כרגיל במדינה

menyroth1

New member
כרגיל אתה לא חושב "מעשי"

אני יודע שאין לנו נציג אני יודע שלא יהיה לנו נציג "שלנו" אף פעם אני גם לעלם לא אבחר באף אחד ליהיות חבר כנסת כנציג שלי . אני מאמין שגם אתה כמוני (אם כי לא יודע מה לחשוב עליך כבר מרוב ...) אני מאמין שכולם כאן כמוני אני גם לא התכוונתי לאף אחד ספציפית מאלה שנבחרו בעבר , או מאלה שיודעים שטובת המדינה היא אופנועים ונרתמו לעזור (מבין אלה שאתה התכוונת אליהם ) . באמת הגיע הזמן שתתחיל לצאת מפרדיגמות למרות שהתרשמתי לטובה מפעילותך. במה דברים אמורים ? אנחנו מחזיקים ב 1000 קולות (כרגע , בתקוה ל 5000 ) כחרב ביד כנגד מי שלא יצביע עבורינו בנושא הביטוח על צווארו . כלומר אנחנו הולכים ל X ואומרים לו אתה רוצה 1000 קולות אז תצביע קודם כמו שאנחנו מבקשים . אחרת נצביע נגדך וזה יהווה לך קצת בעיה מחר בפריימריס . אחרי זה הולכים לY ואומרים לו בדיק אותו דבר . אחרי זה לZ וכן הלאה וכן הלאה עד 35 חברי הכנסת של הליכוד תקווה שיהיה לנו יותר מ 18 בשיטה הזו . אני מתאר לעצמי על סמך מה שראיתי בטלוויזיה שאתה בן גילי בערך (פחות או יותר ) ושבילדותך ראית הרבה סרטי ברוס לי . ובטח ראית שם בסרטים האלה את ברוס לי לפעמים מחזיק 2 חרבות ולא אחד , ונלחם ומנצח באמצעות שתי החרבות האלה את כל הרעים . זה בדיוק מה שאני מציע . שכשנבוא ל X ול Y ול Z ולכווווווולם נגיד להם שאנחנו רוצים גם תיקון לחוק המטומטם הזה . זה לא בקשה גדולה מידי ואם אני חבר כנסת שבאתם אלי והצעתם לי דבר כזה אני בטוח במליון אחוז שיכולתי להיענות לכם ואפילו להפעיל לובי חזקקקקק מאוד בתמורה לכך ש 1000 חברי ליכוד לא יצביעו נגדי .
 

TShavit

New member
וכרגיל, אתה עושה בלגן.

בכלל לא דיברתי על מה לעשות או לא לעשות. כל מה שעשיתי היה לתקן את הרושם שנוצר בדבריך, כאילו יש לנו נציג בכנסת שהוא עושה דברנו וחייב לנו משהו. את המלים "הנציג שלנו", עם ה' הידיעה, א-ת-ה אמרת, לא אני. יפה שאתה אומר עכשיו שלא התכוונת למישהו ספציפי... אז למה כן כוונו המלים "הנציג שלנו"? ואתה באמת חושב שאתה צריך להסביר לי, כחבר המטה שיזם את המהלך הזה, את המשמעות של מתפקדים, איזה כוח זה יכול לתת לנו ואיך משתמשים בכוח הזה? מה השלב הבא, תלמד אותי למה משמש הקלאץ' באופנוע? טל
 

menyroth1

New member
נראה ככה שצריך ללמד אותך לשחרר קלאץ' כנראה

אם זה אתה שיזם את זה , אז תרים את הכפפה (של היד מהקלאץ' ) . יש פה אנשים ששלמו הון תועפות כדי שלמישהו יהיה כיסא (הם שילמו עבור אופנוע אבל לא סיפרו להם שזה לא בשביל אופנוע אלא בשביל כיסא של מישהו ) . אני חושב שאם תעשו מחשב (מ לא עם פתח אלא צרה ) כמו שצריך ותגיעו למסקנה שזה לא יתנגש הליך בהליך אז תוכל לשחרר קלא סוף סוף והמהלך שיצא לדרך אחרי ששיחרר קלאץ' יחזיר את הכסף לפחות לחלק מהמסכנים האלה שלא היינו לא אאני ולא אתה רוצים ליהיות במקומם . ושגם אני וגם אתה עלולים ליהיות במקומם מחר מחרתיים . אני בטוח שהכוח ביידיים של וועד הפעולה לעזור להם קיים וחזקקק מאוד . אז תפסיק להתחבא מאחרי סיסמאות ותפסיק לחפש נקודות קרדיט לבעלי רעיון ותתחיל ליהיות מעשי (ואם זה יצליח המהלך הזה ויהיה להם את הכסף אז הנק' קרדיט על הרעיון אני נותן לך בלי לבקש אותם חזרה ) .
 

TShavit

New member
הבנת הנקרא מעולם לא הזיקה לאף אחד,

אבל במקרה שלך כנראה גם לא תועיל. מקרה אבוד. לא אני זה שיזם את המהלך - אין לי מספיק הבנה ו/או נסיון בפוליטיקה בשביל זה. אני חבר ב(פתח סוגריים)מטה אשר יזם את המהלך (סגור סוגריים). קפיש? מעבר לכך, אתה מתעקש לדון ולשכנע אותי בנושא שכלל לא התייחסתי אליו. האם אמרתי איפשהו שלא צריך לנסות ולשנות את החוק בענין הערבויות? יותר מזה אני לא מתכוון לדון איתך בענין הזה. אני לא עובד בשבילך ולא חייב לך שום דין וחשבון. טל
 

h a j b i

New member
../images/Emo18.gif מכאן נמחקו הודעות - כמה הבהרות

כל מי שכותב בפורום חייב להבין שהוא חשוף לתגובות מכל מי שגולש בפורום. לפעמים התגובות לא ממש אוהדות ולפעמים ממש לא נעימות אבל זה חלק מהעניין של לכתוב בפורום ציבורי. למרות זאת, אין שום סיבה לדרדר דיון או אפילו ויכוח לגיטימי להחלפת העלבות הדדית. נא לא להגיב להודעה הזאת, טענות ומענות אפשר במסרים. את הדיון אפשר כמובן להמשיך אבל בשפה ראוייה ולגופו של עניין ולא לגופו של גולש.
 

אהוד א1

New member
אתה חבר מועדון?

מציע לך לפנות לצוות הרשויות של המועדון -זהר זהר ובימר. מהכרות איתם יש סיכוי שגם בלי הפניה שלך הם ינסו לטפל בעניין הערבות הבנקאית הנ"ל. לגבי מטה המאבק - המטה הוקם לטיפול בנושא ביטוח החובה בלבד.הוא לא עוסק בסימונים מחליקים, לא במעקות בטיחות ולא בערבויות.זה המנדט שקיבלנו, בזה אנחנו עוסקים. חשבתי עליך השבוע.זה יה באותו יום שמחבל הכניס יד דרך חלון של רכב צבאי בצומת תפוח ושחט את הנהג.זוכר את ההמלצה שלך על הכביש הנ"ל?
 

h a j b i

New member
במקרה גם נזרקו בקבוקי תבערה על כביש 443

אבל אני עדיין בדעה שאיילון או מרכז ת"א מסוכנים יותר
 

menyroth1

New member
מודה לך חשבת עלי

א. כן אני חבר המועדון ב. יש מילה שנקראת בעברית מומנטום (ולנצל מומנטום זה דבר חכם ) ג. בלוד לפני 5 שנים ברחוב חטפו חיל מג"ב ד. בלוד לפני 3 שנים דקרו חייל בגב ונפצע קשה ה. במרכז נתניה הגיעו 2 מחבלים לאמצע השוק ודקרו 10 אנשים עד שהבסטיונרים עשו באחד מהם לינץ' (וגם נשפטו ) ו . באמצע נס ציונה שוטר פוגע ברוכב אופנוע ובשוטרת ושתיהם נהרגים ז. באמצע רחובות באמצע היום בחור (ערבי ) עם גרזן שלא קיבל משכורת פוגע בבוס שלו ובבעובר אורח אני יכול רק מהזיכרון להוציא לך לפחות עוד 50 מקרים ב 26 השנים האחרונות חורים מאוד מאוד מאוד מקום מסוכן ישראל יותר מצומת תפוח (פעם אחת מחבל יורה ופעמיים דוקרים סה"כ רק 3 פעמים )
 

menyroth1

New member
ושכחתי שוטר שנרצח ביריות אקדח בלוד

לפני 5 שנים נרצח רס"ר אביב קרודו ז"ל במרכז לוד (ע"י רוכב אופנוע אגב ) ביריות מאקדח . ממרכז הארץ מקום מאוד מאוד מאוד מאוד מסוכן .
 

h a j b i

New member
צעד צעד

כמו שאמר אהוד, המהט הוקם למען מטרה אחת. כשננצח במאבק הזה, הדרך תהיה סלולה לשפר את מצבינו בשלל חזיתות. אבל את זה כבר לא יעשה המטה, המטה יוכל לסגור את שעריו ולפרוש בשיא. כל אחד יחליט בעצמו האם הוא רוצה להמשיך ולהשפיע או שעשינו די.
 

menyroth1

New member
אני מאוד מעריך את דעתך (בלי ציניות בכלל )

וכבר שוחחנו על זה גם בארבע עיניים וגם כאן . אני בכל זאת חושב ששזה צריך לעלות לדיון במטה עצמו . והם על סמך הכרותם את הצעדים שהם עומדים לנקוט צריכים להגיע למסקנה . ברור לי שזה לא אמור להעשות אם זה עלול לפגוע במטרה העיקרית שלשמה הוקם המטה . אבל צריך לקיים דיון מכובד ,כל אחד יביע את דעתו שם ותתקבל החלטה , וכל החלטה שתתקבל אני אכבד כי זה נעשה במחשבה ולא נופנף כלאחר יד ככמו שרוצה לעשות אולי טל (או שטעיתי בהערכת כוונותיו ואז אני מתנצל ) . הפניה שלי למיצו הייתה רעיון שנועד לעזור לאותם חברה מסכנים שהם גם חברים שלנו , וגם אני אתה או מיצו ואפילו טל"ש עלולים למצוא את עצמנו משאירים בוחטה רצינית במקום הלא נכון .
 

h a j b i

New member
לא הבעתי פה את דעתי

הנושא נידון כבר, זוהי עמדת המטה. אני בהחלט הייתי מציע לנפגעי יוסאנג לפנות למועדון בבקשה לסיוע. בלי שום קשר, אני אראה בימים הקרובים אם יש משהו שאפשר לעשות כרגע בעניין.
 

h a j b i

New member
אגב, ברור לך בטח שכל הנושא הזה של מבט קדימה

הוא גדול בהרבה מתחום האופנועים. כל העייין של פשיטות רגל ונושים, כונסי נכסים והשאלה למי יש עדיפות הוא סיפור מאוד בעייתי. את זה אני יכול להגיד לך כאחד שעבד בחברה שפשט רגל והצליח לקבל את כל הכסף אבל עם הרבה יותר מזל משכל (ועד חזק עם תביעה ייצוגית שהייתי מספיק חכם להצטרף אליה בזמן). אני בטוח שיש גם עובדי מבט קדימה לשעבר שעומדים בתור לקבל משכורות, פיצויים ושאר תשלומים, ספקים למינהם שחייבים להם כספים וכמובן הנושים הגדולים יותר כמו בנקים שנתנו הלוואות וכו. אני מניח שהכסף של הערבויות עבר למדינה למטרת חלוקה. אני ממש מקווה שהעוגה תהיה מספיק גדולה לכולם.
 

menyroth1

New member
אני מאוד שמח שהעניין נדון בוועדה

זה כל העניין אני העליתי סה"כ רעיון . לא בדקתי את ההיתכנות שלו אל מול המשימות של הוועדה (כי אני לא מכיר את המשימות כולם אלא רק את המתפרסם ואני בטוח שמעבר לקלעים יש הרבה חוטים שלא רואים מפה) . אני בסה"כ פניתי לדמות מהוועד שאני סומך עליו שיבדוק את ההיתכנות והרעיון (וזה לא שאני לא סומך עליך גם אלא פשוט הסתפקתי באחד ) . ברגע שהוועדה דנה ברעיון ואפילו טלפונית ולא בישיבה רשמית אני מסתפק בזה גם אם הוועדה פסלה אותו . אני איני מעביר ביקורת על פסילתו כל עוד ההחלטה התקבלה בצורה עניינית ומסודרת וחכמה ולא כלאחר יד של כאלה שלא עובדים אצל אף אחד ושכל מה שהם יודעים זה מקסימום לשחרר קלאץ' (אבל לא בהכרח את הקלאץ' הנכון ) גם ברור לי כל הנושא של פשיטת רגל (תואר שני במנהע"ס ולמדתי על זה הרבה מאוד מאוד ) . והעניין של נושים , עובדים , נושים מועדפים . גם ברור לי ואין לי ספק שהבעיה שלהם אינה הבעיה של הוועד והוא גם אינו אחראי לעוול שנגרם להם . זה היה אמור ליהיות משהו נוגע ללב של כווווווווווולנו כאן , זה עלול לקרות לכווווווווווווולנו כאן . ואני חושב שזה אינטרס של כווווולנו מהמעלה הראשונה . והיה כאן אהוד למשל שחושב שזה תפקיד של מועדון האופנועים הישראלי וזה נפסל על ידי על הסף רק בגלל סיבה אחת (ואני מאוד מעריך את עורכי הדין של המועדון אל תבין לא נכון ) . אפילו את הצבע על הכביש הם עוד לא הצליחו לשנות . ונראה לי גם מהיכרותי עם המדינה הזו וג מה שהזכיר מיצו וגם בזכות מבחן התוצאה העגום שעד שלא תופסים למישהו שנמצא בנקודת מפתח שתי דברים עגולים שנמצאים במרכז הגוף של הגבר , לא יהיו תוצאות חיוביות לעולם . ואל תשכח שב 26 השנים האחרונות של חיי אני מתמחה גם ביצירת לחץ שגורם לאנשים להגיד גם מה שמנוגד לאינטרס האישי להם עד כדי להניס את עצמם לכלא בגלל מה שסיפרו לי . יצירת לחץ על אחד כזה שעלול להפסיד את הכיסא שקנה באופיס דיפו ב 300 שקל (או בקומבינה פוליטית זו או אחרת ) זה כסף קטן .
 

מיצו

New member
מני, אני חושב שזה רעיון מעניין

ובטח שלא צריך לפסול אותו (או אפילו לדון בו) בצורה כזו, מעל דפי הפורום. אני רק מעלה את השאלות/תמיהות/בעיות שאני חושב שיעלו מיד כשרעיון כזה יגיע. לדעתי האישית והבלתי מקצועית, גם אם מדובר בחלום רטוב, להיות מסוגל לרכוש כלי תחבורה בעלות אמיתית פלוס מס מסויים, הרי שמדובר במהלך שהוא כל כך לא סביר וכל כך דמיוני, שאין טעם אפילו להתחיל להשקיע בו מאמצים. יתרה מזאת אפילו העלאת הרעיון עלולה להביא לכך שמי שכן מוכן להקשיב לנו ימשוך ידיו בגלל חוסר הסבירות של דרישה מעין זו. אבל כאמור אני לא פוליטיקאי ולא מתיימר להבין במהלכים פרלמנטריים.
 

menyroth1

New member
ולכן חשבתי שמן הראוי זה לדון בו בכובד ראש

וראיתי מחג'בי שדנתם . אני לא התכוונתי לדון בו פה .איזה כל מיני משחררי האומה וקלאאצ'יםרצו לדון כאן ולא בועדה כי הוא לא עוב אצל אף אחד הוא פרי לאנסר . אני בסה"כ רציתי שתניע מהלך בוועדה . סמכתי עליך שתניע מהלך . אני רואה שהנעת . ואני מאוד מודה לך בשמם של אותם אלה שנפגעו מנפילת מבט קדימה ושל כל אלה שיפגעו מחר מחברה אחרת שעלולה ליפול (ושהכסף יממן אח"כ בני ישיבות או איזה כיסא של מישהו או איזה מימון מפלגות או כל חולרע אחר ) ולמען הסדר הטוב אוסיף גם שאני לא בין הנפגעים האלה אלא זו היייתה מחווה של רצון טוב לעזור מצידי . אני מקבל גם תשובה שלילית ואני סמוך ובטוח שההחלטה הזו (שחגבי מסר אותה כאן ) התקבלה לאחר התייעצות אם כן בעלי מקצוע בתחום וידוע לי שאתה לא פרלמנטר אלא עוסק בתחום שונה לגמרי לגמרי לגמרי .
 

h a j b i

New member
../images/Emo18.gif גם מפה נמחקו הודעות

אנחנו מבקשים לגלות קצת יותר בגרות. אנחנו באמת לא רוצים לעבור לחסימות. לא תמיד חייבים להגיב אם אין משהו ענייני להגיד.
 
למעלה