כנסו לפה ../images/Emo26.gif מ-מ-ש חשוב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif
אז ככה... לאחרונה שמתי לב שאנשים לא נזהרים בכתיבת ספויילרים. לכן- הנה לכם הודעה שמוקדשת ל-
איך כותבים ספויילרים
בואו נתחיל מאיך לא: כמובן שלא רושמים ספויילרים בלי לסמן את הסימן הזה
וגם אם מסמנים לא לעשות ככה-
ואז ישר הספויילר - בוסקו ופיית´ זוג מושלם (כמובן שזה לא ספוילר... לא להבהל, למרות שזה נכון לאללה
) כי גם אנשים שלא רוצים לקרוא את זה קראו את זה בלי כוונה.... אז מעכשיו, ספויילרים כותבים ככה:
נושא: ספויילרים
תוכן ההודעה:
{הרבה אנטרים..
} בוסקו ופיית´= זוג מושלם
מובן