כן באמת אבסורד! סתם בצפר

Sagi Pumy

New member
כן באמת אבסורד! סתם בצפר ../images/Emo95.gif

אשכרה בצפר ב-2 שקל. אלק אין הדפסות נראה לי הקיוסק של דינה שווה יותר מהבצפר הזה. עזבו פיתה אצלה שווה יותר. יאללה עדי טוב שהכנסת להם. נראה אותם מדפיסים את זה :) איני יודע כיצד ילחמו במלחמת העולם השלישית, אך הרביעית תנוהל עם התיק של גרי
 

haimgl

New member
זה לא בית ספר זה שוק!

תסתכלו איך הבצפר הזה נראה, חלונות שבורים, שירותים מרוסקים ומה לא... וגם שלא נדבר על חלק מסגל המורים שמלמדים פה בבית ספר (אני לא אנקוב שמות)
 
חזרתי!!!

טוב לראות הרבה תגובות למה שכתבתי... אני אמשיך לכתוב במרץ על כל מחדלי עירוני ג´ ואשמח אם תמשיכו להגיב יאללה זזתי להירגע קצת....אני הרי עדי עצבני!!!
 
למעלה