כן זה עצוב. למה עם שחור?

כן זה עצוב. למה עם שחור?../images/Emo10.gif

הפסדנו בטדי ואני די עצובה. לא הולך לנו בזמן האחרון. אבל חייבים להמשיך הלאה אין ברירה. נקווה שבמשחק הבא יהיה יותר טוב
חמסה חמסה שום בצל יין
 

KORG TRITON 7

New member
למה עם שחור ?

הפתרון אצל "קישקשטן" אלוף הכישופים והקמעות שאחרי תוצאה שלא מוצאת חן בעיניו משנה תלבושת במקום לשנות צורת משחק. הרי הוא רואה שזה לוקסוס להשאיר את אוגבונה על הספסל,ובכל זאת הוא מתעקש.
 

KORG TRITON 7

New member
לגופו של עניין,

מבט על הטבלה מלמד שמתוך 5 הקב` הראשונות הפועל ספגה הכי הרבה,מי שראה ת`משחק היום יבין למה. ההגנה מבוססת על אחד אלימלך וארבע סטטיסטים שלא לומר דחלילים..השער השלישי של ביתר דוגמא טובה,נמני מכדרר חופשי בצד ימין של ההגנה ומי שומר עליו ? קראבליו...שזה לא התפקיד שלו.אחרי הגבהה קלילה תורג`מן נוגח באין מפריע לשער כששחקני ההגנה מביטים בו בהערצה...
 
אתה יודע מה צהוב שחור../images/Emo58.gif

נימני באמת שיחק טוב אתמול. ואתם לא ירדתם ליגה. הוא הביא לכם קצת נחת. והלואי שתשתנו קצת .שהאוהדים שלכם יפסיקו לנהום ולקרוא לאבוקסיס מה שאתם קוראים.הוא לא עשה לכם שום דבר. תפסיקו ליהיות אוהדים שכולם אוהבים לשנוא. אני מקווה ששנה הבאה תהיו אוהדים שאוהבים ספורט ותגידו סוף לאלימות. הגיע הזמן. מכינרת אחרת האדומה תמיד לעולמי עולמים לנצח נצחים כי אין לי קבוצה אחרת ואין לי ארץ אחרת שיהיה לכולם יום עצמאות שמח ושקט כי לכולנו זאת הארץ האחת והיחידה
חמסה חמסה שום בצל יין
 

roe23

New member
כנרת יש לי גמה דברים להזכיר לך

את קוראת פה לאוהדי בית"ר לשים סוף לאלימות אז בואי אני יזכרי לך כמה דברים: את הבובה של יבגני את זוכרת? את הרימון על שוער הפועל אשקלון את זוכרת? את הפחית על רוסנובסקי את זוכרת? את שירי טייב את זוכרת? את שריפת האוטו של נימני את זוכרת? שירי שואה עושים לך טוב? ועוד ועוד.... אז ילדה לפני שאת דורשת תסתכלי קודם על עצמכם ואם כל אחד יסתכל קודם על עצמו אז יהיה לנו פה כדורגל יותר טוב עם עידוד הרבה הרבה יותר טוב ותחשבי על זה....
 
אני יענה לך

אני זוכר את הכל... אל תשכח את הטרופית על שי שיטרית... את המכונית שהוצתה לנימני , שדה דב וכ'ו... מרגש
 
כנרת?

אבוקסיס עזב ולכן שרים לו מה את רוצה שישירו אבוקסיס בוא הביתה? אבל מה שאתם שרים למכבי שואה וכו זה מוגזם זה יצא מפורפורציות
 
צהוב שחור ../images/Emo140.gif

בוא נשכח את העבר. בוא נתן אחד לשני יד. הגיע הזמן שקבוצות יבואו למגרש עם חיוך ולא עם פחד. אני לא רוצה שתרדו. אני רוצה ספורט נטו. וזה מה שיפה בכדורגל. אולי אם אתה ואני נשתף פעולה אולי כל הרע יגמר ונתחיל עם דברים טובים. שיהיה לך חג שמח ולכל הצבעים והמינים בכדורגל
חמסה חמסה שום בצל יין
 

KORG TRITON 7

New member
נכון שהשחקנים אשמים.

אבל אי אפשר לשחרר מאחריות את מי שבוחר להושיב את טל חן ואוגבונה,שני השחקנים היותר טובים השנה.
 
אל חן טעות אוגבונה לא

אוגבונה אפילו אמר שזה נותן לו מוטיבציה לבוא מהספסל... וביינתיים אתה לא מרוצה? הוא לא הביא גול נגד בית"ר?
 

BinBaR

New member
נכון!

אוגבונה טוב יותר כשעולה מהספסל. וזו עובדה. הוא נותן יותר מעצמו.
 

BinBaR

New member
מאכזב..

מכבי וב"ש שוב איבדו נקודות, ואנחנו, כמו לוזרים גאים, ועם פספוס שכל כך מתאים להפועל, הפסדנו. ועוד הדרך שבה הפסדנו.. הפועל שיחקו ממש גרוע. במחצית הראשונה הם לא נגעו בכדור, ולראות את גרמנימני חוגג עלינו זו הזוועה האישית שלי. איכ, זה היה כל כך מגעיל. אני שונאת ת'יצור הזה. אם הייתי ליידו באותו זמן, נשבעת לכם שהייתי רוצחת אותו בדם קר. פלא שהוא נולד ביום הזיכרון...
 
ימניאקית

אני גם אוהדת את הפועל אבל די כבר כוס אמק עים רציחות וגרמני זה רק מזיק לשם שלנו תביני את זה
 

BinBaR

New member
לא פייר מה שאת עושה...

אי אפשר לשפוט אדם בזעמו. מה לעשות, אני שונאת ת'בנאדם הזה, ולא יכולתי לראות אותו כל-כך הרבה במשחק נגד בית"ר, ועוד כשאמרו שהוא השחקן המצטיין והכל. אפ'פעם אני לא מקללת ככה, ואני שונאת קללות כגון 'גרמני', אבל במקרה שלו המצב אחר. ובקשר לרציחות, נראה לך שזה אמיתי?!...נו, זה בצחוק כזה, מתוך זעם.
 

a n i 1

New member
יש לך מזל שאת

לא לידי ההיתי שם אותך ואת כל אלה שחושבים כמוך ומקללים כמוך מאחורי סורג ובריח ולא נותן לכם לראות אור יום בחייייים כמה שינאה יכולה להיות בתוך בן אדם? סליחה הוא לא בן אדם הוא חלאה.
 

roe23

New member
אין דבר יותר כיף בעולם מלנצח אותכם!

תודה לך הפועל שעשית לי את העונה אלי אוחנה המלך!! תודה לך אבי נימני!!! תגידו,ההגנה הזאת של הפועל בחודש האחרון זה ההגנה שאמורה להיות הגנת הברזל של הליגה ושהפועל כלכך ידועה בה?
 
למעלה