמה פעמים הוא פסל לפניהם. זה התחיל עם הבריחה מהנחש בחדר שירות והמשיך עם זה שהוא מנע מעינב להכנס לחדר שרות. היתה לו עוד איזה פסילה שאני לא זוכר מה היא היתה, ואז הוא לחץ לשי את היד ואמר לו שהוא אוהב אותו. באותה נקודה כבר היה ברור ליוסי מה שהאחרים לא ידעו - שהם פסלו יותר מידי פעמים. והסירובים של עינב ושחר לשבת על הביצים בטוח לא עזרו...
 

DjXtrem

New member
אבל היום הוא לא הרס בכוונה

הוא לא יודע שיש משימה המשימה שלהם זה לגרום לאחרים לתת להם ולעשות להם בלי שהם יגלו זה שהם לא מצליחים זה לא באשמת יוסי זה באשמתם הם יכלו לקום מוקדם יותר ולתפוס מקום במקלחת אבל לא קמו הם נשארו לישון גם אחרי שיוסי סיים תמקלחת אז מה זה אשמתו?
 

בהלםם

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 

trabelse

New member
הגבתי ל"בהלםם" שדיבר על משימת ההתעלמות

ולא האשמתי את יוסי בשום דבר לגבי המשימה של היום. אבל אם אתה מכריח אותי... "יוסי יכל לתת לבת שלו להכנס למקלחת קודם". הנה, מרוצה?
(כן, אני יודע, עינב ושפרה אשמות בזה שהן בכלל לא התעוררו - אפילו שההפקה דחתה את ההשקמה כדי לעזור להן)
 

trabelse

New member
בלילה הם קבעו שעינב תעיר את שפרה

עינב היתה אמורה להעיר את שפרה אחרי שהיא מסיימת איזישהו חלק מהמשימה. והשאלה היא האם עינב העירה את שפרה ושפרה נרדמה, או שעינב נרדמה ולא העירה את שפרה. נראה לי שאם זה תור שפרה להיות ערה, עינב היתה מעירה אותה עוד פעם. בכל אופן, נדע אחר כך מה קרה לפי מי שיצעק על מי
 
אוייי,עוד הפעם,הכל בזכות שטויות של יוסי,אה?

DJ- אתה ממש מת עליו אם ההגנות האלה שלך.. אולי פעם אחת תודה- בובליל טיפש, כי רוב האנשים בבית כבר קלטו שיש משימה. והוא פי כמה היה צריך להבין אם בת שלו מתעקשת להוציא אותו מהמקלחת, צריך לוותר, אבל הוא כמו ממוטה- לאאאא!
 
למעלה