כפיל דמה

כפיל דמה

השופט: הנך מואשם ברציחתם של עשרות בני אדם, מה יש לך לומר להגנתך? הנאשם: לא רצחתי אלא התאבדתי וזאת מתוך הגנה עצמית. בעקבות ניסוי במכונת זמן הפכתי למכפיל דילמות, כל פעם שאני ניצב בפני דילמה אני בוחר בשני האפשרויות ומתפצל לשני כפילי דמה כשאני פוגש את כפילי הדמה שלי אני חייב לרצוח אותם כדי לשרוד, כי לפי ההגיון אי אפשר ששני כפילים יפגשו וידעו לספר על כך. השופט: אני גוזר עליך מוות מיידי כי לדעתי אתה כפיל דמה שלי ואם תשאר בחיים אני אהיה חייב למות. הנאשם??????????? מי יודע איך להמשיך? כפיל דמה שלי הודיע על פרישה??????????
 
נרדמתי באוטובוס

ירדתי בתחנה שלפני ביתי בלכתי במורד הרחוב פניתי אחורה לראות משהו מעבר לכתפי בחורה שירדה איתי נתקלה בי ונפלה אל הכביש כשהאוטובוס דוהר לא ראיתי שום גוויה אולם בלילה התעוררתי מקור והלכתי להביא שמיכה נוספת מן הארון ולתדהמתי נשלפה ויצאה מן הארון ונפלה ארצה למרגלותי
 

niva99

New member
בחורה דרוסה כשמיכת חורף...

הזוי משהו... "יש דברים נסתרים ,לא נבין לא נדע...".
 

einat8

New member
מעניין ומפחיד כאחד וטוב שזה רק חלום

ושנרדמת באוטובוס כתיבה מעניינת יש לך ואני אוהבת אותה
 

niva99

New member
מדע בדיוני ... אסימוב ,סוד מאחוריך ../images/Emo13.gif

תגיד לי רז השתגעת לפרוש בטרם עת "לפנסיה מוקדמת" ? רואים שקשים לך חבלי הפרידה ... איך שרו באצ''ל / לח''י או ההגנה ? ->
משורה משחרר רק ה...
 

alexandron

New member
היה פעם סרט כזה, לא?

המממ... אולי משהוא בסגנון של צריך להוכיח שאין ספק סביר בכך שהנאשם הוא כפיל דמה של השופט. ובכל מקרה- אם יש אינטרס שכזה אישי, אז צריך להעביר את המקרה לשופט אחר, ובכל מקרה- אז אפשר גם שצריך יהיה לשפוט מי מהם צריך להישאר ומי ללכת. ואז אפשר להיסחף לרעיונות כגון "הטוב שבכל העולמות" נניח... הממ. יש אפשרויות.
 
למעלה