כנראה יש פגיעה באזור הרכבת

מצב
הנושא נעול.
לצערי הנזק באזור מוסך הקרונות גדול

זינק לתשעה הרוגים....
לצערי הנזק באזור מוסך הקרונות גדול
והפגיעה קשה ביותר. אנשים שאני מכיר נהרגו שם עכשיו. אל דאגה: פול קוטרל בסדר גמור ! אני מקבל דיווח שגם קטרים וקרונות נפגעו ! ברגע שאדע את הפרטים אדווח לכם. אם מישהו יקדים אותי - אודה לו מאוד !
 

אוהד11

New member
לפי כתב "קול ישראל" 8 הרוגים ../images/Emo16.gif

לצערי הנזק באזור מוסך הקרונות גדול
והפגיעה קשה ביותר. אנשים שאני מכיר נהרגו שם עכשיו. אל דאגה: פול קוטרל בסדר גמור ! אני מקבל דיווח שגם קטרים וקרונות נפגעו ! ברגע שאדע את הפרטים אדווח לכם. אם מישהו יקדים אותי - אודה לו מאוד !
לפי כתב "קול ישראל" 8 הרוגים
 
הנה ציטוט מ- YNET: שים לב ערן:

9 עפ"י דיווחי המשטרה
הנה ציטוט מ- YNET: שים לב ערן:
מטח קטיושות על חיפה, מהקשים ביותר בתולדות ישראל: המשטרה מדווחת הבוקר (יום א') על שמונה הרוגים מפגיעה ישירה של קטיושה במוסך רכבת ישראל בחוף שמן בחיפה. במד"א דיווחו כי טיפלו בעשרות נפגעים שמפונים לבתי החולים בחיפה. מרמב"ם דווח על חמישה פצועים במצב קשה. הפגיעה הקשה הייתה במחלקת שיפוץ הקרונות במוסך הרכבת. טיל אחד פגע פגיעה ישירה בבניין וחדר לתוכו. באותה שעה שהו במבנה כ-20 איש, כולם נפגעו. מדובר שירותי הכבאות נמסר כי במקום התפתחה שריפה, אולם היא כובתה.
 
שימו לב לתמונה מ- YNET:

לצערי הנזק באזור מוסך הקרונות גדול
והפגיעה קשה ביותר. אנשים שאני מכיר נהרגו שם עכשיו. אל דאגה: פול קוטרל בסדר גמור ! אני מקבל דיווח שגם קטרים וקרונות נפגעו ! ברגע שאדע את הפרטים אדווח לכם. אם מישהו יקדים אותי - אודה לו מאוד !
שימו לב לתמונה מ- YNET:
הפגיעה הקשה היא במשרדי הצריפים מימין למוסך הקרונות:
 
אחד מקטרי ה- COCO נפגע !

לצערי הנזק באזור מוסך הקרונות גדול
והפגיעה קשה ביותר. אנשים שאני מכיר נהרגו שם עכשיו. אל דאגה: פול קוטרל בסדר גמור ! אני מקבל דיווח שגם קטרים וקרונות נפגעו ! ברגע שאדע את הפרטים אדווח לכם. אם מישהו יקדים אותי - אודה לו מאוד !
אחד מקטרי ה- COCO נפגע !
עדיין לא ידוע איזה מהם. נקווה שזה יתאמת כלא נכון !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה