כנס מיוחד דיאדה/לניאדו-מרכז לידה

marcyg

New member
כנס מיוחד דיאדה/לניאדו-מרכז לידה

שישי הבא- מי בא???? לדעתי יהיה מאד מעניין. אני אהיה שם בטוח.... אולי נקבע גם להפגש??
 
הייתי שמחה להגיע

אבל אנחנו בדיוק בקורס הכנה ללידה בזמן הזה. חבל (אולי אפילו אספיק ללדת במרכז החדש - אם חוזליטה תתנמנם לה ברחם עוד טיפטיפה).
 

marcyg

New member
תדברי עם רות. לדעתי כדאי שהיא

תדחה את המפגש הזה ותזמין אתכם לכנס- במיוחד בגלל שהקורסים שלה מטעם לניאדו!
 
למעלה