כפות רגליים יבשות

JOSEPHINE 2

New member
כפות רגליים יבשות../images/Emo10.gif

שלום לחברי הפורום ו
לאשת הוניל המקסימה שמהיידע שלך אני נהנית כל הזמן בפורום יופי וטיפוח אישי.. אני סובלת מכפות רגליים יבשות ומתקלפות, עם הרבה עור קשה והנורא מכל הוא שהעור הקשה בסוליות הופך לגוון צהוב וזה מחריד. אני מקפידה על פדיקור קבוע, ניסיתי המון קרמים לרגליים וכלום לא עוזר לי, וזה כל כך לא אסטתי.. ובנוסף לכל מסביב לכף הרגל, ישנה תמיד אדמומיות, וזה לא פטרייה או משהו בסגנון (רופא עור בדק), העור מסביב לכף הרגל תמיד אדום. יש פתרון לזה? מיליון תודות לעונים !
 
רגליים יבשות...

יש לי פתרון פלא בשבילך:) ראשית - קני אבן לרגל עדיף שתהיה אבן ספוגית אם אין אז גם אבן רגילה יכולה להיות טובה. מגבת מלח גס קערה גדולה לרגליים מים חמים ואת השמנים הבאים: שמן קלנדולה שמן אבוקדו שמן אתרי בנזואין. את המים את שופכת בקערה שמה את הרגליים להתרכך.. ואז את מתחילה לשפשפף במרץ את העור הקשה שבסוליה ובכל מקום שיש בו עור יבש. אחכ את לוקחת את המלח ומשפשפת את הרגליים שוב.. עד שאת מרגישה שזהו הרגל נקייה ומצוחצחת . שוב טובלת במים החמים את הרגליים.. נחה קצת.. מנגבת את הרגליים ובתוך בקבוק או קערה שהכנת מראש את שמה כף שמן אבוקדו +כף שמן קלנדולה + 2 טיפות בנזואין. ומורחת על הרגליים בנדיבות. צריך להקפיד על כך שבוע לפחות . :)
 

JOSEPHINE 2

New member
../images/Emo24.gif ../images/Emo51.gif רבה../images/Emo70.gif!../images/Emo70.gif

אבל מספר שאלות: 1. מה זה אבן "ספוגית"? זו אבן לרגליים רגילה או שהיא שונה מהרגילות המרובעות של הפארמים? 2.מה זה שמן אתרי בנזואין? ומהיכן לרכוש? 3. את השפשוף במלח לבצע עם האבן? 4. ממה נגרמת ה"צהבת" הזו של מתחת כפות הרגליים? והאם זה יפתור את זה או שזה טיפול ליובש נטו? 5. שבוע= כל יום במשך שבוע? והמון תודה לך על התשובה המושקעת והמפורטת
ובכלל, את משקיעה בכל תשובה שאת נותנת,
 
תשובות.

אבן ספוגית זו אבן רגילה שיש בה מן חורים כאלה .(בצבע אפור) אבל גם אבן רגילה שיש בפארמים יעילה לאותה מטרה. שמן אתרי בנזואין זהו בעצם שרף של העץ (מופק מטפטוף העצים כשהקליפה נחתכת.) מעולה לגירויים וגירודים לעור סדוק ויבש. קונים בפארמים, בבית מרקחת או בבית טבע. אני לא יודעת ממה נגרמת הצהבת הזו מתחת לכפות רגליים אני יכולה לנחש שזה משני סיבות - 1. שאת מעשנת, 2 . שהנעליים שלך סגורות ואין לרגל אפשרות לנשום. אם זה לא מזה אז אני באמת לא יודעת - לא ראיתי את הרגל ולכן אני לא יכולה לאבחן אותה. ואני מאמינה שזה יפתור לך גם את הבעיה הזו. אבל תכלס זה בעיה ליובש נטו. אם מקור הבעיה היא היובש אז שניהם ייעלמו. וכן כל יום במשך שבוע . תפנקי את עצמך קצת:) ו.. בכיף:)
 
../images/Emo45.gif ועוד...

ערב -טוב, אני מציעה שבוע לעשות מה שאשה של ווניל אומרת, אך כל התופעות שתארת או רובן יחזרו , מאחר ובדרך כלל זה שייך לאישיות שלך או למצבך הפיזיולוגי, צהבת בכף רגל יכולה לנבוע לא רק מעישון ,( רגליים סגורות? ) אלא גם מעודף רעלים בגוף , בקיצור אם פדיקור לא עוזר לך והכל חוזר , שמנים רק יענגו לך את המקומות שממילא לא בעיתיים , בקיצור אני ממליצה ללכת לרפלקסולוג בכיר באזור מגורייך , לעשות לך אבחון לבעיות פיזיות , רגשיות או שקשורות לכבד ורעלים בגוף . בריאות שלמה , אריאלה באהבה
 

JOSEPHINE 2

New member
אריאלה, תודה לך../images/Emo13.gif על ההסבר

אבל אני לא מתכוונת שישנה ממש צהבת של כף הרגל אלא שבעקבים היכן שהעור קשה ומצטבר עד לפדיקור, שם מרוכז הצהוב. אומנם לאחר הפדיקור הוא מתעדן אבל עדיין צהוב. ואני לא עם נעללים סגורות ודואגת לאוורר תמיד ושומרת על רמת נקיון מירבית. ורעלים, למה הכוונה? כי התזונה שלי לקויה ביותר אני בקושי אוכלת ומעשנת המון אולי לזה התכוונת? אודה לך אם תפרטי..
 

JOSEPHINE 2

New member
המון המון |תודה לך../images/Emo13.gif

ואני מעשנת..אבל אני לא סובלת מצהבת בציפורניים או במקום אחר. אז כנראה שזה התבטא בכפות הרגליים? אבל לא לכל המעשנים זה קורה..
 
כמה הבהרות..

כיוון שקשה לאבחן אותך דרך האינטרנט שוב אני אומרת שאלו רק השערות. וכן העישון המאסיבי יכול לגרום למקום כמו כפות הרגליים להצהיב, ללא קשר לציפורני הידיים שלך, ייתכן וציפורני הידיים הם השלב הבא. ובכלל יש תורה שלמה ברפלקסולוגיה לאיזה תופעות יש לך ואיפה זה ממוקם בעיקר. אני ממליצה לך לנסות להפחית בכמות הסיגריות ביום ולהתחיל לאכול מאוזן. וכפי שאריאלה ציינה צריך טיפול יותר עמוק . הטיפול שאני נתתי יעביר לך את היובש ברגליים אבל כיוון שהסימפטום הוא עמוק יותר ייתכן וזה יחזור , לכן עדיף לטפל אצל רפלקסולוג בשילוב עם נטרופת מומחה.
 
לאמא שלי יש בעיה דומה אבל יש ../images/Emo26.gif

פטריות בכף הרגל והעור שם ממש עבה וקשה וצהבהב. שום משחה מהרופא עור לא עוזרת. יש משהו טבעי שיוכל לעזור לה? תודה רבה
 
פטריה ברגליים

אני צריכה קצת פרטים. יש לאמא לחץ דם גבוה או נמוך? כשהיא דורכת על הרגליים כואב לה? האם היא מתקלחת במקלחות משותפות/ציבוריות? אם כן, האם מקפידה לנעול נעלי גומי? האם היא מקפידה להתנגב במגבת אחת ? האם היא רגישה למוצרים מסוימים? האם קיימת אצלה אלרגיה? האם היא נועלת נעליים סגורות במשך רוב היום? או שמקפידה לאוורר את הרגליים ? האם יש ריח רע מכפות הרגליים?
 
למעלה