כנסו בקשהה..דחוף...תודה!!(ספויילר)

הפצצה141

New member
כנסו בקשהה..דחוף...תודה!!(ספויילר)

מה המצב כולם????אני מקווה שסבבהה! יש לי כמה שאלות אז אני ממש ממש אשמח ותודה למי שיענה (זה לגבי כמה טלנובלות).. רובי: *איך אלחנדרו נעשה עשיר?(פיספסתי דיי הרבהה פרקים). *אני לא ממש מבינה,הם כל הזמן אומרים שלוש שנים,אז מה כאילו בסדרה הם עשו "כעבור שלוש שנים"? הפולשת: *מה החליפו את השחקן שמשחק את דון רודריגו? 406 : *עוד כמה פרקים נשארו לסוף?
*עוד כמה פרקים בערך חואנצ'ו ומרסה יהיו כבר ביחד?
תודה ענקית לכל מי שיענה .. ושכולם יעשו חיים בסילבסטר..ולילה טוב!
 
תשובות../images/Emo26.gif

הוא המשיך לעסוק כרופא וערך מחקר אשר פירסם אותו ונתן לו כסף.. וכן בטלנובלה עברו שלוש שנים. בטלנובלה הפולשת אכן החליפו את רודריגו ולא ידוע למה. בקשר ל406 שאלי את מומחי 406..
 

אמור1

New member
כן ידוע למה החליפו את רודריגו

מסתבר שלשחקן הראשון(אנריקה ליזדה) היו בעיות עם ההפקה או משהו כזה...
 
למעלה