כניסה לקנדה לאחר "גירוש"

Ben66123

New member
שלום לכולם,

קודם כל אבקש לחסוך את התגובות המיותרות של "יש קורונה עכשיו ואין כניסה לקנדה", ההתייעצות שלי היא כללית ואני מתכוון לטוס בעתיד. תודה מראש ❤️

אז לענייננו - לפני קרוב לעשור עבדתי במסעדה באלברטה ללא אישור עבודה, בשלב מסוים שלחו אותי לגבול עם המסמכים כדי להגיש בקשה. קצין ההגירה לא התרשם, התקשר למסעדה ושאל את העובדים אם הם מכירים אותי, כמה זמן אני עובד שם וכו' - הם כמובן לא ידעו שעבדתי ללא אישור וענו בשיא התמימות.

לאחר מכן הוא אמר שבגלל שעבדתי לא חוקי הוא לא מאשר את הבקשה, נתן לי מעין אישור זמני לחזור לקנדה (עשיתי סיבוב בגבול לארה"ב וחזרה) שהיה תקף לשבוע כמדומני ואמר לי שאני חייב לעזוב עד התאריך הזה אחרת אני אחשב לשוהה בלתי חוקי. כמו כן, הוא אמר שעלי לגשת לאימגרשן כשאני עוזב.

ביום העזיבה ניגשתי לאימגרשן בשדהת עם המסמכים, הם ליוו אותי עד לשער והלכו, המתנתי לבד לעלייה למטוס.

כמובן שעד יום העזיבה הסתובבתי בחופשיות, על פי מה ששאלתי אותם ומה שהבנתי לא גורשתי, לפחות לא באופן פורמלי.

השאלה שלי היא האם אחרי דבר כזה ניתן לחזור לקנדה? במידה ויהיו בעיות האם סביר להניח שהם יעדכנו אותי בשלב הויזה האלקטרונית? (ולא רק כשאני מגיע)

כמו כן, החלפתי דרכון מאז ומספר הדרכון התחלף, מה הסיכויים לדעתכם בפועל שהם יוכלו לדעת שזה אני? למיטב ידיעתי הם בודקים בעיקר לפי מספר דרכון.

מעבר לביקור כתייר אני בהחלט רוצה לחזור לגור בצורה מסודרת (ויזת סטודנט > אישור עבודה > תושבות קבע), עד כמה הם בודקים את ההיסטוריה לעומק במקרים כאלה?

תודה מראש על העזרה
 
למעלה