כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת


כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת

הקו אשר היה אמור לפעול החל משעתיים לפני צאת השבת כמו קו 51 שהוא עומד להחליף, יפעל לבסוף רק מצאת השבת.
הסיבה לכך היא לא מוניות השרות כפי שהעלו כאן באחת ההשערות. הסיבה היא פנייתו של ראש עיריית בני ברק למשרד התחבורה בדרישה למנוע את ההפעלה, שכמובן נענתה מיד וללא כל התנגדות.
משמעות הדבר היא שכאשר יבוטל קו 51, יבוטל עמו גם השירות הניתן מזה שנים בקטע המדובר בין פתח תקוה לתל אביב לפני צאת השבת. הכי כבר יש הבטחה לראש עיריית בני ברק ולכו עכשיו תפרו אותה...
מי שנענה מיד לדרישה הוא אסי סוזנה, הממונה על תכנון התח"צ במחוז גוש דן. סוזנה הוא אולי האחראי העיקרי לעליבות ולחוסר היצירתיות של התח"צ בגוש דן לעומת מטרופולין חיפה וגם לכך שהקו לא פועל בלילות, "כי אין ביקוש"... אדם שכבר נכשל בתפקידו מבחינתי עם חוסר רצון מוחלט להביא את התח"צ בגוש דן למצב יעיל, כפי שנעשה בהצלחה בחיפה.
בכל אופן, לדעתי האישית דרוש פה מאבק כמו שהיה בזמנו בחולון. אין שום סיבה שעם ביטול קו 51 יבוטל כליל השירות לפני צאת השבת ושהוא לא יוחלף על ידי קו 1 גם בזמנים האלה.
 
זה לא רק קו 1 - זה תקדים שישפיע על אופן הפעלת הקו האדום

כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת

הקו אשר היה אמור לפעול החל משעתיים לפני צאת השבת כמו קו 51 שהוא עומד להחליף, יפעל לבסוף רק מצאת השבת.
הסיבה לכך היא לא מוניות השרות כפי שהעלו כאן באחת ההשערות. הסיבה היא פנייתו של ראש עיריית בני ברק למשרד התחבורה בדרישה למנוע את ההפעלה, שכמובן נענתה מיד וללא כל התנגדות.
משמעות הדבר היא שכאשר יבוטל קו 51, יבוטל עמו גם השירות הניתן מזה שנים בקטע המדובר בין פתח תקוה לתל אביב לפני צאת השבת. הכי כבר יש הבטחה לראש עיריית בני ברק ולכו עכשיו תפרו אותה...
מי שנענה מיד לדרישה הוא אסי סוזנה, הממונה על תכנון התח"צ במחוז גוש דן. סוזנה הוא אולי האחראי העיקרי לעליבות ולחוסר היצירתיות של התח"צ בגוש דן לעומת מטרופולין חיפה וגם לכך שהקו לא פועל בלילות, "כי אין ביקוש"... אדם שכבר נכשל בתפקידו מבחינתי עם חוסר רצון מוחלט להביא את התח"צ בגוש דן למצב יעיל, כפי שנעשה בהצלחה בחיפה.
בכל אופן, לדעתי האישית דרוש פה מאבק כמו שהיה בזמנו בחולון. אין שום סיבה שעם ביטול קו 51 יבוטל כליל השירות לפני צאת השבת ושהוא לא יוחלף על ידי קו 1 גם בזמנים האלה.
זה לא רק קו 1 - זה תקדים שישפיע על אופן הפעלת הקו האדום
הרק"לי.
אין ספק שמחוז המרכז של משרד התחבורה הוא מחוז כושל.
העיקר ששר התחבורה אמר בפומבי שגוש דן צריכה לקחת דוגמה מחיפה.
שיישם את זה במשרד הכושל שלו.
 

mister K

New member
צריך להעיף שם כמה אנשים הביתה

זה לא רק קו 1 - זה תקדים שישפיע על אופן הפעלת הקו האדום
הרק"לי.
אין ספק שמחוז המרכז של משרד התחבורה הוא מחוז כושל.
העיקר ששר התחבורה אמר בפומבי שגוש דן צריכה לקחת דוגמה מחיפה.
שיישם את זה במשרד הכושל שלו.
צריך להעיף שם כמה אנשים הביתה
ובנוגע למקרה הספיציפי הזה: צריך להיאבק על כך שקו 1 יחל לפחות לפעול שעתיים לפני צאת השבת, בדיוק כמו קו 51 שהוא מחליף.
פשוט נרדמנו פה בשמירה.
 
צריך להיאבק גם שיפעל בלילות

צריך להעיף שם כמה אנשים הביתה
ובנוגע למקרה הספיציפי הזה: צריך להיאבק על כך שקו 1 יחל לפחות לפעול שעתיים לפני צאת השבת, בדיוק כמו קו 51 שהוא מחליף.
פשוט נרדמנו פה בשמירה.
צריך להיאבק גם שיפעל בלילות
אני לא נרדמתי בשמירה.
כבר חודשים אני כותב כאן שצריך להיאבק שקו 1 הגוש-דני יפעל כמו קו 1 של המטרונית ושהמאבק צריך להיות על החלת המודל החיפאי בגוש-דן.
אבל למשרד התחבורה יש תשובות מגומגמות שהן עלבון לאינטיליגנציה וזה בא לידי ביטוי גם בפגישה שהייתה לפני חודש בקשר לקו 1.
העליתי לכאן אחרי הפגישה מה הייתה התגובה של נציג משרד התחבורה בהקשר זה.
צריך לראות את הנושא הזה לא כנושא נקודתי אלא כתקדים שיעמב את פני התח"צ בגוש-דן ובאזור המרכז לעשרות שנים.
את המאבק הזה לא בודדים צריכים להוביל אלא ארגונים, רשויות מקומיות ואנשים פוליטיים ברמה הארצית.
 

mister K

New member
הארגונים החילוניים הם שנרדמו בשמירה

צריך להיאבק גם שיפעל בלילות
אני לא נרדמתי בשמירה.
כבר חודשים אני כותב כאן שצריך להיאבק שקו 1 הגוש-דני יפעל כמו קו 1 של המטרונית ושהמאבק צריך להיות על החלת המודל החיפאי בגוש-דן.
אבל למשרד התחבורה יש תשובות מגומגמות שהן עלבון לאינטיליגנציה וזה בא לידי ביטוי גם בפגישה שהייתה לפני חודש בקשר לקו 1.
העליתי לכאן אחרי הפגישה מה הייתה התגובה של נציג משרד התחבורה בהקשר זה.
צריך לראות את הנושא הזה לא כנושא נקודתי אלא כתקדים שיעמב את פני התח"צ בגוש-דן ובאזור המרכז לעשרות שנים.
את המאבק הזה לא בודדים צריכים להוביל אלא ארגונים, רשויות מקומיות ואנשים פוליטיים ברמה הארצית.
הארגונים החילוניים הם שנרדמו בשמירה
מאחר והקו היה אמור לפעול כבר מהשעה 18:20 בשבת על פי לו"ז שכבר אושר!
אבל אז ראש עיריית בני ברק גילה את זה, פנה למשרד התחבורה ומיד נענתה דרישתו ללא כל ציוץ מצד גורם חילוני כלשהו.
אי הפעלת הקו בלילות זה דבר שתוכנן מלכתחילה. עד כמה שזה דבר מטופש, דבילי והרסני, לא מדובר פה במחטף של הרגע האחרון כמו בעניין הפעילות לפני צאת השבת.
ראיתי ואף השתתפתי בדיונים שהיו כאן בנושא, אך לצערי הרב לא ידעתי על אותה פגישה. בוודאות הייתי משתתף בה ואומר שם לנציגי נת"ע את דעתי.
 
כשמוותרים ולא נאבקים לשינוי בכיוון אחד, מקבלים שינוי בכיוון

הארגונים החילוניים הם שנרדמו בשמירה
מאחר והקו היה אמור לפעול כבר מהשעה 18:20 בשבת על פי לו"ז שכבר אושר!
אבל אז ראש עיריית בני ברק גילה את זה, פנה למשרד התחבורה ומיד נענתה דרישתו ללא כל ציוץ מצד גורם חילוני כלשהו.
אי הפעלת הקו בלילות זה דבר שתוכנן מלכתחילה. עד כמה שזה דבר מטופש, דבילי והרסני, לא מדובר פה במחטף של הרגע האחרון כמו בעניין הפעילות לפני צאת השבת.
ראיתי ואף השתתפתי בדיונים שהיו כאן בנושא, אך לצערי הרב לא ידעתי על אותה פגישה. בוודאות הייתי משתתף בה ואומר שם לנציגי נת"ע את דעתי.
כשמוותרים ולא נאבקים לשינוי בכיוון אחד, מקבלים שינוי בכיוון
ההפוך.
אם מקבלים את אי הפעלת הקו בלילות כגזירת גורל - מקבלים קיצוץ שעות פעילות לפני צאת השבת.
רק מאבק נחוש מול משרד התחבורה יכול לגרום לו לבצע שינויים בכיוון החיפאי ולא בכיוון הבני ברקי.
אחרת הרבה יותר נוח לפוליטיקאים ולפקידים של משרד התחבורה לפעול על פי הרוח הבני ברקית.
לכן, המאבק לא צריך להיות הגנתי לשמירה על הסטטוס-קוו אלא התקפי לשינוי.
ולא צריך לקבל את התירוצים המגוחכים של אנשי משרד התחבורה.
 

mister K

New member
אני מסכים איתך לחלוטין

כשמוותרים ולא נאבקים לשינוי בכיוון אחד, מקבלים שינוי בכיוון
ההפוך.
אם מקבלים את אי הפעלת הקו בלילות כגזירת גורל - מקבלים קיצוץ שעות פעילות לפני צאת השבת.
רק מאבק נחוש מול משרד התחבורה יכול לגרום לו לבצע שינויים בכיוון החיפאי ולא בכיוון הבני ברקי.
אחרת הרבה יותר נוח לפוליטיקאים ולפקידים של משרד התחבורה לפעול על פי הרוח הבני ברקית.
לכן, המאבק לא צריך להיות הגנתי לשמירה על הסטטוס-קוו אלא התקפי לשינוי.
ולא צריך לקבל את התירוצים המגוחכים של אנשי משרד התחבורה.
אני מסכים איתך לחלוטין
ואני גם מגנה את המושג "סטטוס קוו" שלדעתי החילונים לא צריכים לשמור עליו אלא לבטל אותו.
המאבק פה צריך להיות גדול ועל עצם השיטה של מחוז גוש דן במשרד התחבורה. לא על שינויים קוסמטיים קטנים.
 

amit1270

New member
הקו האדום יהיה תחתי בבני ברק

זה לא רק קו 1 - זה תקדים שישפיע על אופן הפעלת הקו האדום
הרק"לי.
אין ספק שמחוז המרכז של משרד התחבורה הוא מחוז כושל.
העיקר ששר התחבורה אמר בפומבי שגוש דן צריכה לקחת דוגמה מחיפה.
שיישם את זה במשרד הכושל שלו.
הקו האדום יהיה תחתי בבני ברק
לדעתי זה יכול לפעול לטובת הפעלתו בשבת (בלי עצירה בתחנות בני ברק).
 
לראש עיריית בני ברק (כל ראש עיריה) לא ישנה שהרק"ל תסע מתחת

הקו האדום יהיה תחתי בבני ברק
לדעתי זה יכול לפעול לטובת הפעלתו בשבת (בלי עצירה בתחנות בני ברק).
לראש עיריית בני ברק (כל ראש עיריה) לא ישנה שהרק"ל תסע מתחת
לאדמה. חילול שבת זה חילול שבת גם מתחת לאדמה וגם התוואי הזה מתחת לאדמה נמצא בשטח השיפוט של בני ברק.
מבחינת החרדים בבני ברק אסור שתסע תחבורה ציבורית בשבת על האדמה, מתחתיה או מעליה.
אם נכנעים להם היום בקשר לקו 1, יהיה קשה מאוד לשנות את המצב כשיתחיל לפעול הקו האדום הרק"לי.
הם יפנו לשר התחבורה (מכל מפלגה שהיא), ויעשו משברים פוליטיים וקואליציוניים בטענה של שבירת הסטטוס-קוו וכלל לא יעניין אותם ששבירת הסטטוס-קוו נעשתה מספר שנים לפני כן בכיוון ההפוך בקשר לקו 1 המקדים לקו הרק"לי.
ולכן אסור לוותר להם בקשר לקו 1 וצריך להתייחס למאבק על קו 1 כמאבק ארוך טווח שישפיע עשרות שנים קדימה.
גם בקרית אתא הם נוגסים בסטטוס-קוו לכוון שלהם. קו 63 נסע בשבת. קו 2 של המטרונית לא.
את המגמה הזו חיבים לעצור במאבק התקפי שיהפוך את המגמה.
אחרת עוד נגיע למצב שגם קו 1 של המטרונית יפסיק לפעול בשבת ויש גורמים במשרד התחבורה שהיו שמחים לראות את זה קורה.
 

mister K

New member
אין באמת "ססטוס-קוו". זו מלחמה בין דת לחופש.

לראש עיריית בני ברק (כל ראש עיריה) לא ישנה שהרק"ל תסע מתחת
לאדמה. חילול שבת זה חילול שבת גם מתחת לאדמה וגם התוואי הזה מתחת לאדמה נמצא בשטח השיפוט של בני ברק.
מבחינת החרדים בבני ברק אסור שתסע תחבורה ציבורית בשבת על האדמה, מתחתיה או מעליה.
אם נכנעים להם היום בקשר לקו 1, יהיה קשה מאוד לשנות את המצב כשיתחיל לפעול הקו האדום הרק"לי.
הם יפנו לשר התחבורה (מכל מפלגה שהיא), ויעשו משברים פוליטיים וקואליציוניים בטענה של שבירת הסטטוס-קוו וכלל לא יעניין אותם ששבירת הסטטוס-קוו נעשתה מספר שנים לפני כן בכיוון ההפוך בקשר לקו 1 המקדים לקו הרק"לי.
ולכן אסור לוותר להם בקשר לקו 1 וצריך להתייחס למאבק על קו 1 כמאבק ארוך טווח שישפיע עשרות שנים קדימה.
גם בקרית אתא הם נוגסים בסטטוס-קוו לכוון שלהם. קו 63 נסע בשבת. קו 2 של המטרונית לא.
את המגמה הזו חיבים לעצור במאבק התקפי שיהפוך את המגמה.
אחרת עוד נגיע למצב שגם קו 1 של המטרונית יפסיק לפעול בשבת ויש גורמים במשרד התחבורה שהיו שמחים לראות את זה קורה.
אין באמת "ססטוס-קוו". זו מלחמה בין דת לחופש.
כרגע הנתונים הם לטובת הדת מבחינת האנשים האיומים שיושבים במשרד התחבורה.
הדרך היחידה של החילונים לשנות משהו לטובתם הוא רעש ומאבק (כפי שכבר הצליח בעבר בכמה תחומים). כל זמן שהחילונים ישתקו, הדתיים ימשיכו לנגוס לטובת הדת.
זה ממש לא מעניין אותם שזה מתחת לאדמה. מבחינתם לא רק בני ברק צריכה להיסגר בשבת אלא גם תל אביב, אפילו שהם לא גרים בה.
 

Magma99

New member


אין באמת "ססטוס-קוו". זו מלחמה בין דת לחופש.
כרגע הנתונים הם לטובת הדת מבחינת האנשים האיומים שיושבים במשרד התחבורה.
הדרך היחידה של החילונים לשנות משהו לטובתם הוא רעש ומאבק (כפי שכבר הצליח בעבר בכמה תחומים). כל זמן שהחילונים ישתקו, הדתיים ימשיכו לנגוס לטובת הדת.
זה ממש לא מעניין אותם שזה מתחת לאדמה. מבחינתם לא רק בני ברק צריכה להיסגר בשבת אלא גם תל אביב, אפילו שהם לא גרים בה.

מאד מתסכל
 


לראש עיריית בני ברק (כל ראש עיריה) לא ישנה שהרק"ל תסע מתחת
לאדמה. חילול שבת זה חילול שבת גם מתחת לאדמה וגם התוואי הזה מתחת לאדמה נמצא בשטח השיפוט של בני ברק.
מבחינת החרדים בבני ברק אסור שתסע תחבורה ציבורית בשבת על האדמה, מתחתיה או מעליה.
אם נכנעים להם היום בקשר לקו 1, יהיה קשה מאוד לשנות את המצב כשיתחיל לפעול הקו האדום הרק"לי.
הם יפנו לשר התחבורה (מכל מפלגה שהיא), ויעשו משברים פוליטיים וקואליציוניים בטענה של שבירת הסטטוס-קוו וכלל לא יעניין אותם ששבירת הסטטוס-קוו נעשתה מספר שנים לפני כן בכיוון ההפוך בקשר לקו 1 המקדים לקו הרק"לי.
ולכן אסור לוותר להם בקשר לקו 1 וצריך להתייחס למאבק על קו 1 כמאבק ארוך טווח שישפיע עשרות שנים קדימה.
גם בקרית אתא הם נוגסים בסטטוס-קוו לכוון שלהם. קו 63 נסע בשבת. קו 2 של המטרונית לא.
את המגמה הזו חיבים לעצור במאבק התקפי שיהפוך את המגמה.
אחרת עוד נגיע למצב שגם קו 1 של המטרונית יפסיק לפעול בשבת ויש גורמים במשרד התחבורה שהיו שמחים לראות את זה קורה.
 

guyweiss

New member
החלטה בזויה וצבועה

כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת

הקו אשר היה אמור לפעול החל משעתיים לפני צאת השבת כמו קו 51 שהוא עומד להחליף, יפעל לבסוף רק מצאת השבת.
הסיבה לכך היא לא מוניות השרות כפי שהעלו כאן באחת ההשערות. הסיבה היא פנייתו של ראש עיריית בני ברק למשרד התחבורה בדרישה למנוע את ההפעלה, שכמובן נענתה מיד וללא כל התנגדות.
משמעות הדבר היא שכאשר יבוטל קו 51, יבוטל עמו גם השירות הניתן מזה שנים בקטע המדובר בין פתח תקוה לתל אביב לפני צאת השבת. הכי כבר יש הבטחה לראש עיריית בני ברק ולכו עכשיו תפרו אותה...
מי שנענה מיד לדרישה הוא אסי סוזנה, הממונה על תכנון התח"צ במחוז גוש דן. סוזנה הוא אולי האחראי העיקרי לעליבות ולחוסר היצירתיות של התח"צ בגוש דן לעומת מטרופולין חיפה וגם לכך שהקו לא פועל בלילות, "כי אין ביקוש"... אדם שכבר נכשל בתפקידו מבחינתי עם חוסר רצון מוחלט להביא את התח"צ בגוש דן למצב יעיל, כפי שנעשה בהצלחה בחיפה.
בכל אופן, לדעתי האישית דרוש פה מאבק כמו שהיה בזמנו בחולון. אין שום סיבה שעם ביטול קו 51 יבוטל כליל השירות לפני צאת השבת ושהוא לא יוחלף על ידי קו 1 גם בזמנים האלה.
החלטה בזויה וצבועה
 

orenhz

Member
מה זה משנה לראש עיריית ב"ב


כפייה דתית במחטף: קו 1 לא יפעל לפני צאת השבת

הקו אשר היה אמור לפעול החל משעתיים לפני צאת השבת כמו קו 51 שהוא עומד להחליף, יפעל לבסוף רק מצאת השבת.
הסיבה לכך היא לא מוניות השרות כפי שהעלו כאן באחת ההשערות. הסיבה היא פנייתו של ראש עיריית בני ברק למשרד התחבורה בדרישה למנוע את ההפעלה, שכמובן נענתה מיד וללא כל התנגדות.
משמעות הדבר היא שכאשר יבוטל קו 51, יבוטל עמו גם השירות הניתן מזה שנים בקטע המדובר בין פתח תקוה לתל אביב לפני צאת השבת. הכי כבר יש הבטחה לראש עיריית בני ברק ולכו עכשיו תפרו אותה...
מי שנענה מיד לדרישה הוא אסי סוזנה, הממונה על תכנון התח"צ במחוז גוש דן. סוזנה הוא אולי האחראי העיקרי לעליבות ולחוסר היצירתיות של התח"צ בגוש דן לעומת מטרופולין חיפה וגם לכך שהקו לא פועל בלילות, "כי אין ביקוש"... אדם שכבר נכשל בתפקידו מבחינתי עם חוסר רצון מוחלט להביא את התח"צ בגוש דן למצב יעיל, כפי שנעשה בהצלחה בחיפה.
בכל אופן, לדעתי האישית דרוש פה מאבק כמו שהיה בזמנו בחולון. אין שום סיבה שעם ביטול קו 51 יבוטל כליל השירות לפני צאת השבת ושהוא לא יוחלף על ידי קו 1 גם בזמנים האלה.
מה זה משנה לראש עיריית ב"ב

הרי כבר היום רח' ז'בוטינסקי סואן מאוד גם בשבתות ואף נוסעים בו קווי תח"צ לפני צאת השבת (שלא לדבר על מוניות שירות, שבסופו של דבר נקראות גם הן "תח"צ", שפועלות כל השבת). הרי קו 51 וקו 1 הינם קווים זהים לחלוטין
אז מה כ"כ כואב לו?!?
נראה לי שהוא פשוט חיפש הזדמנות להראות לתושבי עירו שהוא פועל למען שמירת השבת (שזה, סליחה על הביטוי, בולשיט! הרי עכשיו אותם נוסעים יקחו מוניות שירות מה שמצריך הרבה יותר נהגי מוניות שירות מאשר נהגי אוטובוס).
 

DRORIKO8

New member
אפשר לחשוב שמדובר ברחוב רבי עקיבא

מה זה משנה לראש עיריית ב"ב

הרי כבר היום רח' ז'בוטינסקי סואן מאוד גם בשבתות ואף נוסעים בו קווי תח"צ לפני צאת השבת (שלא לדבר על מוניות שירות, שבסופו של דבר נקראות גם הן "תח"צ", שפועלות כל השבת). הרי קו 51 וקו 1 הינם קווים זהים לחלוטין
אז מה כ"כ כואב לו?!?
נראה לי שהוא פשוט חיפש הזדמנות להראות לתושבי עירו שהוא פועל למען שמירת השבת (שזה, סליחה על הביטוי, בולשיט! הרי עכשיו אותם נוסעים יקחו מוניות שירות מה שמצריך הרבה יותר נהגי מוניות שירות מאשר נהגי אוטובוס).
אפשר לחשוב שמדובר ברחוב רבי עקיבא
ז'בוטינסקי זה בני ברק רק ברישומים
 

mister K

New member
נפלה לידו הזדמנות לכפייה דתית, אז למה לא?

מה זה משנה לראש עיריית ב"ב

הרי כבר היום רח' ז'בוטינסקי סואן מאוד גם בשבתות ואף נוסעים בו קווי תח"צ לפני צאת השבת (שלא לדבר על מוניות שירות, שבסופו של דבר נקראות גם הן "תח"צ", שפועלות כל השבת). הרי קו 51 וקו 1 הינם קווים זהים לחלוטין
אז מה כ"כ כואב לו?!?
נראה לי שהוא פשוט חיפש הזדמנות להראות לתושבי עירו שהוא פועל למען שמירת השבת (שזה, סליחה על הביטוי, בולשיט! הרי עכשיו אותם נוסעים יקחו מוניות שירות מה שמצריך הרבה יותר נהגי מוניות שירות מאשר נהגי אוטובוס).
נפלה לידו הזדמנות לכפייה דתית, אז למה לא?
בסופו של דבר זו שיטת מצליח.
החרדים לא באמת רוצים לשמור על סטטוס קוו כלשהו. הם רוצים מדינת הלכה בדיוק כמו שאני רוצה מדינה חופשית.
בגלל זה אני מסרב להכיר במושג סטטוס-קוו ובטח שהחילונים לא צריכים לשמור עליו.
הבעיה פה היא לא ראש עיריית בני ברק שמניעיו ברורים. הבעיה היא אסי סוזנה ומחוז המרכז במשרד התחבורה שהסכימו לכך ואפילו לא ניסו להתנגד.
 
אולי אסי סוזנה בעצמו נגד תחבורה ציבורית בשבת

נפלה לידו הזדמנות לכפייה דתית, אז למה לא?
בסופו של דבר זו שיטת מצליח.
החרדים לא באמת רוצים לשמור על סטטוס קוו כלשהו. הם רוצים מדינת הלכה בדיוק כמו שאני רוצה מדינה חופשית.
בגלל זה אני מסרב להכיר במושג סטטוס-קוו ובטח שהחילונים לא צריכים לשמור עליו.
הבעיה פה היא לא ראש עיריית בני ברק שמניעיו ברורים. הבעיה היא אסי סוזנה ומחוז המרכז במשרד התחבורה שהסכימו לכך ואפילו לא ניסו להתנגד.
אולי אסי סוזנה בעצמו נגד תחבורה ציבורית בשבת
ותומך בלב שלם בבקשה של ראש עיריית בני ברק.
למשל, גבי נבון (שהוא אדם דתי) שייצג את משרד התחבורה באותה פגישה, מתנגד לתחבורה ציבורית בשבת.
ולכן רק לחץ ציבורי התקפי מתמיד יוכל לשנות את דרכיה של הפקידות במשרד התחבורה.

אני מזכיר בקשר ליחס משרד התחבורה לתח"צ בשבתות וחגים גם את התנהלותו בקשר לקו 1 של המטרונית בראש השנה.
אפילו במבצר התחבורה הציבורית החופשית (אזור חיפה) משרד התחבורה הראה לאיזה כיוון הנטייה שלו.
האם ארגוני החילוניים וארגוני הנוסעים בתחבורה הציבורית הקימו קול זעקה משמעותי על אותה התנהלות?
האם יש מחאה משמעותית (מלבד כמה קולות מחאה מקומיים בקרית אתא) על אי הפעלת קו 2 של המטרונית בשבתות (למרות שבתחילה התכנון היה שכן יפעל בשבתות)?
במצב כזה אין פלא שראש עיריית בני ברק, ראש עיריית קרית אתא ומי שדעתם כדעותיהם מצליחים.
ראשי הערים הללו והפקידות של משרד התחבורה וגם שר התחבורה נמצאים באותו צד, כי זה נוח להם או אף תואם את עמדותיהם.
 

orchilit

New member
אסי סוזנה הוא גם דתי. זה לא מפתיע.

אולי אסי סוזנה בעצמו נגד תחבורה ציבורית בשבת
ותומך בלב שלם בבקשה של ראש עיריית בני ברק.
למשל, גבי נבון (שהוא אדם דתי) שייצג את משרד התחבורה באותה פגישה, מתנגד לתחבורה ציבורית בשבת.
ולכן רק לחץ ציבורי התקפי מתמיד יוכל לשנות את דרכיה של הפקידות במשרד התחבורה.

אני מזכיר בקשר ליחס משרד התחבורה לתח"צ בשבתות וחגים גם את התנהלותו בקשר לקו 1 של המטרונית בראש השנה.
אפילו במבצר התחבורה הציבורית החופשית (אזור חיפה) משרד התחבורה הראה לאיזה כיוון הנטייה שלו.
האם ארגוני החילוניים וארגוני הנוסעים בתחבורה הציבורית הקימו קול זעקה משמעותי על אותה התנהלות?
האם יש מחאה משמעותית (מלבד כמה קולות מחאה מקומיים בקרית אתא) על אי הפעלת קו 2 של המטרונית בשבתות (למרות שבתחילה התכנון היה שכן יפעל בשבתות)?
במצב כזה אין פלא שראש עיריית בני ברק, ראש עיריית קרית אתא ומי שדעתם כדעותיהם מצליחים.
ראשי הערים הללו והפקידות של משרד התחבורה וגם שר התחבורה נמצאים באותו צד, כי זה נוח להם או אף תואם את עמדותיהם.
אסי סוזנה הוא גם דתי. זה לא מפתיע.
 

mister K

New member
כפי שאמרתי, פשוט נרדמנו בשמירה.

אולי אסי סוזנה בעצמו נגד תחבורה ציבורית בשבת
ותומך בלב שלם בבקשה של ראש עיריית בני ברק.
למשל, גבי נבון (שהוא אדם דתי) שייצג את משרד התחבורה באותה פגישה, מתנגד לתחבורה ציבורית בשבת.
ולכן רק לחץ ציבורי התקפי מתמיד יוכל לשנות את דרכיה של הפקידות במשרד התחבורה.

אני מזכיר בקשר ליחס משרד התחבורה לתח"צ בשבתות וחגים גם את התנהלותו בקשר לקו 1 של המטרונית בראש השנה.
אפילו במבצר התחבורה הציבורית החופשית (אזור חיפה) משרד התחבורה הראה לאיזה כיוון הנטייה שלו.
האם ארגוני החילוניים וארגוני הנוסעים בתחבורה הציבורית הקימו קול זעקה משמעותי על אותה התנהלות?
האם יש מחאה משמעותית (מלבד כמה קולות מחאה מקומיים בקרית אתא) על אי הפעלת קו 2 של המטרונית בשבתות (למרות שבתחילה התכנון היה שכן יפעל בשבתות)?
במצב כזה אין פלא שראש עיריית בני ברק, ראש עיריית קרית אתא ומי שדעתם כדעותיהם מצליחים.
ראשי הערים הללו והפקידות של משרד התחבורה וגם שר התחבורה נמצאים באותו צד, כי זה נוח להם או אף תואם את עמדותיהם.
כפי שאמרתי, פשוט נרדמנו בשמירה.
אם פקידים במשרד התחבורה מקבלים החלטות כאלו במחטף בהשפעת הכיפה שיש להם על הראש, אז צריך להיכנס בהם אישית ושכולם ידעו שכך הם פועלים. גם בתל אביב החילונית.
חוץ מזה שגם ללא העובדה הזאת, האנשים המדוברים כושלים בתפקידם בכל הנוגע לתכנון התח"צ בגוש דן.
 

DRORIKO8

New member
יש דבר כזה בכלל "אירגוני חילונים"?

אולי אסי סוזנה בעצמו נגד תחבורה ציבורית בשבת
ותומך בלב שלם בבקשה של ראש עיריית בני ברק.
למשל, גבי נבון (שהוא אדם דתי) שייצג את משרד התחבורה באותה פגישה, מתנגד לתחבורה ציבורית בשבת.
ולכן רק לחץ ציבורי התקפי מתמיד יוכל לשנות את דרכיה של הפקידות במשרד התחבורה.

אני מזכיר בקשר ליחס משרד התחבורה לתח"צ בשבתות וחגים גם את התנהלותו בקשר לקו 1 של המטרונית בראש השנה.
אפילו במבצר התחבורה הציבורית החופשית (אזור חיפה) משרד התחבורה הראה לאיזה כיוון הנטייה שלו.
האם ארגוני החילוניים וארגוני הנוסעים בתחבורה הציבורית הקימו קול זעקה משמעותי על אותה התנהלות?
האם יש מחאה משמעותית (מלבד כמה קולות מחאה מקומיים בקרית אתא) על אי הפעלת קו 2 של המטרונית בשבתות (למרות שבתחילה התכנון היה שכן יפעל בשבתות)?
במצב כזה אין פלא שראש עיריית בני ברק, ראש עיריית קרית אתא ומי שדעתם כדעותיהם מצליחים.
ראשי הערים הללו והפקידות של משרד התחבורה וגם שר התחבורה נמצאים באותו צד, כי זה נוח להם או אף תואם את עמדותיהם.
יש דבר כזה בכלל "אירגוני חילונים"?
אני חושב שעצם זה שלא שמעתי עליהם מראה על המשקל הסגולי שלהם בציבור. בעצם יש איזה משהו עם שחר אילן,אבל מדובר באירגון שולי למדי.

אה כן ויש איזה מפלגה עם 19 מנדטים שטוענת שהיא מייצגת את הציבור החילוני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה