כנראה שגם החיים שלי מתפרקים...

מיקולט77

New member
כנראה שגם החיים שלי מתפרקים...

שלום, אני ובעלי נשואים מזה כחמש שנים + ילד בן שנה וחצי. שנה לאחר החתונה נסענו לכמה שנים בחול וחזרנו באוגוסט. קצת לפני כן, בעלי דיבר איתי ואמר לי שהיחסים האינטימיים בינינו לא מספקים אותו ושאנחנו חייבם ללכת לייעוץ כשנחזור ארצה. בהתחלה קצת הייתי בהלם ולא כ"כ הסכמתי לשמוע ואחרי כן הבנתי שיש הרבה בדבריו ושאני מוכנה לשמוע ונעבוד על זה ביחד. הרגשתי שהמצב קצת השתפר אבל הוא המשיך להתרחק. אולם לא היה מוכן לשמוע על פרידה ורצה שנעבוד על זה. עכשיו, כחודש וחצי אחרי החזרה, הוא פתאום שינה את דעתו מקצה לקצה וטוען שגם אם נלך ליעוץ זה כבר לא יעזור ושהוא נשאר איתי עכשיו רק בגלל הספק שאולי יש עוד משהו בינינו. חשוב לי לציין שאנחנו כרגע גרים אצל ההורים כי אנחנו משפצים דירה שקנינו ושנינו לא עובדים כרגע ודי מחפשים את עצמנו. בשיחות המעטות שיש בינינו (הוא כמעט ולא מדבר איתי) הוא מצד אחד אומר שהוא עוד אוהב אותי ושאנחנו קשורים זה לזו ומצד שני שאין לו סבלנות לחכות שהדברים ישתנו. מחר אנחנו הולכים לפגישת יעוץ ראשונה שגם אליה הוא בהתחלה רצה שנלך ביחד, אחכ הוא אמר שילך לבד ועכשיו שוב רוצה שנלך ביחד. אין לי מושג כבר מה קורה. אני ממש אובדת עצות. ברור לי שאני מאוד אוהבת אותו ומאוד רוצה לעבוד על היחסים בינינו אבל מרגישה שאין לי תגובה מהצד השני. אני אשמח לשמוע אם יש למישהו עצה. תודה.
 

seeyou

New member
היחסים האינטימיים לא מספקים אותו

זאת הצהרה כללית אם לוקחים בחשבון שאת טוענת " מאוד אוהבת אותו ומאוד רוצה לעבוד על היחסים בינינו ..." וגם "הוא מצד אחד אומר שהוא עוד אוהב אותי ושאנחנו קשורים זה לזו ".... לסקס טוב יש צורך בהתאמה פיזית ולא רק ברצון. לרוב,זאת הבעיה של כולנו... אם מורידים את הרף-ורוצים רק יחסי מין(לא סקס כמו בסרטים) אז הרצון הוא הקובעה . מכול המילים שלך דבר אחד מפריע לי...."שאנחנו כרגע גרים אצל ההורים כי אנחנו משפצים דירה שקנינו ושנינו לא עובדים כרגע ודי מחפשים את עצמנו." יש כאן הרבה אלמנטים מזיקים לזוגיות.
 

מיקולט77

New member
נכון, זה בהחלט מזיק מאוד

אבל אין מה לעשות, אנחנו ממש בשלב מעבר- רק הגענו ארצה, אין לנו מקום אחר כרגע להיות בו ואני מקווה שזה ישתנה בהקדם. ואני אוסיף שלקחנו חדר במלון לכמה ימים אבל זה גם לא עוזר- כי זה רק לשנות את הארבע קירות, זה לא באמת הבית שלך ובטח שלא במצב כזה שהוא בכלל לא מדבר איתי. עד שבעצם לא נהיה בדירה שלנו, בפינה שלנו לא יהיה לנו שקט. תמיד חשבתי שנוכל להתגבר על הכל, גם על התקופות הקשות שידעתי שיהיו לנו. ולגבי היחסים האינטימיים- היו לנו המון תהפוכות שגרמו להרבה עליות וירידות בנושא. בסה"כ אני חושבת שיש בינינו התאמה פיזית, אולי אני טועה... צדקת לגבי מה שאמרת לגבי הורדת הרף- אך האם אין זו פשרה?
 

seeyou

New member
מה רע בפשרה?../images/Emo178.gif

אם אין לי כסף ליקנות וולוו אז עדיף ללכת ברגל? אם אין לי כסף ליקנות ווילה בכפר שמריהו אז עדיף לגור ברחוב? אני חושב ש"פשרה" קיימת בכול המערכות יחסים. גם אנשים בעלי מום מעדיפים "להתפשר" אבל לחיות. גם בפשרה שדיברנו-יחסי ין...לא מאמין שיש זוג שהסקס שלהם הוא כמו בסרטים לטורך השנים עם אותו בן או בת זוג. טבע של אנשים הוא לשקר-גם את יכולה לשקר בין החברות
-הרי זה לא ניתן לבדיקה-זה מאוד אישי. אומרים שיש "מחלות" שמתחילות בראש... גם האיכות של הסקס נימצא בראש שלנו.... יש סקס טוב או נעים או מספק.... בלי פגזים או זיקוקי דינור... ממליץ לך לצפות בקישור המצורף.... חינוך מיני
 

ת ז

New member
מנסיון

אתם כרגע בשלב שלא כדאי לקחת החלטות ולא לקחת משהו ברצינות, בלי בית/דירה משלכם, בלי עבודה בלי שום דבר שיאזן פשוט צריך לקחת נשימה ארוכה וקודם לחכות שדברים יסתדרו קצת
 

מיקולט77

New member
את צודקת.. זה גם מה שאני אמרתי

וגם מה שהאדם איתו הוא מתייעץ אמר לו- לחכות עד שניכנס לדירה, ושתהיה לשנינו עבודה וניכנס לחיים רגילים ואם גם אז זה לא יצליח אז לפרק. אבל עכשיו הוא פשוט אטום ולא מוכן לשמוע כלום!
 

BlackUnicorn

New member
למה הכוונה ב:

"שגם אם נלך ליעוץ זה כבר לא יעזור ושהוא נשאר איתי עכשיו רק בגלל הספק שאולי יש עוד משהו בינינו. "? למה הוא חושב שזה לא יעזור? מה ז"א להישאר בגלל הספק? את מכירה אותו הכי טוב - אולי הוא סתם דרמטי? מה קרה בחודש וחצי האלו? מה בדיוק צריך להשתפר מבחינתו? האם היו ריבים במהלך הניסיון לשינוי? האם אלו דברים שהסכמת עליהם או שזה היה חד צדדי?
 

מיקולט77

New member
גם אני חשבתי בהתחלה שהוא רק דרמטי

כי באמת יש לו נטיה להיות כזה. אבל הפעם זה ממש לא ככה. הוא לא מוכן לוותר- לא לוותר במובן של לקבל את המצב אלא במובן של לחכות ולנסות לשפר וללכת ליעוץ כמו שצריך. לדעתי הוא גם מאוד פוחד לקחת את הצעד של פרידה אפילו שאני מרגישה בלב שהוא כבר החליט. ממש אין לי מושג למה השינוי הדרמטי בזמן האחרון-לא היו בדיוק ריבים, אלא נסיונות להבין מה קורה איתו דבר שגרר בהתחלה בכי מצד שנינו ואז כבר חוסר התייחסות מצידו. אני אמרתי שאני מכונה לעשות הכל כדי להיות ביחד כי אני באמת אוהבת אותו ומאמינה שאנו יכולים להיות ביחד. והוא נשאר אטום...
 

BlackUnicorn

New member
כל עוד הוא רוצה ללכת לייעוץ

(זה מה שהבנתי מההודעה שלך) - תנסי לשמור על אופטימיות.. לכו ביחד ואני מקווה שיצליח לכם. את מוזמנת לעדכן אותנו...
 

מיקולט77

New member
טוב, אז היינו בייעוץ

יצאו המון המון דברים שהיו חבויים בי והדרך עוד ארוכה.אבל לא ארוכה מדי.. המטפלת גם לא הצליחה כ"כ להבין ממנו מה הוא רוצה ובסופו של דבר בהסכמה שלי, החלטנו שאני אגיע אליה לכמה פגישות לבד ואחרי כן הוא יצטרף. אני כבר בספק אם יצא מזה משהו לזוגיות שלנו- הוא כ"כ עקשן וכנראה, למרות שהוא לא אמר זאת, לא כ"כ אוהב אותי כבר. אבל בכ"ז זה יהיה טוב לנשמה שלי. אני אמשיך לעדכן. תודה על התמיכה.
 

Brunetit

New member
ה-מתכון האולטימטיבי להתפרקות...

יחסים אינטימיים לא מספקים, שניכם חסרי עבודה, וכדי להשלים את החגיגה - מגורים (זמניים) אצל ההורים... וואוו, רק גפרור קטן ומסכן חסר פה כדי לפוצץ את מטען הדינמיט הזה. עצתי - אם חשובה לך משפחתך והזוגיות עם בעלך - עשי ה-כ-ל כדי לעבור את התקופה הזו בשלום !
 
פרט, הסבר ונמק

מה בדיוק לא מספק אותו? מה היה רוצה שיהיה ואין? למה הוא מתבייש לאמר מה חסר לו?
 
למעלה