כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
יש את "חופש".

יש דבר כזה בכלל "אירגוני חילונים"?
אני חושב שעצם זה שלא שמעתי עליהם מראה על המשקל הסגולי שלהם בציבור. בעצם יש איזה משהו עם שחר אילן,אבל מדובר באירגון שולי למדי.

אה כן ויש איזה מפלגה עם 19 מנדטים שטוענת שהיא מייצגת את הציבור החילוני.
יש את "חופש".
 

mister K

New member
ישראל חופשית זה הארגון הרציני היחיד כיום

יש דבר כזה בכלל "אירגוני חילונים"?
אני חושב שעצם זה שלא שמעתי עליהם מראה על המשקל הסגולי שלהם בציבור. בעצם יש איזה משהו עם שחר אילן,אבל מדובר באירגון שולי למדי.

אה כן ויש איזה מפלגה עם 19 מנדטים שטוענת שהיא מייצגת את הציבור החילוני.
ישראל חופשית זה הארגון הרציני היחיד כיום
יש עתיד לא באמת מייצגת את החילונים.
 

amit1270

New member
אני לא חושב שהיא התיימרה לייצג את החילונים

ישראל חופשית זה הארגון הרציני היחיד כיום
יש עתיד לא באמת מייצגת את החילונים.
אני לא חושב שהיא התיימרה לייצג את החילונים
"יש עתיד" זה לא "שינוי".
 
אצל יוסף לפיד התחום האזרחי היה התחום העיקרי שעליו

לא הבנת
התכוונתי שיאיר לפיד=טומי לפיד, רק בגרסה ממלכתית יותר
אצל יוסף לפיד התחום האזרחי היה התחום העיקרי שעליו
רץ בבחירות.
זה לא המצב אצל יאיר לפיד.
נושאי דת ומדינה, למעט נושא הגיוס, שוליים אצל יש עתיד.
אם זה היה התחום העיקרי, יאיר לפיד לא היה דורש להיות שר חוץ ולא מקבל בסוף את תפקיד שר האוצר, אלא היה דורש להיות שר הפנים או שר המשפטים.
אלה התיקים המרכזיים ששינוי של יוסף לפיד ופורז דרשו וקיבלו.
נכון שיש עתיד דרשה את תיק החינוך, אבל המהפכות של שי פירון אינן קשורות לתחום הזה אלא בעיקר לנושא הבגרויות. לימודי ליבה עדיין אין בבתי הספר החרדיים.
וספציפית, נושא התח"צ לא ממש מעניין את יש עתיד שבראייתה רוב בוחריה משתמשים ברכבים פרטיים (בין אם זה נכון או לא).
את יש עתיד מעניין בעיקר לגייס חרדים בכוח לצה"ל ולהחיל 0% מע"מ על דירות חדשות עד סכום מסויים - שני מהלכים שגויים שנזקם רב מתועלתם.
 

DRORIKO8

New member
מי שיוצא כאן הכי רע זה הפוליטיקאים

כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת

הקו אשר היה אמור לפעול החל משעתיים לפני צאת השבת כמו קו 51 שהוא עומד להחליף, יפעל לבסוף רק מצאת השבת.
הסיבה לכך היא לא מוניות השרות כפי שהעלו כאן באחת ההשערות. הסיבה היא פנייתו של ראש עיריית בני ברק למשרד התחבורה בדרישה למנוע את ההפעלה, שכמובן נענתה מיד וללא כל התנגדות.
משמעות הדבר היא שכאשר יבוטל קו 51, יבוטל עמו גם השירות הניתן מזה שנים בקטע המדובר בין פתח תקוה לתל אביב לפני צאת השבת. הכי כבר יש הבטחה לראש עיריית בני ברק ולכו עכשיו תפרו אותה...
מי שנענה מיד לדרישה הוא אסי סוזנה, הממונה על תכנון התח"צ במחוז גוש דן. סוזנה הוא אולי האחראי העיקרי לעליבות ולחוסר היצירתיות של התח"צ בגוש דן לעומת מטרופולין חיפה וגם לכך שהקו לא פועל בלילות, "כי אין ביקוש"... אדם שכבר נכשל בתפקידו מבחינתי עם חוסר רצון מוחלט להביא את התח"צ בגוש דן למצב יעיל, כפי שנעשה בהצלחה בחיפה.
בכל אופן, לדעתי האישית דרוש פה מאבק כמו שהיה בזמנו בחולון. אין שום סיבה שעם ביטול קו 51 יבוטל כליל השירות לפני צאת השבת ושהוא לא יוחלף על ידי קו 1 גם בזמנים האלה.
מי שיוצא כאן הכי רע זה הפוליטיקאים
בזמנו אם אתם זוכרים היתה את הסערה התקשורתית סביב קוי המהדרין. למעט המפלגות החרדיות והדתיות לא היה אף פוליטיקאי שלא רכב על גל הפופוליזם ויצא נגד זה,כולל שר התחבורה בעצמו.
והיום אנחנו איזה שנתיים אחרי,חרדים עדיין מושיבים את הנשים מאחור, ולא שומעים לא את ציפי לבני שזכורה מהשלטים שלה על האוטובוסים,לא את שלי יחימוביץ',לא את מירב מיכאלי הפמיניסטית הדגולה(שאגב מאז גם הצדיקה את סגירת העסקים בשבת וב-9 באב)

כנ"ל תחבורה ציבורית בשבת. ציפי לבני מוכנה להתכסח עם הדתיים על ההתנחלויות,שהרי זה האלקטורט שבשמו נבחרה. אין לה שום רצון או אינטרס לבזבז זמן על תחבורה ציבורית בשבת. שלי,בוז'י,זהבה,מיכאלי וכל החבר'ה רואים את החרדים כשותף פוטנציאלי לממשלת שמאל,ככה שליקוק תחת לחרדים זה דבר לגיטימי מבחינתם.

הציבור יודע לארגן מחאה סביב מטרה מסויימת,ראינו את זה בנושא הגז,ראינו את זה בנושא התספורות וכו' וכו'. אבל הוא צריך את הפוליטיקאי שיתדלק אותו לעשות את זה. ואין לו אף אחד כזה כיום.
 

mister K

New member
שר התחבורה תמך בקווי המהדרין כחלק מליקוקיו התמידיים

מי שיוצא כאן הכי רע זה הפוליטיקאים
בזמנו אם אתם זוכרים היתה את הסערה התקשורתית סביב קוי המהדרין. למעט המפלגות החרדיות והדתיות לא היה אף פוליטיקאי שלא רכב על גל הפופוליזם ויצא נגד זה,כולל שר התחבורה בעצמו.
והיום אנחנו איזה שנתיים אחרי,חרדים עדיין מושיבים את הנשים מאחור, ולא שומעים לא את ציפי לבני שזכורה מהשלטים שלה על האוטובוסים,לא את שלי יחימוביץ',לא את מירב מיכאלי הפמיניסטית הדגולה(שאגב מאז גם הצדיקה את סגירת העסקים בשבת וב-9 באב)

כנ"ל תחבורה ציבורית בשבת. ציפי לבני מוכנה להתכסח עם הדתיים על ההתנחלויות,שהרי זה האלקטורט שבשמו נבחרה. אין לה שום רצון או אינטרס לבזבז זמן על תחבורה ציבורית בשבת. שלי,בוז'י,זהבה,מיכאלי וכל החבר'ה רואים את החרדים כשותף פוטנציאלי לממשלת שמאל,ככה שליקוק תחת לחרדים זה דבר לגיטימי מבחינתם.

הציבור יודע לארגן מחאה סביב מטרה מסויימת,ראינו את זה בנושא הגז,ראינו את זה בנושא התספורות וכו' וכו'. אבל הוא צריך את הפוליטיקאי שיתדלק אותו לעשות את זה. ואין לו אף אחד כזה כיום.
שר התחבורה תמך בקווי המהדרין כחלק מליקוקיו התמידיים
בעניין הזה הוא חווה הפסד כתוצאה מהחלטת בג"צ.
אבל אם זה היה תלוי בו, היו פה קווי מהדרין רשמיים וחוקיים. כמובן לעומת אפס שיפור בנוגע לתח"צ בשבת.
כ"ץ לא נייטרלי. הוא בצד של הדתיים.
 

אוהדא11

New member
אולי על הנייר היה לכ"ץ הפסד בבג"צ, בפועל התופעה הפסולה הזו

שר התחבורה תמך בקווי המהדרין כחלק מליקוקיו התמידיים
בעניין הזה הוא חווה הפסד כתוצאה מהחלטת בג"צ.
אבל אם זה היה תלוי בו, היו פה קווי מהדרין רשמיים וחוקיים. כמובן לעומת אפס שיפור בנוגע לתח"צ בשבת.
כ"ץ לא נייטרלי. הוא בצד של הדתיים.
אולי על הנייר היה לכ"ץ הפסד בבג"צ, בפועל התופעה הפסולה הזו
מתרחבת, הדוגמאות לכך רבות באגד, סופרבוס ונתיב אקספרס
 
דבר נוסף: קיימת סבירות גבוהה שבעתיד קו 821 לא יסע בקטע שבין

כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת

הקו אשר היה אמור לפעול החל משעתיים לפני צאת השבת כמו קו 51 שהוא עומד להחליף, יפעל לבסוף רק מצאת השבת.
הסיבה לכך היא לא מוניות השרות כפי שהעלו כאן באחת ההשערות. הסיבה היא פנייתו של ראש עיריית בני ברק למשרד התחבורה בדרישה למנוע את ההפעלה, שכמובן נענתה מיד וללא כל התנגדות.
משמעות הדבר היא שכאשר יבוטל קו 51, יבוטל עמו גם השירות הניתן מזה שנים בקטע המדובר בין פתח תקוה לתל אביב לפני צאת השבת. הכי כבר יש הבטחה לראש עיריית בני ברק ולכו עכשיו תפרו אותה...
מי שנענה מיד לדרישה הוא אסי סוזנה, הממונה על תכנון התח"צ במחוז גוש דן. סוזנה הוא אולי האחראי העיקרי לעליבות ולחוסר היצירתיות של התח"צ בגוש דן לעומת מטרופולין חיפה וגם לכך שהקו לא פועל בלילות, "כי אין ביקוש"... אדם שכבר נכשל בתפקידו מבחינתי עם חוסר רצון מוחלט להביא את התח"צ בגוש דן למצב יעיל, כפי שנעשה בהצלחה בחיפה.
בכל אופן, לדעתי האישית דרוש פה מאבק כמו שהיה בזמנו בחולון. אין שום סיבה שעם ביטול קו 51 יבוטל כליל השירות לפני צאת השבת ושהוא לא יוחלף על ידי קו 1 גם בזמנים האלה.
דבר נוסף: קיימת סבירות גבוהה שבעתיד קו 821 לא יסע בקטע שבין
ת"א לפ"ת (יקוצר מ/עד פ"ת או רעננה). אם וכאשר זה יקרה ואם לא ישתנה המצב לגבי קו 1, רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק עלול להתרוקן לחלוטין מאוטובוסים בקווי שירות הנוסעים בשבת.
במצב כזה יהיה כמעט בלתי אפשרי להחזיר את גלגלי האוטובוסים לאחור (לז'בוטינסקי בשבת).
והשלב הבא יהיה: להוציא גם את כלי הרכב הפרטיים ומוניות השירות מז'בוטינסקי בבני ברק בשבתות וחגים.
מי שלא מאמין היום שזה עלול לקרות, כשיתעורר יהיה כבר מאוחר מדי.
 

mister K

New member
וכמובן שז'בוטינסקי הוא קדוש מבחינת משרד התחבורה

דבר נוסף: קיימת סבירות גבוהה שבעתיד קו 821 לא יסע בקטע שבין
ת"א לפ"ת (יקוצר מ/עד פ"ת או רעננה). אם וכאשר זה יקרה ואם לא ישתנה המצב לגבי קו 1, רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק עלול להתרוקן לחלוטין מאוטובוסים בקווי שירות הנוסעים בשבת.
במצב כזה יהיה כמעט בלתי אפשרי להחזיר את גלגלי האוטובוסים לאחור (לז'בוטינסקי בשבת).
והשלב הבא יהיה: להוציא גם את כלי הרכב הפרטיים ומוניות השירות מז'בוטינסקי בבני ברק בשבתות וחגים.
מי שלא מאמין היום שזה עלול לקרות, כשיתעורר יהיה כבר מאוחר מדי.
וכמובן שז'בוטינסקי הוא קדוש מבחינת משרד התחבורה
לכן הקווים האלה לא יעברו גם באף ציר אחר. לא בשבת ולא באף יום אחר.
האבסורד הוא שהגורמים במשרד התחבורה שמתנגדים לתח"צ בשבת, הם בדיוק אותם הגורמים שמתנגדים לכל יצירתיות בתכנון כשזה נוסע למעבר בצירים שהם לא ז'בוטינסקי.
 

DRORIKO8

New member
אין מצב

דבר נוסף: קיימת סבירות גבוהה שבעתיד קו 821 לא יסע בקטע שבין
ת"א לפ"ת (יקוצר מ/עד פ"ת או רעננה). אם וכאשר זה יקרה ואם לא ישתנה המצב לגבי קו 1, רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק עלול להתרוקן לחלוטין מאוטובוסים בקווי שירות הנוסעים בשבת.
במצב כזה יהיה כמעט בלתי אפשרי להחזיר את גלגלי האוטובוסים לאחור (לז'בוטינסקי בשבת).
והשלב הבא יהיה: להוציא גם את כלי הרכב הפרטיים ומוניות השירות מז'בוטינסקי בבני ברק בשבתות וחגים.
מי שלא מאמין היום שזה עלול לקרות, כשיתעורר יהיה כבר מאוחר מדי.
אין מצב
זה יצור צעקה עצומה בציבור,כ"ץ לא יעיז לעשות כזה דבר.
על שעה אחת של אוטובוסים בשבת הציבור מוכן להחליק.
 
אני אמרתי כ"ץ? אם וכאשר זה יקרה כ"ץ כבר ישכח מתי היה שר

אין מצב
זה יצור צעקה עצומה בציבור,כ"ץ לא יעיז לעשות כזה דבר.
על שעה אחת של אוטובוסים בשבת הציבור מוכן להחליק.
אני אמרתי כ"ץ? אם וכאשר זה יקרה כ"ץ כבר ישכח מתי היה שר
התחבורה, אבל אנחנו לא נשכח שכ"ץ זרע חלק מזרעי הפורענות.
ולגבי הציבור, כשהחרדים ירגישו מספיק בטוחים לדאוג לסגירת הכביש (וידוע שהחרדים פועלים בדרך של כיבוש זוחל), הצעקה של הציבור החילוני תעזור בערך כפי שעזרה לגבי רחוב בר אילן בירושלים ולגבי מה שקורה בבית שמש.
כפי שכתבתי, מי שלא מאמין שזה יכול לקרות, כשיתעורר זה יהיה מאוחר מדי.
מי שמוכן היום להחליק על שעה אחת של אוטובוסים בשבת, יהיה מוכן מחר להחליק על סגירת ז'בוטינסקי "רק" בשעות התפילה (כפי שקרה ברחוב בר אילן בירושלים) ומכאן הדרך לסגירה דה-פאקטו של הרחוב כל השבת או להדרת מכוניות מהרחוב בשבת קצרה.
לכן את המגמה צריך לקטוע בכל הכוח החוקי האפשרי בעודה באיבה, כאשר מדובר רק "על שעה אחת של אוטובוסים בשבת".
 

DRORIKO8

New member
בית שמש זה שונה

אני אמרתי כ"ץ? אם וכאשר זה יקרה כ"ץ כבר ישכח מתי היה שר
התחבורה, אבל אנחנו לא נשכח שכ"ץ זרע חלק מזרעי הפורענות.
ולגבי הציבור, כשהחרדים ירגישו מספיק בטוחים לדאוג לסגירת הכביש (וידוע שהחרדים פועלים בדרך של כיבוש זוחל), הצעקה של הציבור החילוני תעזור בערך כפי שעזרה לגבי רחוב בר אילן בירושלים ולגבי מה שקורה בבית שמש.
כפי שכתבתי, מי שלא מאמין שזה יכול לקרות, כשיתעורר זה יהיה מאוחר מדי.
מי שמוכן היום להחליק על שעה אחת של אוטובוסים בשבת, יהיה מוכן מחר להחליק על סגירת ז'בוטינסקי "רק" בשעות התפילה (כפי שקרה ברחוב בר אילן בירושלים) ומכאן הדרך לסגירה דה-פאקטו של הרחוב כל השבת או להדרת מכוניות מהרחוב בשבת קצרה.
לכן את המגמה צריך לקטוע בכל הכוח החוקי האפשרי בעודה באיבה, כאשר מדובר רק "על שעה אחת של אוטובוסים בשבת".
בית שמש זה שונה
כי החילונים מתייחסים לזה כאלה "עניינים של החרדים בינם לבין עצמם"
&nbsp
ז'בוטינסקי הוא באבוה-בוה רחוב חילוני,והציר העירוני הכי עמוס בארץ. אם יגעו בו תהייה מלחמת עולם.
 
בבית שמש יש הרבה לא חרדים(חילוניים, מסורתיים ודתיים-לאומיים)

בית שמש זה שונה
כי החילונים מתייחסים לזה כאלה "עניינים של החרדים בינם לבין עצמם"
&nbsp
ז'בוטינסקי הוא באבוה-בוה רחוב חילוני,והציר העירוני הכי עמוס בארץ. אם יגעו בו תהייה מלחמת עולם.
בבית שמש יש הרבה לא חרדים(חילוניים, מסורתיים ודתיים-לאומיים)
זה ממש לא בין החרדים לבין עצמם.
ולגבי ז'בוטינסקי - למשרד התחבורה יש רעיון לחסום אותו לכלי רכב פרטיים בשעות השיא בימי חול בתקופת העבודות על הקו האדום. מי שסבור שתהיה על ז'בוטינסקי מלחמת עולם אם יסגרו אותו בשבת, לא יכול לצפות שלא יהיה מאבק סוער על סגירתו בשעות השיא בימי חול (שבהם גם העסקים ברחוב עובדים).
רק מראה עד כמה משרד התחבורה (ובמיוחד מחוז המרכז שלו) מנותק מהמציאות.
 

DRORIKO8

New member
לא נעים לי להגיד את זה

בבית שמש יש הרבה לא חרדים(חילוניים, מסורתיים ודתיים-לאומיים)
זה ממש לא בין החרדים לבין עצמם.
ולגבי ז'בוטינסקי - למשרד התחבורה יש רעיון לחסום אותו לכלי רכב פרטיים בשעות השיא בימי חול בתקופת העבודות על הקו האדום. מי שסבור שתהיה על ז'בוטינסקי מלחמת עולם אם יסגרו אותו בשבת, לא יכול לצפות שלא יהיה מאבק סוער על סגירתו בשעות השיא בימי חול (שבהם גם העסקים ברחוב עובדים).
רק מראה עד כמה משרד התחבורה (ובמיוחד מחוז המרכז שלו) מנותק מהמציאות.
לא נעים לי להגיד את זה
אבל בגלל שבית שמש נתפסת כפריפריה אז מייחסים לזה פחות חשיבות,ועדיין היתה מחאה לא קטנה לפי מה שזכור לי,אז תשווה את זה לז'בוטינסקי שתופס מקום כל כך מרכזי ב"מדינת תל אביב"
 
מה זה משנה אם תקרא לזה פריפריה?

לא נעים לי להגיד את זה
אבל בגלל שבית שמש נתפסת כפריפריה אז מייחסים לזה פחות חשיבות,ועדיין היתה מחאה לא קטנה לפי מה שזכור לי,אז תשווה את זה לז'בוטינסקי שתופס מקום כל כך מרכזי ב"מדינת תל אביב"
מה זה משנה אם תקרא לזה פריפריה?
זאת בדיוק אותה תופעה, ולא צריך לתרץ.
 
הנה נוסח הודעה של עירית בני ברק:

כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת

הקו אשר היה אמור לפעול החל משעתיים לפני צאת השבת כמו קו 51 שהוא עומד להחליף, יפעל לבסוף רק מצאת השבת.
הסיבה לכך היא לא מוניות השרות כפי שהעלו כאן באחת ההשערות. הסיבה היא פנייתו של ראש עיריית בני ברק למשרד התחבורה בדרישה למנוע את ההפעלה, שכמובן נענתה מיד וללא כל התנגדות.
משמעות הדבר היא שכאשר יבוטל קו 51, יבוטל עמו גם השירות הניתן מזה שנים בקטע המדובר בין פתח תקוה לתל אביב לפני צאת השבת. הכי כבר יש הבטחה לראש עיריית בני ברק ולכו עכשיו תפרו אותה...
מי שנענה מיד לדרישה הוא אסי סוזנה, הממונה על תכנון התח"צ במחוז גוש דן. סוזנה הוא אולי האחראי העיקרי לעליבות ולחוסר היצירתיות של התח"צ בגוש דן לעומת מטרופולין חיפה וגם לכך שהקו לא פועל בלילות, "כי אין ביקוש"... אדם שכבר נכשל בתפקידו מבחינתי עם חוסר רצון מוחלט להביא את התח"צ בגוש דן למצב יעיל, כפי שנעשה בהצלחה בחיפה.
בכל אופן, לדעתי האישית דרוש פה מאבק כמו שהיה בזמנו בחולון. אין שום סיבה שעם ביטול קו 51 יבוטל כליל השירות לפני צאת השבת ושהוא לא יוחלף על ידי קו 1 גם בזמנים האלה.
הנה נוסח הודעה של עירית בני ברק:
בס"ד

עיריית בני ברק

קו האוטובוסים החדש - "קו 1",המתחיל לפעול, באמצעות חב' "דן" ביום שישי, ה' באב ה'תשע"ד
(1,8,14 ), בציר התנועה המתוכנן לרכבת הקלה, בין פתח-תקוה לבת-ים, דרך בני ברק, רמת -גן ותל
אביב לא יפעל בשבתות , ופעילותו תתבצע בערבי שבתות ובמוצאי שבתות, בהתאם לזמני כניסת
ויציאת השבת - כך הודיע מר אסי סוזנה, ממונה תכנון ציבורי במחוז תל- אביב והמרכז בעקבות פניית
הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק.
ההודעה על כך לראש עיריית בני ברק נמסרה לאחר שבלוח- הזמנים השבועי של הקו החדש הופיע כי
בשבתות יחל הקו לפעול מפתח- תקוה, דרך ערי גוש דן עד לבת-ים החל מהשעה 18,20 - , ואילו מבת
ים בכיוון הנגדי יחל הקו לפעול החל מהשעה 18,30, כאשר בלוח הזמנים של כניסת השבת ויציאתה
מופיע שיציאת השבת היא בשעה 20,18, כך שמלוח הקו מתברר שהנסיעות בו הן כשעתיים לפני
צאת השבת.
בעקבות זאת, מהאגף לתשתיות ולפיתוח של העירייה, שבראשות הרב מיכאל קקון, חבר הנהלת
העירייה ובהנהלת הרב חנוך זיידמן, ביקשו מהרב חנוך זייברט, ראש העיר לפנות לגורמים
הממשלתיים למנוע את נסיעת האוכלוסיה בקו בשבת.
ואכן, לאחר פניית ראש העיר למשרד התחבורה , הממונה על הפעלת התחבורה הציבורית, הודיע
מר אסי סוזנה, ממונה התכנון הציבורי במחוז תל אביב של משרד התחבורה, להרב חנוך זיידמן,
מנהל אגף תשתיות ופיתוח בעירייה עם העתק להנהלת המשרד, שאין כל כוונה להפעיל את
האוטובוסים בקו החדש, אלא רק בהתאם לזמני כניסת השבת ויציאתה.
הרב חנוך זייברט, ראש העיר בירך את משרד התחבורה על ההודעה בהקשר לזמני הנסיעות בערבי
שבתות ובמוצאי שבתות ועל עצם הקו החדש שיביא, בהתאם למתוכנן, שיפור ברמת הנסיעות
ובשירות לציבור, צמצום זמני הנסיעה במסלול ועוד.

בכבוד רב,
אברהם טננבוים
מזכיר העירייה ודוברה
[URL]http://www.bnei-brak.muni.il/SiteCollectionDocuments/%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%95%D7%AA%20%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA%202013%20%D7%96%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%98/%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%AA%20%D7%A7%D7%95%201%20%D7%91%D7%94%D7%AA%D7%90%D7%9D%20%D7%9C%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%20%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%AA%20%D7%95%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%AA%20%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%AA.pdf[/URL]
_____________________________________________________________________________________________________

שימו לב במיוחד לנוסח הפסקה החוצפני:
"בעקבות זאת, מהאגף לתשתיות ולפיתוח של העירייה, שבראשות הרב מיכאל קקון, חבר הנהלת העירייה ובהנהלת הרב חנוך זיידמן, ביקשו מהרב חנוך זייברט, ראש העיר לפנות לגורמים הממשלתיים למנוע את נסיעת האוכלוסיה בקו בשבת."
במלחמה כמו במלחמה - אם עיריית בני ברק גורמת למנוע את נסיעת האוכלוסיה (כלומר האוכלוסיה החילונית) בקו בשבת, אז הגיע הזמן שהחילונים ימנעו את נסיעת האוכלוסיה (החרדית הבני-ברקית) ביום העצמאות בתחבורה ציבורית.
אם אין תח"צ בחולון בבוקר יום העצמאות - שלא תהיה גם בבני ברק.
למי שתומך בהפגנות בנושא - אני מציע לקיים הפגנות קבועות כל שישי ושבת בז'בוטינסקי בבני ברק ולא בשום מקום אחר ובשום זמן אחר.
אפשר גם לקיים שיירות כלי רכב הצופרות במהלך שישי ושבת ממחלף גהה ועד רחוב בן גוריון ברמת גן.
שעיריית בני ברק תשא בתוצאות ה"למנוע את נסיעת האוכלוסיה בקו בשבת".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה