כנסו דחוף דחוף..................

כנסו דחוף דחוף..................

מישהו בבקשה יכול להסביר לי הכל על הטריוויה של ראש גדול .................כי אני לא מבינה כלום.........איך זוכים...
כל כמה זמן
והכל פליז....... תעזרו לי אני מתה לזכות
 

sonic13

New member
כן גם אני לא מבין איך זוכים ?

השתתפתי אתמול ועניתי נכונה על 9 והיום עניתי נכונה על 10 שאלות אז עוד כמה ימים אני צריך להשתתף בחידון עד איזה יום?
 

lilo the sexit

New member
טבו הנה הסבר!!

אחרי שנרשמת לחידון את צריכה לעשות רענון לדף!!!ואז לעשות הרשמה ואז זה כבר יכנס לך לחידון עצמו!! את צריכה כל יום לענות על החידון...שבוע!!! אם את עונה 7 מתוך 10,זה כבר לא טוב!!את צריכה 8 מתוך 10 או 9 מתוך 10 או 10 מתוך 10!שזה הכי טוב!!! ואז ביום שלישי מודיעים מי זכה...!, הם בודיקם מי ענה הכי הרבה נכון...!!!אני מקווה שזאת אני...כי יש לי כמה משתמשים בתפוז והצלחתי בכמה מהם 10 מתוך 10 ברצף!
 

sonic13

New member
ואם אתמול עניתי 9 והיום 10

ואם אתמול עניתי נכונ ה על 9 והיום על 10 תשובות ובכל שאר הימים אני יענה בעזרת השם על 10 אז אני יזכה ? ובאיזה יום אני הולך לאולפנים אם אני ייזכה? ואת חושבת שהם נותנם למי שזוכה להיות גם ניצב בסדרה?
 

lilo the sexit

New member
נראה לך אני יודעת!?

לא זכיתי אז אני לא יודעת!!! והם צריכים לבדוק אולי ענית 9 מתוך 10 פעם 1 אבל יכול להיות שמישהו ענה 10 מתוך 10 כל השבוע אבל עדיין יהיה גם לך סיכוי כי יכול הליות שמישהו ענה 8 מתוך 10 פעם 1 והשאר 9 מתוך 10 או 10 מתוך 10!בקיצור לא 'דעת!מה שישי לו ת'תוצאות הכי גדולות!!
 

sonic13

New member
אבל מישהיא סיפרה לי שאחת שזכתה

השבוע קיבלה פעם 1 9 ואחר כך כל הזמן רק 10 אז יש לי סיכויי נכון? ובהצלחה לך? ומה תעשי אם תיזכי? אני יצטלם אם כולם ובקש חתימות ומה את תעשי אם תזיכ ושוב בהצלחה לך אחותי
 

sonic13

New member
ואם עניתי היום על 10 נכונה ואתמול 9

אז אם כל השאר זה היייה 10 תשובות נכונות אז אני יוכל לזכות? ואם זוכים אז הולכים לאולפנים ביום חמישי ? או שהם קובעים באיזה יום? ואם זוכים אז אפשר להיות ניצבים?
 
אני עדיין לא מבינהה

אני צריכה לענות על תשובות נכונות מים ראשון עד חמישי...............או עד שלישי............התבלבלתי לגמרי...........ולמה צריך לעשות רענון לדף כבר נרשמתי.............
 

sonic13

New member
כם גם אני לא יודע

וגם אני נירשמתי בלי לרענן את הדף זה טוב או רע?
 
למעלה