כפיות טובה

Kingeh

New member
כפיות טובה

מדהים איזה אנשים יש במשחק... זה פשוט מדהים כל פעם מחדש. לפני כשבועיים במהלך ריצה אקראית לנאקס 10 הכרנו בחור קצת נוב שהיה נחמד מאוד ואחרי דיבור איתו החלטנו לתת לו הזדמנות להצטרף אלינו לגילדה. הבחור הצטרף עם הלוחם שלו, לובש ירוקים ורק עלה לרמה 80 והוא בקושי יודע חצי דבר על המשחק. ברגע שהוא נכנס הסברתי לו בתור לוחם וגם בתור מי שבדרך כלל מנהיג את הריידים מה הוא צריך לעשות והבחור עשה כל מה שנאמר לו. התחיל להשקיע כסף בציוד.. קנה את Greatness ישר, קנה קסדה BOE מUlduar התחיל לעשות הירואיקים ולצייד את עצמו. הלכנו לריצה של אלטים בנאקס, חבורה של החברים מהגילדה לקחה אותנו והבחור החדש קיבל 14 חפצים סגולים בריצה הזו. הגילדה שלנו מספקת אינצ'נטים ואבנים למי שנמצא בה וכיוון שהבחור באמת היה, השקיע, הופיע בזמן לריידים, הביא איתו את השיקויים שלו וכל זה, הוא גם זכה ליחס דומה וקיבל אינצ'נטים וכן הלאה. אבל מה... עקב הקיצוצים בתקציב מלאי החומרים שלנו בגילדה הלך וקטן והחלטנו שאנחנו צריכים לשנות קצת מדיניות אם אנחנו רוצים לשמר על חלק מהדברים. החלטנו לגבות מכל חבר בגילדה 200 זהב בחודש עבור הגילד בנק. הזהב הזה קונה Enchants... כל סוג בלי הגבלה, Gems כל מה שאנחנו יכולים להכין, Repairs על חשבון הבנק אם אנחנו בריצה של גילדה בלבד, אוכל לרייד בקיצור.. בשביל 200 זהב לחודש זו עסקת המאה. היום הכנסתי לגילד אינפו את רשימת החוקים החדשים ותהליך הגביה... הבחור שלח לי הודעה שהוא אומר שאולי כדאי שהוא יעזוב כיוון ש200 זהב בחודש זה הרבה כסף בשבילו. שאלתי אותו איך הוא יכול להגיד ש200 זהב זה הרבה כסף בהתחשב בעובדה שכל דיילי מכניס 13 זהב... אם הרי עושים דיילי אחד ביום מרוויחים יותר מ200 זהב בחודש. הבחור אמר שהוא לא רוצה "לחרוש" דייליז.. אז שאלתי אותו הכיצד הוא בזבז באיזור ה17 אלף זהב על חפצים ורודים שאפשר לקנות, טיסה מהירה וכן הלאה כל זה בשבועיים.. אז הוא ענה שיש לו חברים טובים ושהרוב לא היה כסף שלו וכן הלאה. נתן ערימה שלמה של תירוצים ואמר שזה לא נראה לו עניין התשלום. אז שאלתי אותו האם לדעתו לא צריך לשלם לגילד בנק בכלל והוא ענה שלא כי הוא דואג להכניס חפצים ירוקים וכן הלאה ולמלא את הגילד בנק בחומרים. מה שהיה יכול להיות נחמד, רק שאני יודע שהוא דחף חפצים ירוקים של רמות 20-40 לגילד בנק.. וזה לא ממש עוזר. אחרי כל זה אמרנו לו יפה תודה ושלום ובעטנו אותו מחוץ למעגל. כזו פרזיטיות לא ראיתי כבר הרבה זמן. הבן אדם קיבל מאיתנו ציוד, הישגים, כל מה שהיה צריך ובתמורה הוא היה צריך לעשות רק דיילי אחד ביום... זה פשוט מרגיז אותי. אני הולך למשוך בכל חוט שיש לי וכל קשר שיש לי בשרת הזה לדאוג שהוא לא יכנס לשום גילדה נורמלית ושיעשה את נאקס 10 עד סוף חייו...
 

Shaye87

New member
חוצפה/בושה

זה משחק כן, אבל זה רק מראה על האופי האמיתי של הבן אדם - הוא צריך לחיות עם זה בסופו של דבר, מסכן.
 

בלו2

New member
וואו ../images/Emo2.gif

לא הייתי מאמין שדבר כזה יקרה, הרי בכל זאת אם הוא רואה שהגילדה מתפקדת טוב והיא רצינית, למה שבכלל ירצה לעזוב? זה לא שהוא קמצן, הוא קנה נובלס... בעיה שלו, תכל'ס.
 

JaneLame

New member
האמת היא שהיססתי

לא הייתי בטוחה איזה צד לקחת, וברור לי שיש שחקנים עניים שלא רוצים לעשות דייליז וכו'. בקהילה של הרולפליירז רואים אנשים ברמה 70 עם ירוקים שלא טורחים לקדם את המקצועות שלהם וכו', ואין להם כסף. אבל מי שקנה פריט שעולה לפחות 5000 גולד, כנראה שהוא לא בדיוק עני מרוד. 200 גולד זה ממש לא כסף. הוא לא נשמע לי כמו טיפוס אמין. עם זאת, קח בחשבון שכלל ה-200 גולד הזה עשוי להרחיק מצטרפים חדשים בקלות. מי שלא מכיר אתכם מספיק (ואם לא הורדתם את יוג סארון בפעם הראשונה בשרת או שהגעתם ל-2400 רייטינג בארינה, סביר להניח שלא) יחשוד מאוד לגבי התשלום. זה עשוי להיראות כמו איזה נסיון לחלוב כסף מאנשים ולברוח, והיו דברים מעולם. גם אדם שהכרתי ושיחקתי איתו במשך שנה שלמה רוקן את הבנק הקהילתי פעם וברח לשרת אחר עם 18 אלף גולד. עדיף שתקבע חוקים אחרים למימון הפעילות שלכם. לדוגמה, הקבוצה הנוכחית שלי לא מרשה לעשות לוטינג לבוסים וטראש או קטיפת פרחים/כריית מחצבים בתוך מבוכים לצורך איסוף אישי. הכל כולל הכל נאסף על-ידי שחקן אחראי שמונה לכך מראש, והוא מוכר את מה שאפשר ב-AH וזורק לוונדור את הזבל האפור. עם הכסף הזה מממנים שירותים ציבוריים לחברי הקהילה, ואף אחד לא מרגיש כמו קוזאק נגזל.
 

Fanty S

New member
זה עובד לפי דרגות

זה לא שמישהו נכנס ולוקחים לו על זה כסף, וזה לא שהוא עולה דרגה אחת ומשלם 200 בחודש. זה עובד בהדרגה. אם הוא שם לב שאנחנו לא אמינים ושהוא לא מקבל את מה שמגיע לו הוא מוזמן לעזוב, ואם הוא יטרח לקרוא על עניין הדרגות הוא גם יבין את זה. אין פה שום דרך לגנוב לאנשים המון כסף ולברוח, וגם אם נניח שנקח להמון המון אנשים 200 זהב ונברח, כל אחד מהם יפסיד רק 200 זהב, ככה שגם אם זה היה נכון הטראומה לא הייתה קשה מנשוא. בנוסף, לוט אפור\ירוק\כחול\סגול של טראש בריידים ואיזה פרח שגדל בפינה של אולדואר לא יממן לחזרזיר המחמד שלי את חשבונות התיקון שלו, אז שלא נתחיל לדבר על אינצ'נטים ואבנים לחברי גילדה.
 

Fanty S

New member
אויש, אתה לחלוטין אידיוט.

מספיק שתעשה דיילי אחד ביום במשך חודש והשגת יותר מ200 גולד. אף אחד לא עושה פחות מ20 דייליז בחודש, אין מצב שבעולם. הבחור רמה 80, לא 42, והוא קיבל אפיקס, אבנים ואינצ'נטים מהגילדה הזו ששווים יותר מעשרת אלפים זהב, והוא לא יכול להכניס 200 זהב בחודש כדי שנוכל להמשיך לתת אינצ'נטים ואבנים לכולם? נראה אותו ממשיך לשים אינצ'נטים ששווים 500 זהב כל אחד אם אין לו 200 לדחוף בחודש לבנק. אני בטוחה שיכאב לו הרבה יותר לשלם לאדם זר במקום לתת קצת כסף לחברים שמתחזקים לו את הציוד.
 

lomevinclum

New member
נו באמת...

לא קצת ניסחפנו ? ! זה שהוא עוזב גילדה רצינית ומשקיעה בגלל 200 זהב בחודש זה באמת אידיוטי, אבל מכאן ועד לעשות לו שם רע בשרת זה כבר קצת ילדותי ! "אני כואס ! אני לא רוצה שאף אחד ישחק איתו יותר ! מממ... :( " בחייך הוצאת אותו מהגילדה, תאחל לו בהצלחה ותשכח ממנו. מה קרה ? הוא לקח לך קצת חומרים ואבנים ? אנשים זה רק משחק !! תירגעו.
 

Fanty S

New member
מתי אמרתי שאני אוציא לו שם רע?

הוא לא השחקן הכי טוב ברשת, את המוניטין הלא היסטרי שלו הוא מפיץ לבד בעזרת DPS וגיבוב שטויות. מי שיקח אותו בגלל האצ'יבמנטס שהשגנו לו יראה אחרי זמן מה שהוא לא שחקן טוב, ושהוא עלוקה שיודע רק לקחת. אני שמחה שהוא לא בגילדה יותר, אני לא חיבבתי אותו כל כך אף פעם.
 

Lion_Heart

Well-known member
um

"אני הולך למשוך בכל חוט שיש לי וכל קשר שיש לי בשרת הזה לדאוג שהוא לא יכנס לשום גילדה נורמלית ושיעשה את נאקס 10 עד סוף חייו..." זה מה שאמרת...שאתה הולך לנסות למנוע ממנו כניסה לגילדות ע"יי שימוש בקשריך בשרת ולדאוג שהמשחק שלו יוגבל...זה תגובה חריפה מדי(על פי הפוסט הזה...לא יודע מה קרה מעבר לזה) זה רק משחק...למה? הוא הרג משהו?... קצת להירגע(כן,כן אתה רגוע,הבנו)
 

Fanty S

New member
אני לא פתחתי את השרשור הזה,

לא אני אמרתי את הדברים האלה. פאנטי וקינגה הם שני אנשים שונים. אני כתבתי מהניק שלו שתי הודעות אבל אנחנו לא אותו אדם. רק התעצלתי להחליף כינוי במחשב שלו ואמרתי שזו אני כשכתבתי את ההודעות ההן.
 

Lion_Heart

Well-known member
אה

אז אני מתנצל ומפנה את מה שכתבתי לזה שפתח את השרשור
 

Kingeh

New member
מה את רוצה פאנטי..

השמות שלנו דיי דומים.. בשניהם יש N!! שניהם באנגלית!!
 

Kingeh

New member
יש מעט מאוד דברים שאני לא מוכן לסבול

אחד מהם זה כפיות טובה. בן אדם שנכנס לגילדה ומבקש טובות מכולם והוא ביקש כל היום שנעזור לו שם ונעשה לו פה.... ואם הוא היה צריך משהו הוא ידע יפה מאוד לשלוח לי לחישות 100 פעמים עד שהוא קיבל אותו. לקחנו אותו תחת חסותינו, עזרנו לו מתוך רצון טוב... לקבל מאפס כזה שלא יודע לשחק Attitude אחרי שגידלת אותו... זה משהו שאני לא מוכן לקבל. וכן, אני אספר לאנשים שאני מכיר עליו ואעביר הלאה את העובדה שהוא בהעדר מילה טובה יותר Leecher.
 

Lion_Heart

Well-known member
אני חייב לאמר

שאני מבין את הכעס שלך לגביו... את תגובת ה"מאפיה-לעולם לא תעבוד בעיר הזאת יותר" שלך...מצטער...לא מבין ולא מצדד בה...מצטער
 

sandbird4

New member
אתה מודה שצריך לשחק 24 שעות ביממה בשביל זה

ואם לא בא לו להתחייב לשחק 24 שעות רק בגלל שגילדת המכורים חושבת שכולם משחקים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע? כנראה סתם לא בא לו להתחייב.
 

Fanty S

New member
24 שעות ביממה בשביל דיילי אחד?

אתה בטוח שאתה מבין מה המושג "דיילי" אומר?
 

Shaye87

New member
מה השטויות האלה?

לא בא לו להתחייב אבל הוא ידע לבוא ולקבל את כל ההטבות האלה, ושמבקשים ממנו משהו בתמורה הוא בורח - פשוט בושה, לא קשור לכלום - לא סובל אנשים כאלו.
 

Shaye87

New member
ומה זה 200 G נו באמת?

אני כרגע רמה 56 ועושה את הסכום הזה ביומיים שלושה אז ברמה 80... די עם התירוצים :)
 

Kingeh

New member
אני אסביר את העניין

ברמה 80 כל קווסט נותן בערך 13 וחצי זהב בתור פרס. איך אפשר לשחק חודש שלם בלי לעשות 20 קווסטים.. אני לא מבין את זה.
 
למעלה