כינרת אחרת אדומה
New member
כן זה עצוב. למה עם שחור?../images/Emo10.gif
הפסדנו בטדי ואני די עצובה. לא הולך לנו בזמן האחרון. אבל חייבים להמשיך הלאה אין ברירה. נקווה שבמשחק הבא יהיה יותר טוב
חמסה חמסה שום בצל יין
הפסדנו בטדי ואני די עצובה. לא הולך לנו בזמן האחרון. אבל חייבים להמשיך הלאה אין ברירה. נקווה שבמשחק הבא יהיה יותר טוב