כסיסת ציפרניים..

כסיסת ציפרניים..../images/Emo2.gif

בספר של לואיז ל. היי "רפא את גופך" היא מונה רשימת מחלות אינסופית וכן תופעות שונות ואת הסיבות הנפשיות להן. היא טוענת שכל מחלה או תופעה כגון כסיסת ציפרניים, באה מהנפש ולדעתה כסיסת ציפרניים מעידה על תסכול וכרסום האני וכן מרד כנגד ההורה. ודרך אגב, בעלי הוא מזל דגים והוא לא כוסס ציפרניים ולא כסס מעולם.
 
ובכן..

מן הסתם יש צדק בדבריה, לפחות באופן חלקי. ולגבי המזלות עצמם-לא חושב שזה קשור בכלל, האמת, אלא לדיאלוג הבינכוכבי בתוך המפה דווקא.
 

Supermans girl

New member
טוב קלטתי את הנקודה!

ואני עדיין סבורה שיש קשר! 15 אנשים ממזל דגים שכן עושים את זה שפגשתי- זה יותר מסתם צירוף מקרים. שלושת הדגים האחרים שאני מכירה שלא- מכורים לסיגריות. איש באמונתו יחיה.
 
חמישים דגים מתים על גלידה וניל

200 מגרדים את הראש כשהם נבוכים, וחמש מאות אחרים צועקים גול כשבית'ר ירושלים מבקיעה. רבאק, שלושה דגים מכורים לסיגריות ו15 כוססים... איזה אמונה ואיזה עמאיאית? אם היית מכירה 50 קשתים שמעשנים בלי פילטר? ארבעים דליים שאומרים אויש אחרי פסוקו של יום? איש באמונתו יחיה...
ומה האמונה? שאם אני מכירה שלושה דגים בניתי מודל ואני צודקת? שום קשר לאסטרולוגיה מכל סוג. להיפך.
 
נראה לי

שהדבר הכי קבוע שהכרתי זה תגובות של בנות טלה כשלא מסכימים איתן. הרבה יותר מדגים כוססים, זה בטוח...
 

o®eL

New member
יאיר, תציל אותי...

סאטרון נחת עלי במזל תאומים בתחילת 2001. קוויתי,שברגע שיצא ממנו אתחיל לנשום לרווחה, הוא אכן יצא משם והתישב לי על האופק בסרטן,שם נמצאים ונוס,יופיטר,ואורנוס אני חושדת שהוא עושה בהם שמות. יאיר היקר, האם אני אשתגע בגללו? האם כל המהפך בחיי הוא בגלל סאטורן המאיים? האם אני צריכה לסבול בגללו עוד שנתיים? ספר לי כמה הוא טוב,וכמה אני טועה.מה הוא עושה לחיי? זרוק לי גלגל הצלה........ תודה
 

o®eL

New member
שכחתי לציין....

אני בת מזל תאומים עם אופק בסרטן
 
מזל תאומים חביבה...

גם אני בת למזל תאומים המהולל
(מ'כפת לכם?!) וונוס יושבת אצלי בסרטן, כשסטורן מבקר אותה בימים אלה, אלא שייתכן מאד וכמוני, את חווה את פלוטו במאה שמונים מעלות לשמש שלך, הוא כרגע בקשת ואז כל שנותר לי לומר לך,
"ברוכה הבאה למועדון"
 

עדי444

New member
לכל התאומים, ושאר מועדון שבתאי

גם אני תאומה. וסטורן לא הולך הרי להעלם לגמרי מהמפה (we should be so lucky..), ואחרי שהוא יסיים עם סרטו הוא יעבור לאריה ואז לבתולה ו...הבנתם את הפרינציפ. אז עכשיו הוא משפיע על התאומים בתחום הכסף, אז זה הזמן לעבוד קשה, כדי שבשלב הבא (באריה) לפחות בעיות הכסף לא יפריעו, או יפריעו פחות. סה"כ, התקופה של שבתאי בתאומים - שהייתה זוועתית ללא ספק - לימדה אותי לקחת פחות קצורי דרך (שיעור חשוב לתאומים, שעלה לי בהרבה בריאות). אפשר מצד שני להתנחם בעובדה שיופיטר גם זז, וזז מהר מסטורן, וגם עוזר לנו קצת עכשיו כשהוא בבתולה. לסיכום - הכל טוף.
 
יש הרבה סרטנים בפורום, כולל אופק

בסרטן אחד ספציפי, שישמחו לנדב לך אינפורמציה. מה המשותף לכולם? סטורן מכריח אותם להתעמת עם היומיום ועם המציאות בצורה פרקטית, לא להתפלסף עליה או לבטא אותה בצורה מילולית, אלא ליצור ממנה עובדות, ולהשען עליהן. נכון, זה לא קל, בעיקר כי האופק בסרטן כל כך רגשי, אבל אם תזיזי קצת הצידה את המסך הרגשי הזה, תוכלי לראות דברים כהווייתם. כשתגמר התקופה הזו, ותראי כמה הספקת לעשות, יתכן שאפילו תודי לו, לסבא הסטורני הזה..
 

Supermans girl

New member
טרנזיטים של שבתאי

מסמלים את הדרך שהאדם רואה ומנסה את העולם, בדרך שהוא בונה אותו. החלק בך שנבחן ומתנסה כעת הוא העניינים של בית 1. בנוסף, אבא שלך או מישהו מבוגר יותר יכול להתגלות כאלמנט חשוב באותו תהליך של "התפתחות" בלתי נמנעת. בעקרון זה זמן טוב לעצב את ההלאה שלך, לתכנן תוכניות ולקבוע מטרות ארוכות-תווך. שבתאי בבית 1 מסמל גם זמן של דאגות והרהורים, בו את עשוייה לאמץ לעצמך מעין התנהגות רצינית יותר מהרגיל
.. זכרי, שבתאי בבית הראשון מוביל לכך למשוואה הבאה: את = שבתאי. לא שזה כזה מעודד, אבל ככה זה- לטוב או לרע. את- זה מה שתבני לעצמך. ובעוד שהשמש בתאומים רוצה לקפוץ ולהשתולל ולפלוט הערות ילדותיות- שבתאי (את, בעצם) יושב על כתף שמאל תולש שערות בייאוש, כועס באיפוק (שבתאי, אחרי הכל), ומעביר יד עייפה על הפנים בכל פעם שהעזת לעשות משהו ילדותי מדי. יש כאן סוג של קונפליקט פנימי, במיוחד כאשר השמש מנוגדת בכזו צורה דומיננטית לשבתאי, ולמה שהוא מייצג. אגב, פעם קראתי על מישהי שנולדה לה בת בסביבות הזמן ששבתאי עלה לה על האופק, וההתחייבות וההתמסרות שלה בעצם התבטאו בטיפול באותה תינוקת. את רואה- לאו דווקא דברים רעים. בנוסף, שבתאי במקרה זה הוא שליט בית 7- מה שבהחלט יכול לסמל דברים טובים- נושאים שקשורים במערכות יחסים וזוגיות אשר עולים על הפרק (סליחה, על האופק
).. יאללה ביי..
 

Supermans girl

New member
אממ.. דווקא מוזר לשמוע את זה ממך..

מדוע האנטיגוניזם הזה לגבי הכללות? הרי לכל אדם שחולק עם מישהו אחר אותו אלמנט במפה (הדוגמא הקלאסית- שמש באותו מזל) יש משהו משותף עם אותו אדם, הלא כן? אז למה אתה מבטל את מה שאמרתי בצורה כל כך מזלזלת?
 
??

אם תקראי היטב את ההודעות של שנינו, תווכחי לדעת שהזלזול בדעות של אחרים נמצא דווקא אצלך, ולא אצלי. ומעבר לזה, לנושא: אין שום בעייה להכליל הכל, אבל יש בעייה למצוא לזה מכנה אסטרולוגי כלשהו. למצוא כמה אנשים שעושים משהו כזה או אחר ולהכליל את זה במזל השמש - דווקא לך זה לא מתאים לעשות הכללה גסה כזו על סמך מספר אפסי של אנשים.
 

Supermans girl

New member
לא זלזלתי באף דעה אחרת.

אבל אם לזלזל זה לעמוד על הדעה שלך- אז באמת זלזלתי. ולא הכללתי את התופעה הזו במזל השמש, התכוונתי למפה עם דגש על דגים. זה יכול להיות גם ירח, או נפטון דומיננטי. אבל אולי הרעיון הזה לא היה מפותח מספיק בשביל להציג אותו פה. סליחה מקרב לב.
 
למעלה