שישה הרוגים לצערי 

שישה הרוגים לצעריעכשיו יקומו כל המתלהמים על סגירת
קו הרככת לחיפה.... נו איפה אתם?
שישה הרוגים לצעריעכשיו יקומו כל המתלהמים על סגירת
קו הרככת לחיפה.... נו איפה אתם?
לצערי הנזק באזור מוסך הקרונות גדולזינק לתשעה הרוגים....
לפי כתב "קול ישראל" 8 הרוגיםלצערי הנזק באזור מוסך הקרונות גדול
והפגיעה קשה ביותר. אנשים שאני מכיר נהרגו שם עכשיו. אל דאגה: פול קוטרל בסדר גמור ! אני מקבל דיווח שגם קטרים וקרונות נפגעו ! ברגע שאדע את הפרטים אדווח לכם. אם מישהו יקדים אותי - אודה לו מאוד !
9 עפ"י דיווחי המשטרהלפי כתב "קול ישראל" 8 הרוגים![]()
הנה ציטוט מ- YNET: שים לב ערן:9 עפ"י דיווחי המשטרה
לפי האיש שלי שבמקום תשעה הרוגיםלפי כתב "קול ישראל" 8 הרוגים![]()
איציק: האתר שלך נפל. האם תוכל לפרסםלפי האיש שלי שבמקום תשעה הרוגים
ב"ה נפילות במתקן בטחוני רגיש מאוד בחיפה, נפילות בעכו, ובקריות.
עומס גולשים הוא קרס - יהיו תמונותאיציק: האתר שלך נפל. האם תוכל לפרסם
כאן תמונות מאזור מוסך הקטרים בחיפה, בבקשה ?
תודה רבה ! אנא בקש מהצלם שלךעומס גולשים הוא קרס - יהיו תמונות
ב"ה בעז"ה כנראה בהמשך.
מה שיהיה יהיה - אני חושש לבקשתודה רבה ! אנא בקש מהצלם שלך
לצלם את כל מה שניתן כולל הפגיעות בציוד הנייד. תודה רבה מראש ונקווה שהסיפור הזה יסתיים מהר.
איציק: אל תחשוש. אם צריך עזרה, תגידמה שיהיה יהיה - אני חושש לבקש
נקווה שזה יסתכם רק בזה !לפי כתב "קול ישראל" 8 הרוגים![]()
שימו לב לתמונה מ- YNET:לצערי הנזק באזור מוסך הקרונות גדול
והפגיעה קשה ביותר. אנשים שאני מכיר נהרגו שם עכשיו. אל דאגה: פול קוטרל בסדר גמור ! אני מקבל דיווח שגם קטרים וקרונות נפגעו ! ברגע שאדע את הפרטים אדווח לכם. אם מישהו יקדים אותי - אודה לו מאוד !
אחד מקטרי ה- COCO נפגע !לצערי הנזק באזור מוסך הקרונות גדול
והפגיעה קשה ביותר. אנשים שאני מכיר נהרגו שם עכשיו. אל דאגה: פול קוטרל בסדר גמור ! אני מקבל דיווח שגם קטרים וקרונות נפגעו ! ברגע שאדע את הפרטים אדווח לכם. אם מישהו יקדים אותי - אודה לו מאוד !
כל הנפגעים הקשים הם במוסך הרכבתאחד מקטרי ה- COCO נפגע !
עדיין לא ידוע איזה מהם. נקווה שזה יתאמת כלא נכון !
אכן כך, לצערינו. אם למישהו יהיו תמוכל הנפגעים הקשים הם במוסך הרכבת
שיפגעו הרבה קטרים, לא אנשים..אחד מקטרי ה- COCO נפגע !
עדיין לא ידוע איזה מהם. נקווה שזה יתאמת כלא נכון !
שלט ייפגעו לא קטרים ולא אנשים.שיפגעו הרבה קטרים, לא אנשים..
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.