כן גם אני מהמתלבטות...

yaelosh178

New member
כן גם אני מהמתלבטות...../images/Emo142.gif

אני צריכה עוד כמה ימים להחזיר תמנילה..והבעיה היא שממש אין לי מושג מה אני רוצה לעשות..לא משנה כמה אנשים מפה ניסו לעזור לי לדרג אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי, כל יום אני משנה תהחלטה שלי בהתאם לחוות דעת של אנשים ולשיקולים שלי..ואני כבר ממש בלחץ, כי הרי ביום האחרון זה לא חכם במיוחד להתקשר לשם. וזה לא עניין של בחירה או משהו כזה כי באמת קיבלתי אחלה מנילה..פשוט לא יודעת מה לעשות איתה... השאלה איך כדאי לדרג...אוף כבר הייתי סגורה על מה שאני רוצה לעשות ועכשיו כבר לא. אולי אני אכתוב תמנילה וזה יעזור בכל זאת..כי כשקיבלנו את המנילה היה פה טירוף ולאף אחד כבר לא היה כוח לעזור. אם מישהו מוכן לעזור..זה יהיה ממש ממש נחמד...ותודה מראש.
 

naty3

New member
תכתבי

את התפקידים שהכי נראים לך ונעזור לך כולנו
 

yaelosh178

New member
תודה....../images/Emo13.gif

אז ככה: מקום ראשון כבר החלטתי או מבצעים/מודיעין ופה ההתלבטות.. (ואם זה נחוץ אני לא מקושרת בשום דרך שהיא..) חשבתי על הקצונה ייעודית..אבל כולם אומרים שלא כדאי. מקום שני אני בהתלבטות אם לסמן מד"סית כי אמרו לי שזה כיף אבל אני ממש לא ספורטאית. וחשבתי גם על אשכול ניהול ואבחון כוח אדם(מאבחנת פסיכוטנית וכ"ו)..כי אמרו לי שהקורס מעניין, אבל אני לא רוצה לראיין מלש"בים או לשבת באימות נתונים כל היום..ובמיוחד לא בלשכת הגיוס(המבין יבין..) חשבתי גם על הדרכה ביח' שדה ובסיסי טירונות..אבל אני ממש לא רוצה חלק מהתפקידים שם כמו מכי"ת..או אב"כ..או עוד כמה.. זהו יש עוד אבל יותר חשוב לי השלושה ראשונים..
 

naty3

New member
טוב אז...

אם את לא רוצה לשבת בלשכה אז תוותרי על ניהול ואבחון כ"א. הדרכה נשמע לי נחמד. מבצעים/ מודיעין- הייתי הולכת על מבצעים- יותר מעניין, מאתגר, לא יושבים לבד מול מחשב כל היום... ובקשר לקצונה- ברגע שתבקשי קצונה- גם אם לא סימנת- ישלחו לך זימון. הצבא רוצה קצינות.
 
מענייין וכיף זה משהו מאד אישי....

אם את לא ספורטאית אז יש מצב שלך מדסית לא יהיה כיף... קצונה יעודית גם- חלק הולכים על זה ולא מצטערים וחלק אומרים שלא כדאי. כל אחד וההעדפות שלו... קיצר- את יודעת מה את לא רוצה. מה שנשאר לך זה לברר כמה שיותר על מה התפקידים האלה באמת עושים (החוברת הורודה היא מיופייפת מדי בתיאורים שלה) ואז בהתאם להרגלים/אופי שלך לבחור.
 

yaelosh178

New member
תודה לשתיכן ו..

אז החלטתי שמקום 1-אני מסמנת מבצעים בטוח. מקום 2 אני די בהתלבטות אם לסמן הדרכה ביח' השדה ובבסיסי טירונות כי יש שם גם דברים ממש(!) גרועים...ואני מפחדת להידפק.. מה לסמן מקום 3-זה או ניהול ואבחון כוח אדם/רפואה(למרות שאני לא אוהבת לראות דם וכל מה שנלווה לזה),או אולי בכלל תפקידים בחיל החינוך והנוער..למרות שמה שאני כן יודעת זה שלא משנה מה אני אעשה אני לא רוצה שזה יהיה קשור לאזרחים. ורציתי לסמן תיאום וסיוע בצה"ל(שב"כ,מוסד,גופי תאום ותכנון,משרד הבטחון)..והשאלה היא מאיפה כולם אומרים בכזה בטחון שהתפקידים פקידותיים בלבד..כי אם כל כך הרבה אנשים לא היו אומרים את זה זאת הייתה אחת מהעדיפויות הראשונות שלי..
 

yaelosh178

New member
עוד שאלה..../images/Emo26.gif

סורי על כל השאלות...אבל מהצד השני מה הכי עדיף? 1.עובדת חדר הגנת קרקע/עובדת חדר מבצעים/מש"קית שליטה/עוזרת חזאי/עובדת תנועות אוויריות. 2.חיילת במערך מודיעין שדה/מפעילת תקשורת נתונים והצפנה 3.מש"קית שלישות/מש"קית תכנון כוח אדם ומידע/רכזת כוח אדם/רכזת קישור וגיוס 4.מש"קית לוגיסטיקה/חוקרת עבודה
 

naty3

New member
ובמקום השלישי...../images/Emo124.gif

הייתה לי את אותה ההתלבטות ואני סימנתי גופי תיאום ותכנון וסיוע או מה שזה לא יהיה...
למרות שזה א-ו-ל-י פקידותי.
 
למעלה