כנסו לקישור הבא !!!

מצב
הנושא נעול.
כנסו לקישור הבא !!! ../images/Emo59.gif../images/Emo18.gif

כנסו לקישור הבא !!!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4137&item=6500819383&rd=1&ssPageName=WD1V מומלץ לצעירים פה למהר ! זו חוברת נדירה והמחיר שלה מצחיק !
 
מצויין ??? רק עם "לונגהורן פרו"

היית מת!! המחשב שלי מצויין!!!
מצויין ??? רק עם "לונגהורן פרו"
960 ג'יגה, ותוכנת הבטא של אופיס 2006... זכרון פנימי: 4096 RDRAM. האופיס 2006 מכיל את אאוטלוק-אקספרס 7 המדהימה עם 0 תקלות...
 

IgKh

New member
אגב, אביתר

מצויין ??? רק עם "לונגהורן פרו"
960 ג'יגה, ותוכנת הבטא של אופיס 2006... זכרון פנימי: 4096 RDRAM. האופיס 2006 מכיל את אאוטלוק-אקספרס 7 המדהימה עם 0 תקלות...
אגב, אביתר
אולי תזרוק לנו איזה סקרין-שוט של אותה מערכת הפעלה מדוברת כל-כך?
 
ניסיתי אבל זה לא מצליח לי. אנסה שוב

אגב, אביתר
אולי תזרוק לנו איזה סקרין-שוט של אותה מערכת הפעלה מדוברת כל-כך?
ניסיתי אבל זה לא מצליח לי. אנסה שוב
אח"כ ! זה מזכיר לי איך חן מלינג לימד אותי לעבוד על פוטושופ ! רק בפעם הרביעית זה הצליח לי !!! חמור ! זה מה שאני !!!
 
כי זה לא Windows אלא Linux

זה דומה אבל אצלי יש הרבה סימנים
נוספים ובמקום שיש "START" מופיע מן מעויין צידי כזה וכתוב עליו "פרופסיונאל אדישן" .
כי זה לא Windows אלא Linux
בתמונת המסך שהוא הציג נראית מערכת ההפעלה Linux בגרסה של K. יש כזאת באוניברסיטת חיפה, בגלל זה זיהיתי. אין שום קשר למערכת ההפעלה שלך ד"ר.
 

NNN747

New member
המחשב לא אשם, המחשב יחסית חדש....

אצלי עלה בלי בעיה. די משעשע
המחשב לא אשם, המחשב יחסית חדש....
וטוב מאוד {הוא אצלי שנתיים- פנטיום ארבע... ועוד כל מיני דברים שאני לא מבין בהם} פשוט האינטרנט שלי קצת דפוק- זה רק בגלל זה- כי הספק של האינטרנט שלי הוא דרך הטכניון- הבנתם?
 

NNN747

New member
אל תדאגו!! הקישור עלה לי סוף-סוף...

המחשב לא אשם, המחשב יחסית חדש....
וטוב מאוד {הוא אצלי שנתיים- פנטיום ארבע... ועוד כל מיני דברים שאני לא מבין בהם} פשוט האינטרנט שלי קצת דפוק- זה רק בגלל זה- כי הספק של האינטרנט שלי הוא דרך הטכניון- הבנתם?
אל תדאגו!! הקישור עלה לי סוף-סוף...
מה זה אומר להיות!!!
 
אני גולש ממש מתוך הטכניון ואין בעיה

המחשב לא אשם, המחשב יחסית חדש....
וטוב מאוד {הוא אצלי שנתיים- פנטיום ארבע... ועוד כל מיני דברים שאני לא מבין בהם} פשוט האינטרנט שלי קצת דפוק- זה רק בגלל זה- כי הספק של האינטרנט שלי הוא דרך הטכניון- הבנתם?
אני גולש ממש מתוך הטכניון ואין בעיה
 

elians

New member
זה יכול להיות גם פנטיום 2 ויעבוד

המחשב לא אשם, המחשב יחסית חדש....
וטוב מאוד {הוא אצלי שנתיים- פנטיום ארבע... ועוד כל מיני דברים שאני לא מבין בהם} פשוט האינטרנט שלי קצת דפוק- זה רק בגלל זה- כי הספק של האינטרנט שלי הוא דרך הטכניון- הבנתם?
זה יכול להיות גם פנטיום 2 ויעבוד
טוב יותר מפנטיום 4.. תלוי איך מתחזקים ומה המצב של מערכת ההפעלה
 
תשמע: תעשה מה שאני עושה:

המחשב לא אשם, המחשב יחסית חדש....
וטוב מאוד {הוא אצלי שנתיים- פנטיום ארבע... ועוד כל מיני דברים שאני לא מבין בהם} פשוט האינטרנט שלי קצת דפוק- זה רק בגלל זה- כי הספק של האינטרנט שלי הוא דרך הטכניון- הבנתם?
תשמע: תעשה מה שאני עושה:
אני מחזיק מחשב "מקינטוש" חדש ומחשב "ווינדווז' לונגהורן" באותו מארז ענק (מארז פול XXL) וע"י לחיצת כפתור בקופסה נפרדת אני עובר בשניה ממע' הפעלה אחת לשניה. הכל עובד הרבה יותר מהר וטוב עם "מקינטוש" !!! בדיוק כמו שטוארג הכריז בזמנו והוא צדק !!! מהירות הגלישה לא משמעותית בטלפון.
 

raminec

New member
אביתר, מה המשמעות של

תשמע: תעשה מה שאני עושה:
אני מחזיק מחשב "מקינטוש" חדש ומחשב "ווינדווז' לונגהורן" באותו מארז ענק (מארז פול XXL) וע"י לחיצת כפתור בקופסה נפרדת אני עובר בשניה ממע' הפעלה אחת לשניה. הכל עובד הרבה יותר מהר וטוב עם "מקינטוש" !!! בדיוק כמו שטוארג הכריז בזמנו והוא צדק !!! מהירות הגלישה לא משמעותית בטלפון.
אביתר, מה המשמעות של
"מהירות הגלישה לא משמעותית בטלפון"? אגב, גם אני בזמנו אמרתי לך שמקינטוש עובד יותר טוב ויותר מהר. טוארג אכן צדק!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה