כרגיל במדינה

RaananC

New member
אנחנו חיפשנו SUV באיזור ה-25K פלוס/מינוס

הרכבים שעליהם הסתכלנו היו דודג' JOURNY, טויוטה ראב4, קיה סורנטו,יונדאי סנטה פה, הונדה CRV, פורד אדג', שברולט טרברס, סטורן, אקורה וכד' עם מנוע 3.3-3.6 ליטר. חיפשנו 2009 חדש על מנת לנצל את מבצעי סוף השנה, בארה"ב בניגוד לארץ לכל דילר יש מכסה קבועה שאותה הוא חייב למכור כדי לא להתקע איתה (הוא בעצם קונה מהיצרן) בנוסף למבצעי סוף השנה הממשל האמריקאי כדי לעודד פעילות בשוק נתן החזר מס מלא לכל מי שקונה רכב חדש, הדבר מתבטא בהחזר של 2000 דולר ויותר. סוכנות קיה שאליה הלכנו נתנה את הדיל הכי טוב, הנחה של 5000 דולר בנוסף לכל היתרונות שהזכרתי למעלה וכך האוטו עלה 20K במקום 25K. אינני יודע עד כמה אתה מכיר את השוק האמריקאי אבל לדוגמה לא נוגעים ברכב אמריקאי שעבר 100K מייל מכיוון שהסיכוי שיחזיק מעמד נמוך ביותר. אם אתה קונה רכב אמריקאי משומש אז רצוי שזה יהיה אחד עם עד 50K מייל לא יותר כדי שתוכל להנות ממנו עד שיופיעו התקלות. משהו שאתה לא חושש ממנו כאן ברכבים יפניים או קוריאניים. אז נכון שהאמריקאים נותנים יותר פינוקים ברכב כמו מושבי עור וחימום בתחת ועוד אבל זה לא שווה את המחיר. כשעשיתי את ה-WARRANTY לדודג' קרוואן שלנו נאלצתי להתווכת הרבה עד שקיבלתי את התנאים שרציתי במחיר שרציתי, 1800 דולר לחמש שנים או עד 120K מייל לרכב שיש לו כבר 50K מייל. וה-WARRANTY כבר מזמן החזירה את הכסף שלה.
 

מיצו

New member
טוב תפסיק להוציא לגולשים פה את העיניים!

לא יפה. אני אחסום אותך!
 

ב ו Z י

New member
מה להוציא תעיניים, מדובר בעגלות

קיה סורנטו? גיב מי א פאקינג ברייק. ראב4? כנ"ל. לפעמים אנשים מחפשים "רכב לאשה" אז קונים את הג'אנק הזה. למה לא רכב בטוח? למה לא טוארג או Q5/7?
 

zelig0n

New member
../images/Emo45.gif מכיר את השור וחוק ה-100K מייל

אכן עושה רושם שעשיתם עסקה טובה. אבל ת'כלס, בשורה התחתונה, הכי חשוב שאתם מרוצים
.
 

TShavit

New member
אה, אם זוג מכרים ערכו סטטיסטיקת אמינות

ואם יש לך מידע מוצק על יונדאי אחת מלפני 10 שנים, זה משנה את כל התמונה... נו באמת. לך תסתובב קצת בפורומים של מכוניות ותראה כמה סיפורים כאלו בדיוק תמצא על מכוניות צרפתיות, גרמניות ואפילו יפניות. על אמריקניות אני בכלל לא רוצה לדבר. קיה ויונדאי ביצעו קפיצה אדירה באיכות וברמה הכללית של המכוניות שלהם בעשור האחרון. קרא למשל קצת ביקורות על הסיד באירופה, או על הג'נסיס קופה בארה"ב. בקיצור - לא מה שחשבת. טל
 

אהוד א1

New member
חברה מכרה השבוע יונדאי תוך יומיים במחירון.

יש לי במשפחה הקרובה שלוש מכוניות יונדאי - כולם בסה"כ די מרוצים.
 

menyroth1

New member
תזה קצת משונה אני שומע כאן

בעולם שלנו (שלי ושלך ) בנדיט 1200 -1250 לא נמכר במחירון אז הוא לא אופנוע טוב פייזר לא נמכר במחיר מחירון אז הוא לא אופנוע טוב כל אופנועי הספורט לא נמכרים במחירון אז הם לא אופנוע טוב ???? ממתי מחירון משקף משהו ???????????????????????????????????????? לפני חודשיים היה כאן דיון שבו טענתי שליפניות אין איזה ערך מוסף על אחרים כמעט הרגו אותי . קיבלתי פה תגובות נזעמות של קנה מזדה וקנה טויוטה וקנה וקנה וקנה ותראה את ההבדלים . וראה זה פלא המחירון של טויוטה צנח . פתאום זה הפך לאוטו גרוע ????? בין לילה ??? בין שבוע ? לדעתי האישית ((ונהגתי בטיוטה המון בעבודתי ) זה אוטו ממוצע לחלוטין אם לא למטה מזה וככה גם הוא היה לפני כן . אבל הוא סחיר (או לפחות היה כזה עד שבוע שעבר ) . סובארו בזמנו כנ"ל ולא רק שהוא היה הכי סחיר הוא גם היה הכי גניב (היום סקודה ) והוא היה אוטו בינוני אם לא למטה מזה. אוטו סחיר זה לא בהכרח אוטו טוב . סחירות זה פרמרים שונים לחלוטין . סחירות זה פאניקה של המונים . כמו במניות היצע וביקוש לא תלוים ברוחיות המניה אלא בסחירותה ובועות סחירות יש בשוק כל הזמן גם בשק המניות וגם בשוק המכוניות וגם בשוק הפרחים וגם בשוק הנדל"ן (תראה דירות של אברהם גינדי היום בראשל"צ נמכרות בגרושים וכשהא חי בזמנו הכל היה פנינות נדל"ן ) וגם בכל שוק שהוא.
 

kangal

New member
מנסיון של קיה ליסינג לפני כשנה

0 תקלות, אחלה רכב משפחתי, עד כדי כך ששקלנו לרכוש אותו מהחברה כשהאישה עזבה את ההיי טק, רק התקציב לא איפשר לנו. כמו שאמר הטל"ש, תבדוק קצת לפני...
 

7 0 7

New member
האם אתם לא חוזרים לארץ באוגוסט הקרוב?

בכמה אתה צופה שתוכל למכור הרכב בעוד כחצי שנה...רכב הקייה יהיה בכל זאת כמעט חדש לחלוטין (בן 8 חודשים)? מעניין בכמה צונח הערך מ 20,000 דולר, עלות קנייה.
 

RaananC

New member
היינו אמורים לחזור, אבל לאוניברסיטאות בארץ

אין כסף ומעדיפים מדענים זולים יותר (כאלה שלא צריכים מכשור מיוחד וכד') וכאן הציעו לי שידרוג משמעותי ומענק מחקר שבארץ רק ניתן לחלום עליו כך שאנחנו נשארים עוד שלוש שנים בערך ולכן קנינו לאישתי אוטו חדש ו-4X4 שתרגיש בנוח בשלג ובכבישים הדפוקים של אילינוי.
 

7 0 7

New member
רכב בטיחותי בתנאים שאתה מתאר זה דבר חכם

וטוב עשיתם! אני עוד זוכר את המאמר המרגש שפירסמת ברשת טרם נסיעתכם כולל המפגש עם סבך...מעניין איזה מיכשור אתה צריך בתחום המחקר שלך, וגם מהו תחום המחקר. ושאלה נוספת: האם הויזה של חוקרים באקדמיה אינה מוגבלת במשכה, או שיש לכם ויזה אמריקאית לא מוגבלת תמשיך להצליח
 

RaananC

New member
אני כימאי פיסיקלי ובתחום המחקר שבו אני עוסק

אני זקוק למכשור של תהודה מגנטית וכן לייזרים לעירור מולקולות באור. זהו ציוד יקר וצריך כמעט 2 מיליון דולר כדי להקים מעבדה בשביל לבצע את המינימום הנדרש. לצערי הרב אין לאוניברסיטאות בארץ את הסכומים הללו. לגבי הוויזה, אנחנו כרגע על ויזת חילופי מבקרים, נקראת J, הנ"ל תקפה ל-5 שנים. אבל עקב המעמד החדש האוניברסיטה כאן מגישה בקשה בשבילי לקבלת כרטיס ירוק לי ולמשפחתי.
 

7 0 7

New member
נשמע מענין

כל הכבוד. הייתה טענה שאי אפשר להתפרנס ממדע מדוייק. הדוגמה שלך שומטת את הקרקע מתחת לרגלי טענה זו. אם אני מבין נכון אתה מתעסק בעצם בספקטרופוטומטריה? וגם ב MRI. האם העיסוק מתמקד במחקר תיאורתי או שאתם מעורבים במחקר בתעשייה / רפואה / אסטרונומיה וכד'? אם אני זוכר נכון הגעת לארה"ב לפוסט דוקטורט? באיזו אוניברסיטה למדת בארץ כימיה ובהמשך כימיה פיזיקלית?
 

yoshi6

New member
זו הבעיה במדינה, הח"כ פאסיבים

לא יקום אחד שפוי שיגיד, רגע באו נעשה משהו או אולי אחד מחמש מאות סגני השר שלו או אחד ממאתיים השרים בלי תיק. כולם מחפשים סיבה למה בעצם לא, חרא בלבן.
 
תרגעו...

ישראל היא אחת המדינות המתקדמות בעולם בדאגה לאזרח הקטן.. ראיתם כמה הומלסים יש בארצות הברית? אין לי ארץ אחרת...גם אם אדמתי בוערת..גם אם ארגיש גוף זר..את אחוריי חודרת
 

lazybones

New member
זה מעבר לזה...

היום בבוקר אני קופץ למכבסה על מנת שיגהצו לי חולצה ומכנסיים לפני הראיון עבודה. בדר"כ יש שם בחור קולומביאני נחמד שתמיד שש לעשות הכל...אני לקוח די קבוע. היום היתה שם איזה פריחה שעובדת שם, ישראלית טיפוסית, שאלתי אותה אם היא יכולה לגהץ לי בשעה הקרובה והתשובה: "מה נראה לך?" אז אתה יכול להתלונן על המדינה עד מחר אבל הדפוקים האמיתיים זה חלק מהאזרחים, למה קולומביאני יכול להסביר פנים ותמיד לעזור ופריחה מטומטמת פתאום מרגישה על גג העולם שיש איזה מישהו שצריך אותה אז היא יכולה לזלזל בו ולענות בצורה כזאת אנטיפטית? אהה...תן לי להזכר, בגלל הקיפול. סליחה הקיפוח... אני לשם לא חוזר. יאללה בוקר טוב, הלכתי לקנות מגהץ.
 

דידי 650SM

New member
היא יכולה כי היא פרחה והוא לא כי הוא פרח...

ומיצו "כוס אמא של כולם" לחלק מחברי הכנסת זה מחמאה.. .
 
למעלה