כנסו כנסוו.. חתולל

•HadaS•

New member
כנסו כנסוו.. חתולל../images/Emo13.gif

חח מיד אחרי שמסרנו את 2 החתולים שנשארו מה4 גוריםם מצאנו איזה גור חתוליים קטן קטןן בחצר של הבניין שלי למטה.. הוא שם מהצהריים.. הוא בערך בן חודש.. פחות מחודש... יכול להיות שהוא עיוור.. או שיש לו הפרשות בעיןן ודלקות, לאדעת בדיוק מה זהה.. אנחנו לא יכולות לטפל בו או לקחת אותו כי אין איפהה להחביא אותו וגם יותר טוב לו בינתיים שישאר בחוץץ.. אני רק שואלת.. מישו רוצה אותו?? הוא ממש חמוד הוא נראה כמו פרסי מעורב עם משוו הוא שמנמן עם פרווה נעימה.. ממש חמודד רק שהוא כמעט עיוור... אם מישו רוצה אותו שיפנה אליי.. הוא באמת מתוקק רק נראה שהוא ישאר שמה למטה עד מחרר.. כי הוא אצלינו בבניין מהצהריים כבר! מי שיעזור, תודה
 

•HadaS•

New member
מסרנט את הגורים ל"אגם גם"

תראו בעמוד הבא הודעה ממנה בשירשור על החתוליםם
 

•HadaS•

New member
תעזרו לו ../images/Emo10.gif

הוא ישן על הדשא לבדד וקר לוו.. והוא מיילל ורוצה עזרהה... והוא גם לא שותה מהחלב שנתנו לוו מסכןן הוא רוצה ביתת :)
 

•HadaS•

New member
אני מבאר שבע

כרגע אני לא רואה אותו, אני הולכת לחפש. כנראה אחד השכנים שם אותו איפשהו.. יצאתי לחפש!
 

•HadaS•

New member
דחוווף!

החתול עדיין אצליל מטה.. ניסינו לטפל לו בדלקות\הפרשות מה שזה לא יהיה וזה רק החמיר את המצב ועכשיו ההפרשות נדבקו לו לעיניים והוא לא יכול לפתוח את העיינים.. אנחנולא יודעת איך לטפל בוו ושמנו אותו מתחת לבניין שלי בחצר והוא שמה תמיד.. בינתיים הילדים הקטנים השכנים שלי מציקים לווו וזה נרא עצוב אם הוא ישאר ככה לתמיגד ולא יקחו אותווו... ביקשתי את זה מלא פעמים גם בגורים הקודמים אבל בבקשה תעזרו לו הוא יכול להיות עיווררר.. אני יודעת שסזה מגעיל וזה אבל תעזרו להציל חייםםם של חתול מסכןן
 

AnimalLover1

New member
ל-א ל-ת-ת ח-ל-ב

תתני לו שמנת או קוטג', לא חלב, את רק מזיקה לו! אני מבינה שאת מנסה לעזור אבל תפנימי. ותפסיקי להוסיף למילים עוד אותיות ככההההה זה ממש מעצבן.
 

AnimalLover1

New member
אה כן ובקשר לעיניים

תכיני תה קר (בלי סוכר), רצוי קמומיל או תה מרגיע כלשהו, קחי צמר גפן(והרבה) ותשטפי לו עם זה את העיניים. צריך לעשות את זה כל כמה שעות, או לחילופין כל פעם שאת רואה שהעיניים מתחילות להידבק שוב. מה הבעיה לשים אותו איפה שהגורים הקודמים היו? שימי לו גם בקבוק חם(בקבוק שתיה מפלסטיק עם מים חמים בפנים עטוף בסמרטוט. אני הייתי עוטפת בגרב).
 

שדנה

New member
בבקשה לא להתעצבן על הדס אל

תשכחו שהיא רק בת 13 ולכן אינה יכולה לעזור לחתולים כפי שהיתה רוצה. החתול לפי התאור צריך וטרינר ולכן אם יש מישהו מבוגר מבאר שבע שיכול ללכת לראות את מצבו זה יהיה הכי טוב. בקשר לגורים הקודמים, אם "אגם גם" לא היתה באה מת"א לקחת אותם הם היו מתים. הדס עשתה את הכל אך הם היו צרכים טיפול רציני יותר.
 
צודקת...

אני חברה של הדס, אנחנו גידלנו את החתולים הקודמים ביחדד.. וכן יש בעיה לשים אותו איפה שהם היו קודם, בגלל שבקושי היה להם מקום קבוע! כל הזמן העברנו אותם ממקום למקום, עד שאגם גם באה ולקחה אותם מתל אביב, ובאמת כל הכבוד להה!! רואים שיש לה לב טוב =] ו.. הויטרינר ייקח מאיתנו כסף אם ניקח אותם??
 

AnimalLover1

New member
אני מבינה את זה שהיא קטנה

ומצטערת שהתעצבנתי אבל אני מעדיפה לקרוא הודעות ברורות וגם אמרו לה כמה פעמים שאסור חלב ואני חוששת לגורים. אני מעריכה אותה על מה שהיא עושה בשביל הגורים, ובאמת כל הכבוד לה, אבל יש לי אח בן 13 ולכן אני מדברת אליה ברמה שאח שלי מבין.
 

•HadaS•

New member
זה לא אני הבאתי לו חלב

זה שכנים שלי הביאו לו והשאירו לו בדשא בצד והוא בכלל לא שותה
 

של4

New member
הדס, נסי לנקות את העיננים שלו בצמר

גפן לח. לא רטוב מידי ולא יבש מידי. תני לו קוטג' או גבינה ולא חלב. את יכולה להציל אותו.
 

של4

New member
מקפיצה

אולי יש מישהו מהאזור שיכול לעזור. לפעמים ע"י טיפול בזמן ניתן להצילו מעיוורון עתידי.
 

שדנה

New member
אולי יש מישהו מבאר שבע אוהבת חיות

שיוכל להפנות לוטרינר מיתחשב במחירים ואני מוכנה להשתתף בהוצאות.
 
יאא איזה חמודים

יאא איזה חמודים אתם, באמת. אתם עוזרים ונותנים עצות ותמיד שמחים לתת עזרה!! באמת כל הכבודדד
 
למעלה