כן באמת אבסורד! סתם בצפר ../images/Emo95.gif
אשכרה בצפר ב-2 שקל. אלק אין הדפסות נראה לי הקיוסק של דינה שווה יותר מהבצפר הזה. עזבו פיתה אצלה שווה יותר. יאללה עדי טוב שהכנסת להם. נראה אותם מדפיסים את זה
איני יודע כיצד ילחמו במלחמת העולם השלישית, אך הרביעית תנוהל עם התיק של גרי
אשכרה בצפר ב-2 שקל. אלק אין הדפסות נראה לי הקיוסק של דינה שווה יותר מהבצפר הזה. עזבו פיתה אצלה שווה יותר. יאללה עדי טוב שהכנסת להם. נראה אותם מדפיסים את זה