כן צברתי לי

כן צברתי לי

אפתח בתלונה על הלמד ,מסורת לא שוברים. הדבר הזה שמכנה את עצמו הלמד כותב לי מסר בחתימה הנ"ל: הלמד מלך העולם. ואני בגללו מרביצה למחשב שמפסיק לעבוד שבוע אחר כך. למה?? ומשם לתלונה די כללית כזו אבל עם פואנטה, אני עובדת יותר מידי אין לי רגע לעצמי ובימים שאני עובדת פחות מידי יש לי יותר מידי רגעים לעצמי. עכשיו תם בטח שואלים איפה פה הפואנטה? לדעתי היא ברגעים ההם. ואסיים בשבת שלום (אני נשמעת כמו פסוקו של יום?שתקו) ושיו איך בא לי בורקס תורכי עם ביצה חומה. מסקנה: לא בישלתי כמובן היום! אם אני ארים טלפון לח"כית גבריאלי ואומר לה שאין לי אוכל היא תבכה? ע"ע מעריב. די די עדן לא יפה , פוי, נו מה אתם רוצים ממני מה, אסור קצת לצחוק? המצב במדינה כ"כ בטטה שנשאר רק לצחוק. אוי כמה שיש לי להתלונן. אבל מי יקרא את כל זה זה? יש לי רעיון בין לבין אני אשרבב משפט כזה בכלל לא מתאים, ואם מישהו יאמר לי אותו סימן שהוא באמת קרא . למשל: לגוייבאה יש צבע בז, סגול עם נקודות כתומות. לא, אני לא השתגעתי תמיד רציתי להיות מורה, הנה לכם בוחן פתע, מה היה המשפט המושתל? אגב אני חושבת שבשלב זה של הלייף אוותר על החלום להיות מורה מכמה סיבות: הילדים של היום כבר לא צייתנים ועמדים דום למראה מורה, ,אממ והשכר לא משהו זה אם בכלל מקבלים אותו, אז מה אם יש חופש גדול.. תהיו ריאלים אתם לא באמת רוצים אותי חודשיים רצופים על המקלדת. ואני אעבור לנושא רציני יותר הנה בא משפט מכשיל מספר שניים הג'ירפה של עזרא ובניו אכלה חצץ בשמונה לפנות ערב.נראה מי קרא עד הסוף, אני לא אאעלב אם לא תעשו זאת אפילו לי אין כוח לקריאה שנייה , כן מכאן הטעויות. ולסיום ( מי שאמר ב"ה שיקום מייד) ברצוני לאחל לכל מי שנולד השבוע מזל טוב ונשתמע.
 
מיאו

ענבל גביראלי עסוקה לבטל תלונות שהגישו במשטרה נגד החבר דוגמן פוזאיסט בלונדינית חטובה לירן שטרואבר אין לה זמן לשטויות שלך נו באמת
 
האו האו

שקט כבררררררררררררררררר מי ביקש ממך פירושי רש"י י'מעצבן סדרתי מי בכלל שואל אותך מי אמר לך שאת מוזרה? > חבל שאין לי איזו קערית חלב מורעלת<
 
בלע כשלא יודעים מי אתה אתה

מעצבן (יש בי כמויות עצבים לא מוסברות יותר מדי כעסים ויש לי מורביד אנג'ל במחשב בפול ווליום ככה זה כשעוברים טראומות מפחידות בעליל)
 

ROTEM 3 0 0 3 5

New member
אני מאשימה את אילה

הכניסה את כולם למשטר של תקצירים! פתאום על כל תלונה של מעבר לשורה וחצי מתחילות להגיע רגשות אשם והתנצלויות, משום מקום מציצים רגשי נחיתות... חוסר בטחון... האם הם קראו או רק רפרפו? שאני אדגיש משפטים חשובים? שאני אשתיל גויאבות בצבעים שונים למען בדיקה עצמית ובדיקה חזותית ובפשטות בדיקת "מי קרא עד הסוף?" לא! כן... לא! חוצמזה, עם תלונות על הלמד אני תמיד מסכימה ועם תלונות של עדן באופן כללי, רצוי תמיד להסכים. אז אני מסכימה. לכל שאר הפרטים שלא קיבלו התייחסות - חיבוק יעזור?
 

א י ל ה

New member
עכשיו

אני מבינה מה זה הכאב שהרגשתי בגב כשהסתובבתי. סכין!!! <אוי כואבת המכה, עדן תני לי נשיקה>
 
למעלה