Dror Artzi
New member
כנס תשתיות תעופה בישראל
על פי ידיעון מכון פישר ייתקים באפריל כנס שבמסגרתו יהיה מושב גם ל GA
לידיעתכם תקציר התכנית
כנס תשתיות תעופתיות בישראל
כנס תשתיות תעופתיות בישראל יערך במכון פישר ב 18 באפריל השנה. הכנס הנו המשך לכנס השנתי שנערך בנובמבר אולם מפאת ריבוי הנושאים לא הצלחנו לכלול בו את נושאי התשתיות.
ברקע הכנס פרויקט הרחבת נתב"ג, תוכניות לבניית שדה תמנע, החלטת הממשלה לסגירת שדה דב וצו בית המשפט להפסקת פעילות שדה הרצלייה.
הנושאים רבים וסבוכים והפתרונות שנויים במחלוקת, לכל הצעה כמעט יש גורם המתנגד לה. זו תהיה ההזדמנות הראשונה בה יתקיים דיון ציבורי בנושא והגורמים המעורבים יציגו את עמדתם באופן ישיר ולא דרך כתבות בעלי עניין.
אנחנו מצפים להשתתפות משרדי הממשלה השונים, תחבורה, פנים, סביבה וביטחון, הרשויות השונות, רת"א ורש"ת, חברות, אזרחים וארגונים שונים המעורבים בתעופה הישראלית.
הכנס יכלול שלושה מושבים:
מושב ראשון – תשתיות לתעופה הכבדה בישראל
• תוכניות פיתוח נתב"ג - התשתית הקרקעית, התשתית האווירית החדשה
• שדה משלים/חילופי לנתב"ג, שדה תמנע
• הבעיות הסביבתיות הקשורות לפיתוח נתב"ג
מושב שני – תשתיות לתעופה כללית (GA) וקלה בישראל
• סטאטוס השדות הקטנים בישראל -שדה דב, הרצלייה, עין שמר ועוד
• מצוקת משתמשי התעופה הכללית והקלה בישראל
• המענה האפשרי
מושב שלישי – האם הים מהווה אלטרנטיבה לתשתיות תעופה בישראל
• שדות תעופה על איים מלאכותיים בעולם
• הפוטנציאל מול חופי ישראל
• בעיות סביבתיות של איים מול חופי ישראל
על פי ידיעון מכון פישר ייתקים באפריל כנס שבמסגרתו יהיה מושב גם ל GA
לידיעתכם תקציר התכנית
כנס תשתיות תעופתיות בישראל
כנס תשתיות תעופתיות בישראל יערך במכון פישר ב 18 באפריל השנה. הכנס הנו המשך לכנס השנתי שנערך בנובמבר אולם מפאת ריבוי הנושאים לא הצלחנו לכלול בו את נושאי התשתיות.
ברקע הכנס פרויקט הרחבת נתב"ג, תוכניות לבניית שדה תמנע, החלטת הממשלה לסגירת שדה דב וצו בית המשפט להפסקת פעילות שדה הרצלייה.
הנושאים רבים וסבוכים והפתרונות שנויים במחלוקת, לכל הצעה כמעט יש גורם המתנגד לה. זו תהיה ההזדמנות הראשונה בה יתקיים דיון ציבורי בנושא והגורמים המעורבים יציגו את עמדתם באופן ישיר ולא דרך כתבות בעלי עניין.
אנחנו מצפים להשתתפות משרדי הממשלה השונים, תחבורה, פנים, סביבה וביטחון, הרשויות השונות, רת"א ורש"ת, חברות, אזרחים וארגונים שונים המעורבים בתעופה הישראלית.
הכנס יכלול שלושה מושבים:
מושב ראשון – תשתיות לתעופה הכבדה בישראל
• תוכניות פיתוח נתב"ג - התשתית הקרקעית, התשתית האווירית החדשה
• שדה משלים/חילופי לנתב"ג, שדה תמנע
• הבעיות הסביבתיות הקשורות לפיתוח נתב"ג
מושב שני – תשתיות לתעופה כללית (GA) וקלה בישראל
• סטאטוס השדות הקטנים בישראל -שדה דב, הרצלייה, עין שמר ועוד
• מצוקת משתמשי התעופה הכללית והקלה בישראל
• המענה האפשרי
מושב שלישי – האם הים מהווה אלטרנטיבה לתשתיות תעופה בישראל
• שדות תעופה על איים מלאכותיים בעולם
• הפוטנציאל מול חופי ישראל
• בעיות סביבתיות של איים מול חופי ישראל