כפיים! יופעלו 3 רכבות בערב בין תל אביב לחיפה.

Ccyclist

Well-known member

כתבות התלונה בטמקא נשאו פרי (חלקי) ולפי המפורסם בכתבה זו שלוש רכבות יוארכו צפונה אל חיפה בשעות הערב, אחת פרברית שמקורה מרחובות ושתיים שמקורן במודיעין. יהיו גם שתי רכבות נהריה - מודיעין לקישור מצפון לדרום בערב.

השאלה היא אם שלושה רכבות זה מספיק לשרת מדינה שלמה. איכשהו אני חושב שיהיו בעיות בהשגת שוברים (כ 1,200- 1,500 בסך הכל) וסיפורי אימה של נוסעים שסמכו על הרכבות החדשות ונתקעו במרכז.

כל רציפי ר"י מיועדים להפעלה דו כיוונית ולכן אפשר לדעתי לתחום בכל פעם תחום חד-מסילתי לעבודות החישמול בשעות הפעילות ולבצע עבודות כמו קביעת עמודים על המסילה הסגורה. עבודות שמחייבות עבודה על שני הצדדים כמו קיבוע פורטלים או חיווט במפלגים צריכות להתבצע בלילה כשהרכבת אינה פעילה. אני די בטוח שבהפעלה חד מסילתית אפשר להגיע לתדירות גבוהה יותר מהפתרון המצומצם של שרת התחבורה, תדירות חצי שעתית לכל כיוון לפחות.
 

GoldenEyes

Well-known member

כתבות התלונה בטמקא נשאו פרי (חלקי) ולפי המפורסם בכתבה זו שלוש רכבות יוארכו צפונה אל חיפה בשעות הערב, אחת פרברית שמקורה מרחובות ושתיים שמקורן במודיעין. יהיו גם שתי רכבות נהריה - מודיעין לקישור מצפון לדרום בערב.

השאלה היא אם שלושה רכבות זה מספיק לשרת מדינה שלמה. איכשהו אני חושב שיהיו בעיות בהשגת שוברים (כ 1,200- 1,500 בסך הכל) וסיפורי אימה של נוסעים שסמכו על הרכבות החדשות ונתקעו במרכז.

כל רציפי ר"י מיועדים להפעלה דו כיוונית ולכן אפשר לדעתי לתחום בכל פעם תחום חד-מסילתי לעבודות החישמול בשעות הפעילות ולבצע עבודות כמו קביעת עמודים על המסילה הסגורה. עבודות שמחייבות עבודה על שני הצדדים כמו קיבוע פורטלים או חיווט במפלגים צריכות להתבצע בלילה כשהרכבת אינה פעילה. אני די בטוח שבהפעלה חד מסילתית אפשר להגיע לתדירות גבוהה יותר מהפתרון המצומצם של שרת התחבורה, תדירות חצי שעתית לכל כיוון לפחות.
איך אומרים ? פרה פרה
נתחיל בתוספת המבורכת הזאת
אחרי זה נצעק ונדרוש עוד ועוד , ותהיה עוד תוספת :)
 

קו 415

Active member

כתבות התלונה בטמקא נשאו פרי (חלקי) ולפי המפורסם בכתבה זו שלוש רכבות יוארכו צפונה אל חיפה בשעות הערב, אחת פרברית שמקורה מרחובות ושתיים שמקורן במודיעין. יהיו גם שתי רכבות נהריה - מודיעין לקישור מצפון לדרום בערב.

השאלה היא אם שלושה רכבות זה מספיק לשרת מדינה שלמה. איכשהו אני חושב שיהיו בעיות בהשגת שוברים (כ 1,200- 1,500 בסך הכל) וסיפורי אימה של נוסעים שסמכו על הרכבות החדשות ונתקעו במרכז.

כל רציפי ר"י מיועדים להפעלה דו כיוונית ולכן אפשר לדעתי לתחום בכל פעם תחום חד-מסילתי לעבודות החישמול בשעות הפעילות ולבצע עבודות כמו קביעת עמודים על המסילה הסגורה. עבודות שמחייבות עבודה על שני הצדדים כמו קיבוע פורטלים או חיווט במפלגים צריכות להתבצע בלילה כשהרכבת אינה פעילה. אני די בטוח שבהפעלה חד מסילתית אפשר להגיע לתדירות גבוהה יותר מהפתרון המצומצם של שרת התחבורה, תדירות חצי שעתית לכל כיוון לפחות.
ראשית הכותרת "כפיים!" הולמת את שרת התחבורה.

שנית, ברור לי שיש כאן החטאה גדולה, היחיד שפנה לרכבת ישראל להבין איך להאיץ עבודות היה בצלאל סמוטריץ, בפעם הראשונה הוא עשה את זה עם סגירת מסילה באיילון במשך שלושה וחצי שבועות (ולא חודש), במהלך הסגירה הוא לא השבית את הקווים באופן הרמטי.
בפעם השניה עם הקורונה סמוטריץ ידע מהר מאוד להאיץ את עבודות החשמל.
אך ברור לי שיש הוא לא עשה את זה על ידי זריקת הנחיות על רכבת ישראל מלמעלה, אלא ירד לשטח והבין מה נדרש כדי לאזן בין הנוסעים לעבודות.

אני חושב שארבעה שנים של עבודות חשמול במשך 10*4 שעות בלילה+ 80 שעות בסופי שבוע זה יריקה על הציבור.

אני אומר באופן נחרץ, תמצאו מתי יש מינימום פגיעה, בכל סגירה שיתמקדו בעבודות יציקה לעמודים, ואני מוכן גם שיהיה השבתה חלקית בלילה. (בלילה שייסגרו אבל לא ב17 בערב).
לצערי, הרכבות יחזרו לפעול בהתאם ללחץ הציבורי ולא לפי הצרכים של הציבור וקידום תשתיות. מה לעשות שהיא מונעת לפי צרכי המרכז והיחצנות
 

Ccyclist

Well-known member
ראשית הכותרת "כפיים!" הולמת את שרת התחבורה.

שנית, ברור לי שיש כאן החטאה גדולה, היחיד שפנה לרכבת ישראל להבין איך להאיץ עבודות היה בצלאל סמוטריץ, בפעם הראשונה הוא עשה את זה עם סגירת מסילה באיילון במשך שלושה וחצי שבועות (ולא חודש), במהלך הסגירה הוא לא השבית את הקווים באופן הרמטי.
בפעם השניה עם הקורונה סמוטריץ ידע מהר מאוד להאיץ את עבודות החשמל.
אך ברור לי שיש הוא לא עשה את זה על ידי זריקת הנחיות על רכבת ישראל מלמעלה, אלא ירד לשטח והבין מה נדרש כדי לאזן בין הנוסעים לעבודות.

אני חושב שארבעה שנים של עבודות חשמול במשך 10*4 שעות בלילה+ 80 שעות בסופי שבוע זה יריקה על הציבור.

אני אומר באופן נחרץ, תמצאו מתי יש מינימום פגיעה, בכל סגירה שיתמקדו בעבודות יציקה לעמודים, ואני מוכן גם שיהיה השבתה חלקית בלילה. (בלילה שייסגרו אבל לא ב17 בערב).
לצערי, הרכבות יחזרו לפעול בהתאם ללחץ הציבורי ולא לפי הצרכים של הציבור וקידום תשתיות. מה לעשות שהיא מונעת לפי צרכי המרכז והיחצנות

עם כל הניגוד האידאולוגי מול סמוטריץ צריך להודות שכראש ישיבה שהיה אחראי לתלמידים שהגיעו בתח"צ יש לו הבנה לנוסעים (בזמנים שכשרים בעינייו).

רגב מעולם לא רצתה את המשרד ורצתה להשתבץ במשרד חדש בנובמבר 21 אם הרוטציה היתה מתבצעת. אישית לא הייתי רוצה לראות אותה שרת תיירות שמפנה גב לתיירים האשכנזים מצפון אמריקה ואירופה, או שרת חוץ שמבטלת את השירות הקונסולרי ליורדים, אבל לצערי אלו כישוריה והבוס אוהב לשבץ אותה במקומות שהיא תגרום מקסימום קונפליקט.

לדעתי הצוות המקצועי במשרד התחבורה צריך לעבור שינויים משום שיש כשלים מתמשכים בהערכת הדרישה, באספקה שאינה תואמת דרישה, ובאי יידוע הציבור.

לדעתי הרכבת היתה צריכה ליזום קו אוטובוס חלופי מהרצליה לחיפה דרך כביש 6 שיפעל כגישור ראשי למערכת הארצית בזמן העבודות.
 
למעלה